3 - بدون یادگیری شما انتظار موفقیت
بیایید فرض کنیم که شما راه اندازی یک وب سایت و شما مایل به سعی کنید در سطح ما انتظار داریم یک درآمد معقول بیش از حد.

اما سوال من این است: اگر شما نمی دانید که چگونه برای به دست آوردن ترافیک از گوگل ، به سال کار منجر شود ؟   قطعا نه.

بنابراین قطعا لازم است برای یادگیری مهارت های بازاریابی دیجیتال مربوطه و تجربه در عمل در وب سایت شما.

- اون آماده شکست نیست.
آماده باشید برای اولین وب سایت خود را به شکست دلیل این که شما در مورد به دست آوردن اولین تجربه خود را.

بد نیست بدانید که من از این محل چندین بار شکست خورده و قبل از آن یک وب سایت در زمینه مد با یکی از دوستان من را توسعه داده است به طور کامل شکست داد که از آنجا که این یک خطای راهبردی.

اگر شما احساس می کنید شما باید در اولین آزمایش موفقیت کاملا اشتباه و شما بهترین زمان هدر رفته است نه برای رسیدن به محل کار جدا از اینترنت کسب و کار برای رفتن, اما, که در هر آزبورن مانند کسب و کار اینترنتی, احتمال شکست وجود دارد.

 

- مشاور کمک نمیگیره.
من تا به حال یک دوست که به دنبال ایجاد کار شبیه به اسنپ چت, هر چند بدون هیچ تیم.

داستان این بود که یک شرکت با هدف فروش یک پلت فرم مانند Snapp برای 50 میلیون دلار و آن را تبدیل به چیزی شبیه Snapp.

این کاملا روشن است که یک فرد با یک پلت فرم عکس فوری می توانید هر گونه فعالیت ندارد. اسنپ چت است سرمایه گذاران بزرگ, دارای یک تیم بزرگ, دارای بودجه تبلیغاتی بزرگ و . . .

اما این دوست ما است چرا که از یک چشم انداز خوب در مقایسه با فضا و اینترنت کسب درآمد از آن کار نمی کند برای او به نظر می رسید اما به عنوان به زودی به عنوان او مشورت و مشکلات کار آگاه شد از تغییر تصمیم خود و یک میلیون دلار پول بی زبان را به nricht.

از این رو, هر چیزی که شما مطمئن هستند, از تجربه شخصی, توصیه در ... قطعا به این معنا نیست که مشاور گفت: برای اجرای, اما در بسیاری از موارد شما را با ارائه توصیه هایی برای جلوگیری از هدر رفتن پول و زمان شما به آن نیاز دارید.

 

6. استعفای از کار مداوم
متاسفانه بسیاری از مردم می دانند که استیو جابز و بیل گیتس برای شروع یک کسب و کار آنلاین خود را استعفای آنها فکر می کنند که بسیار سریع برای شکستن صدای خود را. "این احمقانه ترین چیزی که شما می تواند انجام دهد فقط به اندازه پس انداز یک سال در ذهن و امکان فعالیت در کنار کار ثابت به هیچ وجه وجود ندارد.

من سایت من در کنار کار در حال انجام من آغاز شده, صرف 1-2 ساعت بر روی آن در شب, و آن را در پایان تعطیلات آخر هفته استفاده.

 

۷-کسب درآمد از اینترنت برابر با انجام کسب و کار در اینترنت است
برخی از مردم فرض کنیم که شما باید راه اندازی یک کسب و کار آنلاین به پول از اینترنت, در حالی که آن را نمی.

اگر مهارت هایی مانند نوشتن دارید ، کار را انجام دهید . . . . شما می توانید پروژه آنلاین و کسب درآمد بدون شروع یک کسب و کار.

و یا کار به عنوان یک نویسنده از راه دور در حالی که جمع آوری و اختصاص بخشی از زمان روزانه خود را به این کار.

البته قطعا این نمونه کارها درآمد مدل از داشتن یک کسب و کار, اینترنت کمتر است و مقیاس پذیر نیستند چرا که شما باید تعداد معینی از پروژه های در عرض یک ماه, شما می توانید انجام دهید و سود خود را کلاه, از آن خواهد شد یک مقدار مشخصی.

اما در هر صورت ، درآمد اینترنتی لزوما به معنای ایجاد یک کسب و کار آنلاین نیست.

 

راهنمایی از درآمد آنلاین
 

برخی از راهنمایی برای ساختن پول از اینترنت
 

فکر می کنم-فکر می کنم منطقی
چند وقت پیش, یک دوست به من صحبت از طریق سایت چت آنلاین و دریافت مشاوره رایگان. اون قصد داشت دیجیکالا رو شکست بده

خوب ، بدون شک وجود دارد ، قطعا در حال پیشرفت در Digikala دشوار نیست ، اما غیر ممکن است.

اما این دوستان ما با 50 میلیون سرمایه و حداقل اتصالات به دنبال به راه اندازی سایت های مشابه به Digikala و با همان مجموعه از محصولات Digikala.

بدیهی است که انتخاب از تمام گروه های کالا Digikala یعنی گوگل برای بسیاری از گروه های کالا که حتی برای Digikala خود را هنوز رتبهدهی نشده است امکان پذیر است.

است که عرضه بسیاری از گروه های کالا که digicala خود را با تامین کنندگان و این دوست ما هیچ تامین کنندگان.

و به طور کلی اما و اگر دیگر که عقلانی و منطقی کاملا روشن است آن را نمی تواند راه از ده سال از Digikala یک شبه و مثل Digikala از ابتدا.

لطفا این جاه طلبی ها و تفکر منطقی ندارد.

شاید بهترین با یک میلیون میلیون سرمایه فروشگاه متخصص در یک منطقه خاص تنظیم فهرست دسته بندی محصولات اضافه کنید تا شاید یک سال و در سال آینده یکی از digicala را رقبای مطمئن است.

لطفا منطقی و منطقی فکر کنید و تصمیم بگیرید.

 

۲-ثبت نام زود هنگام
بسیاری از شرکت ها به دلیل هیجان زودگذر تاسیس شده و پس از مدتی پشت سر بگذارید. اگر کسب و کار شما به طوری که شما می توانید بدون ثبت نام یک شرکت شروع, شما قطعا می توانید آن را انجام دهید.

ثبت نام یک شرکت, به خصوص در زندگی حرفه ای خود را در اوایل, آن را شامل مسائل حقوقی نه تنها به شما کمک کند, بلکه شما را دستگیر.

بوممن در حال اجرا بادامک شخصا و یک شرکت ثبت نشده است, و شاید در چند سال آینده من نیاز به انجام این کار به منظور انجام کارهای بزرگتر.

 

۳ - حتما در جهت منافع خود کار کنید
آن آسان است به پول آنلاین نیست ، و شما زمان زیادی را بر روی آن صرف ، در حال حاضر تصور کنید که شما به دنبال پول آنلاین است که در مورد آن اهمیتی نمی دهند.

در پاراگراف های قبلی که قبلا ذکر شد ، محتوای سایت در زمینه مد و من برنامه ها را دوست دارم ، از جمله درآمد کسب و کار از آن یک واقعیت است. به هر حال ، سرعت رشد سایت نیز خوب بود و تقریبا با توجه به طرح.

اما من هرگز پرداخت می شود توجه به این واقعیت است که نوشتن در زمینه مد است که هرگز برای من جالب و در ابتدای کار من نیست که هزینه استخدام یک نویسنده و من فقط آمار سایت.

من علاقه مند به نوشتن مد نیست.

بنابراین مراقب باشید که شما در حال کار در هر زمینه ای برای تولید محتوا و دیگر چیزهایی که شما باید به صرف مقدار زیادی از زمان اگر شما علاقه مند در این حوزه حداقل در منطقه از مطالب من خسته بود.

 

۴-شناسایی مشکلات کاری
همه ما ایده های مختلف را به پول از اینترنت.

یکی مثل من قطار و دیگر راه اندازی یک وب سایت برای کسب درآمد از تبلیغات خود را.

بنابراین این دو سایت با مشکلات مختلف مواجه هستند.

در این ماده از جذب ترافیک باید گفت که یک وب سایت برای درآمد قابل قبول از تبلیغات باید حداقل 30 هزار ترافیک در هر ماه است که یک هزار نفر در روز است.

اما یک سایت آموزشی با ترافیک ماهانه 10 هزار همچنین می توانید فروش.

بهترین کار این است برای مشخص در هر زمینه دقیقا همان است که چالش های شما در حال رفتن برای رسیدن به و چگونه می خواهید به آنها را حل کند.

برای یک وب سایت محتوا ، شما باید به طور مداوم محتوا را ایجاد کنید ، چگونه چالش را حل می کنید؟

برای یک وب سایت محتوا ، شما نیاز به ایجاد محتوای جستجوگرها و کار بر روی جستجوگرها دارید ، چگونه این چالش را حل می کنید ؟ 

برای محتوای وب سایت ، شما نیاز به جذب تبلیغات دارید ، چگونه می توانید این چالش را حل کنید ؟ 

بنابراین بهتر است به در نظر گرفتن و فکر می کنم در مورد چالش های مختلف کسب و کار خود را قبل از شروع.

 

مطمئن باشید که بخوانید: راهنمای کامل کسب درآمد Instagram

 

 

راه های مختلف برای پول از اینترنت
عالی, حالا که شما با جهان آشنا هستید کسب کمی از اینترنت, آن را بد نیست که در راه های مختلف برای کسب درآمد از اینترنت نگاه.

توجه داشته باشید که این ایده های پول اینترنت نه تنها در راه های مختلف کسب درآمد از اینترنت به عنوان مثال راه اندازی یک فروشگاه راه ساختن آنلاین پول است نه یک ایده در حالی که برای راه اندازی فروشگاه ایده های متفاوت می تواند وجود دارد که در مطلب جداگانه مطمئن شوید که ایده های مختلف اینترنت درآمد کسب و کار اشاره شده است.

 

1. یک فروشگاه محصول فیزیکی آنلاین.
برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین شما باید محصولات برای فروش و یا همکاری با یک تامین کننده به فروش محصولات خود و دریافت پورسانت برای فروش.

اگر به دنبال کسب درآمد از این روش هستید ، مطمئن باشید که کتاب هنر درست را تهیه کنید و با اصلاح کسب درآمد از فروشگاه آنلاین آشنا شوید.

 


 

۲-دارای فروشگاه اینترنتی محصولات دیجیتال باشید.
سفارش محصولات دیجیتال powerbank است. . . سفارش محصول قابل دانلود نیست. Boom.Com پول از فروش محصولات قابل دانلود.

برای راه اندازی چنین فروشگاه ، شما باید خودتان تولید کننده محصولات قابل دانلود باشید یا محصولات دیگران را با اجازه به فروش برسانید

 

کسب-پول از مهارت های خود را.
این روش اولین توصیه من برای همه کسانی که ماهر است.

اگر شما در انجام کاری مهارت دارید بهتر است یک وب سایت و یک صفحه در شبکه های اجتماعی ایجاد شده و سپس سعی کنید به دیگران نشان می دهد چه مهارت های شما و زمان کمی به آنها آموزش دهید.

به این ترتیب شما می توانید پول را با دریافت پروژه.

آیا شما یک طراح وب سایت? آیا شما یک حسابدار ?  آیا شما یک متخصص اکسل? آیا شما یک هنرمند نقاشی ؟  آیا شما یک بازاریاب دیجیتال هستید ؟  تو یه هنرمندی؟ 

فقط یک نمایش خوب از خودتان در اینترنت و پول با فروش مهارت های تدریس خود را به دیگران.

مانند یک هنرمند صنایع دستی که علاوه بر فروش محصولات خود ، دوره هایی را برای تدریس به دیگران می گیرد.

 

۴-ایجاد رسانه و کسب درآمد تبلیغاتی
یکی از راه های متعارف به پول آنلاین برای ساخت یک رسانه و تبلیغات است.

به این ترتیب ، شما سعی می کنید برای تبدیل شدن به یک کارگزار در یک زمینه خاص به طوری که دیگران شما را ترویج برای دید بیشتر.

شما می توانید محتوای وب سایت

شما می توانید یک کانال instagram یا صفحه خوب داشته باشید.

به این ترتیب ، رسانه های جمعی بزرگ مانند زوم و دیجیتال نیز وجود دارد که درآمد زیادی را به دست می آورند و رسانه های کوچک توسط یک نفر با درآمد ماهانه 5 به 10 میلیون نفر اداره می شوند.

حتی با یک نفر محتوای وب سایت, شما می توانید درآمد بسیار خوبی کسب.

بد نیست بدانید که سرعت رشد رسانه ها در Instagram و تلگراف کمی بیش از یک وب سایت است که کمی سریع تر به بلوغ درآمد اما پایداری این سایت قطعا بالاتر است.

 

۵-تاثیرگذار باشید (نخندید ، شدنی)
شما باید با آنفولانزا آشنا باشید. افرادی که ایجاد محتوا در Instagram و یا هر وسیله دیگر در یک زمینه خاص و تبدیل به یکی از تاثیر گذار ترین افراد در این منطقه و کسب درآمد از تبلیغات است که به آنها ارائه شده.

تفاوت بین این روش و رسانه های تبلیغاتی این است که به این ترتیب شما توسط خودتان مطرح می شوید و نه رسانه های شما و اثر تبلیغاتی شما بسیار بالاتر و قطعا درآمد بیشتری نسبت به تبلیغات است.

به عنوان مثال ، خانم valve با کانت valoo_land instagram influencer در زمینه دکوراسیون است و محتوای نسبتا خوبی را برای مخاطبان خود فراهم می کند.

 

۶-همکاری فروش
به این ترتیب ، شما یک فروشنده اینترنتی هستید که محصولات دیگران را به فروش می رساند و کمیسیون دریافت می کند.

https://issuu.com/googolioo?issuu_product=header&issuu_subproduct=account&issuu_context=link&issuu_cta=profile