برای بسیاری از مردم ، درآمد آنلاین فقط یک رویا است. اما اگر آنها به نحوی می توانید از اینترنت, کسب درآمد آنها. شما می توانید کنار شغل برای کارآفرینی تمرکز و زمان بیشتری را با خانواده خود را به کنترل زمان و زندگی خود را بیش از حد.

12 راه برای پول آنلاین    
نسیم آنلاین: برای بسیاری از مردم ، درآمد از طریق اینترنت فقط یک رویا است. اما اگر آنها به نحوی می توانید از اینترنت, کسب درآمد آنها. شما می توانید کنار شغل برای کارآفرینی تمرکز و زمان بیشتری را با خانواده خود را به کنترل زمان و زندگی خود را بیش از حد.

اما مراقب باشید که درآمد حاصل از اینترنت یک رویای خیالی نیست. کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان هزاران نفر که پول از اینترنت به روش های مختلف وجود دارد.

خبر خوب این است که بسیاری از روش های درآمد آنلاین پیچیده نیست و شما می توانید از آنها استفاده کنید. اما مانند شرکت های غیر اینترنتی, شما باید صبر کنید برخی از زمان برای درآمد خود را به رشد. شما همچنین باید به اختصاص زمان و انرژی به اجرای ایده های خود را و اگر شما گاهی اوقات آهسته سعی در نگه داشتن.

اگر شما می خواهید برای کسب درآمد از اینترنت اما مطمئن نیستید که در آن برای شروع در این مقاله بهترین و واقع بینانه ترین استراتژی ما برای شما آماده:

1. گوگل حستبلیغ گوگل حستبلیغ

شما احتمالا تبلیغات متعلق به گوگل در سایت های مختلف دیده می شود. شما به راحتی می توانید این تبلیغات در وب سایت خود را دریافت کنید و کسب درآمد از طریق آن.

ثبت نام و ایجاد یک حساب کاربری در گوگل odessen ساده و رایگان است. این به شما یک کد شما نیاز به قرار دادن در سایت خود را به من بدهید. آن را از طریق این اطلاعات سایت خود را مانند بازدیدکننده داشته است, ترافیک و... آهنگ.

اگر شما یک مقدار مشخصی از ترافیک, شما می توانید پول برای نشان دادن تبلیغات دریافت.

روش
2. همکاری فروش

اگر شما در حال حاضر یک وب سایت و یا شما قصد آن را راه اندازی, فروش همکاری خواهد بود یکی از گزینه های خود را به پول آنلاین. به این ترتیب ، شما می توانید با مارک ها و شرکت های دیگر همکاری کنید. در این حالت محصول یا خدمات دیگران ذکر است در وب سایت خود شما (تبلیغ مستقیم یا غیر مستقیم مانند نقد و بررسی کالا) و سپس هر فرد از طریق وب سایت خود را به سایت آن شرکت است ،  شما کمیسیون رسید خود را. البته ، شما باید با مارک ها و شرکت های مرتبط با سایت خود همکاری کنید. شما باید مخاطبین خود را به خوبی بدانید و با ایجاد محتوای مناسب برای آنها ، ترافیک زیادی را به وب سایت برند هدف ارسال کنید تا احتمال فروش نیز افزایش یابد. همچنین ، اگر شما با بهینه سازی موتور جستجو آشنا هستند ، شما می توانید فروشگاه خدمات جستجوگرها آنلاین دریافت کنید.

3. مشاوره آنلاین

راه دیگر شما می توانید پول را از اینترنت و مشاوره. اگر شما یک متخصص در یک منطقه خاص هستید ، می توانید افرادی را پیدا کنید که مایل به مشاوره برای رسیدن به اهداف شخصی و کار خود هستند. شما ممکن است فکر می کنم شما به اندازه کافی مشورت با شرکت های بزرگ, اما هنگامی که شما شروع به شما خواهد شد شگفت زده با انواع مختلفی از متخصصان که نیاز به مشاوره.

4. دوره های آموزشی اینترنتی

هر مهارت شما, شما می توانید آن را به دیگران آموزش. شما همچنین می توانید دوره های آنلاین ایجاد. این روزها هر منطقه از دوره های آنلاین از پخت و پز و بازاریابی به نوشتن یافت می شود. برای این کار ، شما می توانید سیستم عامل های مختلف اختصاص داده شده به آموزش آنلاین استفاده کنید. به عنوان مثال ، آموزش طراحی سایت و آموزش جستجوگرها امروز طرفداران زیادی دارد.

روش 1
5. ایجاد پادکست

راه دیگر برای پول از اینترنت برای ایجاد یک پادکست است. از طریق ایجاد یک پادکست خوب اطلاعات تماس, شما می توانید یک حامی مالی و یا تبلیغ و کسب درآمد که راه. راز موفقیت در این کسب و کار است برای پیدا کردن موضوع شما انتخاب شده و افزایش مخاطبین خود را. سپس در مورد پیدا کردن یک ضامن فکر می کنم. البته ، این روش بسیار راحت نیست ، زیرا بسیاری از متخصصان در این زمینه فعال هستند ، اما هنوز هم سزاوار توجه هستند.

6. فروش کتاب

شما همچنین می توانید فرایند نوشتن و چاپ و نشر و بازاریابی یک کتاب کامل. شما می توانید این کتاب را به صورت چاپی یا به صورت الکترونیکی ارائه دهید. اگر شما فکر می کنم شما می توانید نوشتن یک کتاب است که مردم خرید ، حتما به انجام آن به دلیل آن هزینه زیادی نیاز ندارد.

7. فروش اطلاعات بازدید کننده

راه دیگر برای تولید درآمد آنلاین برای جمع آوری و فروش اطلاعات کاربران است. برای انجام این کار شما نیاز به یک وب سایت ایجاد ترافیک و مطمئن شوید که وجود دارد کسانی که مایل به پرداخت هزینه برای اطلاعات آن دسته از کاربران است. مثلا, شما می توانید یک وب سایت در زمینه بیمه عمر ایجاد و پاسخ به سوالات کاربران. سپس فروش اطلاعات این افراد به فروشندگان بیمه. این یک بازی برد-برد برای هر دو شما پول کسب درآمد و کاربران خواهد شد علاوه بر دریافت پاسخ خود را به کسی مناسب برای انجام کار خود را نشان داده شده است. البته این را می توان در هر صنعت انجام داد. فقط یک تم مناسب و خاص را انتخاب کنید و ایجاد یک سایت است که مناسب آن. و ارزیابی چقدر شما می توانید از کاربران کسب درآمد.

بیشتر بدانید: چگونه تعرفه و قیمت جستجوگرها محاسبه می شود ؟  

8. نوشتن مطالب برای وب سایت ها

اگر شما برخی از مهارت های نوشتن و کمی خلاقیت می توانید درآمد پایدار از طریق نوشتن مقالات در دنیای اینترنت است. برای موفقیت در این زمینه ، فقط یک میدان خاص را انتخاب کنید و شروع به نوشتن در آن است. تعامل با افرادی که به احتمال زیاد به شما استخدام و تا حد زیادی افزایش کیفیت مطالب خود را. برای شروع ، شما همچنین می توانید به تبلیغات در وب سایت های مختلف مراجعه کنید.

9. قبول تبلیغات و یا پست مهمان

اگر شما یک وب سایت و یا شبکه های اجتماعی با تعداد زیادی از کاربران شما می توانید قبول پست مهمان (غیر مستقیم تبلیغات مانند ممیزی) و یا تبلیغات برای شرکت های دیگر. شرکت ها در حال تلاش برای پرداخت هزینه برای وبلاگ نویسان influencers در Instagram برای تبلیغ محصولات و خدمات خود هستند. اگر شما در این دسته هستند, شما می توانید تبلیغات کسب. البته بهتر است از برچسب آگهی هنگام پیوند به سایت های دیگر استفاده کنید تا گوگل شما را مجازات نکند. همچنین, سعی کنید برای تبلیغ شرکت هایی که شما خودتان را واقعا قبول.

10. قرارداد وبینار

شما می توانید یک وبینار را برای ترویج کالاها و خدمات خود سازماندهی کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید یک وبینار آموزشی سازماندهی و به راهنمایی رایگان و پیشنهادات خود را به کاربران. در پایان ، شما همچنین می توانید محصول را ارائه و تبلیغ کنید. مهم نیست که چه صنعت شما را در کار, شما می توانید یک وبینار نگه دارید و مردم را تشویق به شرکت در آن.

11. یوتیوب

یوتیوب نیز یک پلت فرم است که از طریق آن می توانید پول کسب کنید. با قرار دادن فیلم های خود را در یوتیوب, شما می توانید سیستم تبلیغاتی پلت فرم استفاده کنید و یا یک حامی درآمد. البته, شما باید یک مقدار مشخصی از مخاطبین و بازدید کنندگان برای این منظور.

12. ایجاد یک جامعه آنلاین

به عنوان مثال ، شما می توانید یک انجمن گفتگو ایجاد و تشویق مردم به پیوستن به آن. یا شما می توانید یک گفتگوی گروهی در شبکه های مختلف اجتماعی ایجاد کنید. در عین حال ، شما همچنین می توانید کالا یا خدمات خود را تبلیغ کنید.