اگر مهارت خاصی دارید که می توانید به دیگران آموزش دهید ، همچنین می توانید یک دوره آنلاین را راه اندازی کنید که می توانید بصورت آنلاین بازاریابی کنید. شما می توانید دوره های آنلاین را پیدا کنید که از آشپزی گرفته تا بازاریابی یا حتی نوشتن آزاد به شما آموزش می دهد. هک ، من حتی دوره شخصی خودم را برای مشاوران مالی که می خواهند مشاغل خود را بصورت آنلاین انجام دهند ارائه می دهم - فرمول رشد مشاور مشاور آنلاین.

سال گذشته ، من دوست من جوزف مایکل را از ایجاد دوره آسان پروفایل کردم. مایکل چندین دوره مختلف را ارائه می دهد ، از جمله دوره های مربوط به نرم افزار نوشتن به نام "Scrivener". با گذشت سالها ، مایکل شش رقم یا بیشتر دوره های فروش سالانه کسب کرده است که به افراد کمک می کند تا به نوع موفقیتی که کسب کرده اند دست یابند.

بیشتر افراد دوره آنلاین خود را از طریق بستری مانند Teachable.com برپا می کنند. با Teachable می توانید مطالب درسی خود را بارگذاری کرده و از سیستم عامل برای مدیریت مشتریان و پذیرش پرداخت استفاده کنید.

شماره 5: پادکست
راه دیگر برای کسب درآمد آنلاین با میزبانی پادکست آنلاین است. من پادکست سکه های مالی خوب را دارم که با وبلاگ خودم همراه شوم ، و از این بستر برای پیدا کردن اسپانسرها و تبلیغ کنندگان جدید استفاده می کنم.

هنوز یادم است که اولین اسپانسر من را در پادکست دریافت کردم و فهمیدم که حاضرند برای من 8000 دلار پرداخت کنند تا یک کلیپ کوتاه در ابتدای هر پادکست به مدت 90 روز درج کنم. از آنجایی که من مطمئن نبودم که بتوانم از پادکست خودم برای اولین بار کسب درآمد کنم ، برای من بسیار هیجان انگیز بود.