کسب درآمد اینترنتی کسب و کار اینترنتی بازاریابی اینترنتی

کسب درآمد اینترنتی - کسب و کار اینترنتی - بازاریابی اینترنتی

۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

ارزش هزینه تبلیغات رسانه های اجتماعی کجاست؟

اگر تاکنون آرزو داشته باشید که یک پرواز روی دیوار باشید تا ببینید رقبای شما چه ربطی دارند ، در اینجا بینشی که شاید بخواهید بشنوید وجود دارد: احتمال خوبی وجود دارد که آنها سرمایه گذاری بیشتری را در تبلیغات رسانه های اجتماعی انجام دهند.

براساس گزارش CMO ، بودجه تبلیغات رسانه های اجتماعی تا سال 2023 تقریباً دو برابر خواهد شد. دلیل خوبی برای این امر وجود دارد. سال گذشته ، افرادی که از رسانه های اجتماعی استفاده می کردند ، 13 درصد افزایش یافته است . این 3.196 میلیارد نفر است و مطالعات نشان می دهد که 70٪ آمریکای شمالی از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. علاقه به سیستم عامل های دیجیتال همچنان رو به افزایش است.

بررسی آمار به شما کمک می کند فواید رسانه های اجتماعی را کشف کنید و ارزش آن را برای چند دقیقه وقت شما می گذارد. در اینجا اعداد چشمگیر وجود دارد که به شما کمک می کنند در تبلیغات رسانه های اجتماعی قطعاً ارزش قائل شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادوین سپتنا

راهنمای پیشرفته آزمایش SEO

هیچ انکاری وجود ندارد که اکنون وقتی بیشتر مردم می خواهند چیزی پیدا کنند ، بازتاب آنها این است که به دنبال آن بگردند. استفاده از تلفن برای تماس تلفنی و یا حتی متوسل شدن به استندهای قدیمی مانند کتابهای ضخیم تلفن "Yellow Pages" موارد گذشته است. چرا وقتی می توانید تلفن هوشمند خود را بیرون بیاورید و تایپ کنید و یا حتی به طور شفاهی یک سؤال بپرسید و پاسخی فوری از موتور جستجو مانند گوگل دریافت کنید ، این کار را انجام می دهید؟

برای مشاغل ، شما تنها کسی نیستید که در اینترنت جستجو کنید ، بنابراین میلیون ها مشاغل دیگر در سراسر جهان نیز وجود دارند. شما از داشتن یک مشاغل محلی کوچک که فقط در دسترس مردم یک شهر است برای دسترسی به هر کس در کره زمین استفاده کرده اید. بنابراین چگونه می توانید مطمئن شوید که افراد می توانند شما را در یک بازار مجازی شلوغ پیدا کنند؟ با SEO!

اگر تازه وارد بهینه سازی موتور جستجو هستید یا می خواهید مهارت های خود را تازه کنید ، ما یک راهنمایی برای کمک به شما در به حداکثر رساندن پتانسیل سئو خود قرار داده ایم. اما ابتدا بیایید به اصول اولیه بپردازیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادوین سپتنا

6 از بهترین کمپین های بازاریابی دیجیتال که می توانید از آنها بیاموزید

بازاریابی دیجیتال مدام در حال تحول است. این امر برای بازاریابان این مشکل را تعیین می کند که چگونه بتوانند هنگام برنامه ریزی کمپین های دیجیتال مارکتینگ خود را از یکدیگر متمایز کنند.

چه کانال هایی بهتر کار می کنند؟ آیا باید خنده دار یا جدی باشم؟ آیا واقعاً همه چیز در مورد فیلم است؟ سوالات بی پایان هستند ، اما پاسخ ها می تواند گاهی ساده باشد - اگر می دانید به کجا نگاه کنید. در اینجا شش مورد از موفقیت آمیزترین کمپین های بازاریابی دیجیتال و درسی که می توانید از آنها بیاموزید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادوین سپتنا

بازاریابی دیجیتال 9 راه مقرون به صرفه است

 بازاریابی دیجیتال به مشاغل در هر اندازه کمک می کند تا خود را نمایان کنند. با این وجود ، با توجه به اینکه هزینه انجام یک تجارت چقدر گران است ، ممکن است کامپنی شما از صرف بودجه اضافی بدون اطمینان اطمینان دریغ کند.

راهکارهای مقرون به صرفه ای برای استفاده از طریق اینترنت برای مشروعیت بیشتر و جذب مردم به مشاغل و محصولات یا خدمات آن وجود دارد.

این که آیا از طریق رسانه های اجتماعی ، یک وب سایت یا هر وسیله دیگر ، تاکتیک های ظریف بازاریابی دیجیتال می تواند تفاوت قابل توجهی در بازاریابی و سودآوری سازمان شما ایجاد کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادوین سپتنا

6 گزینه جایگزین Instagress

 

با یک میلیارد کاربر فعال ماهانه ، بدون شک اینستاگرام یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی امروز است. اما حجم کاملی از کاربران می توانند ابزار را مورد ارعاب قرار دهند - قرار است تجارت شما چگونه بایستد؟

تأیید اعتبار برند شما در اینستاگرام ، به ویژه هنگامی که هشت میلیون حساب تجاری دیگر در این سیستم عامل وجود داشته باشد ، بسیار دشوار است . اگر یک تجارت کوچک هستید ، می دانید که تلاش برای افزایش مخاطبان و تعامل با طرفداران خود است.

درنهایت ، وقتی وقت و تلاش خود را برای ترغیب حضور کامل در اینستاگرام می گذرانید ، وقتی بازگشت فوری را مشاهده نمی کنید ، می تواند ناامید کننده باشد. برای برخی ، این زمانی است که خرید پیروان یا استفاده از خدمات رشد به گزینه ای تبدیل می شود.

در اینجا ، ما قصد داریم بررسی کنیم که یک سرویس رشد چیست ، گزینه هایی از خدمات رشدی که می توانید برای افزایش تعداد پیروان خود در اینستاگرام و روش های جایگزین برای تقویت مخاطبان و تعامل خود بدون استفاده از یک سرویس شخص ثالث استفاده کنیم.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادوین سپتنا

14 استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای فروشگاه اینترنتی

علیرغم اینکه در عصر دیجیتال زندگی می کنیم ، برای سایت های تجارت الکترونیک چالش های زیادی وجود دارد. رقابت با میلیون ها گزینه خرید بسیار شدید است. این یک قدم زدن در بازار نیست. همچنین به لطف گوگل ، مردم می توانند قیمت ها را به سرعت بررسی کنند ، محصولات شما را با رقبای خود مقایسه کنند و تصمیم بگیرند قبل از رسیدن به سایت شما چه چیزی بخرند.

با چشم انداز گسترده دیجیتالی که هر روز در حال رشد است ، در اینجا 14 استراتژی بازاریابی دیجیتال برای کمک به شما در جذب سهم خود از فروش آنلاین سالانه 2.8 تریلیون دلاری ارائه شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادوین سپتنا

آموزش بازاریابی اینترنتی

یکی از بهترین راهها برای آموزش بازاریابی دیجیتال به خودتان ، دنبال کردن یک دوره آموزش بازاریابی دیجیتال آنلاین است. یک دوره خوب به شما کمک می کند مهارت های لازم را برای تبدیل شدن به یک بازاریاب موفق دیجیتالی سریع و تقویت شغل خود ایجاد کنید.

در این پست ، بهترین دوره های بازاریابی دیجیتال موجود به صورت آنلاین را پیدا خواهید کرد. این لیست شامل دوره های رایگان و رایگان از سازمان های معتبر است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادوین سپتنا

طراحی سابت بدون کدنویسی

آیا به دنبال یادگیری WordPress و ساخت وب سایت هستید؟ سهولت استفاده یکی از بهترین موارد در مورد وردپرس است که آن را به محبوب ترین سازنده وب سایت در جهان تبدیل می کند.

یادگیری وردپرس نیاز به وقت و هزینه زیادی ندارد. شما می توانید آن طراحی سایت بدون کدنویسی را به تنهایی ، با سرعت خود انجام دهید ، و سپس بر اساس آن بنا کنید.

در این مقاله ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه WordPress را بطور رایگان در یک هفته (یا کمتر) یاد بگیرید. هدف این است که به شما در آشنایی با وردپرس کمک کنید و بتوانید به تنهایی وب سایت های خود را بسازید.

چگونه به راحتی وردپرس را به مدت یک هفته به صورت رایگان یاد بگیریم

چرا وردپرس را یاد می گیرید؟
وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای منبع باز جهان است. این یک روش جالب برای گفتن است که به شما امکان می دهد هر نوع وب سایت ایجاد کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادوین سپتنا