کسب درآمد اینترنتی کسب و کار اینترنتی بازاریابی اینترنتی

کسب درآمد اینترنتی - کسب و کار اینترنتی - بازاریابی اینترنتی

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

125 نکته برای بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنی چیست؟ بازاریابی تلفنی یکی از مهم‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های جذب مشتری است. در این مقاله به 125 ترفند بازاریابی و فروش تلفنی می‌پردازیم که قبلا در کارگاه‌های آموزشی مدیرسبز ارائه شده است.

برنامه‌ریزی بازاریابی تلفنی

1. در ساعات کاری، تماس‌های تلفنی شخصی را به حداقل برسانید. با انجام این کار فروش‌تان بیشتر می‌شود. اگر در روز تنها 3 تماس تلفنی شخصی داشته باشید و هر تماس به‌طور متوسط 4 دقیقه طول بکشد در طی سال، 48 ساعت از وقت شما گرفته ‌شده است. اختصاص 48 ساعت برای فروش می‌تواند چندین مشتری جدید ایجاد کند.

2. بیش‌ از حد نگران بهترین زمان تماس با مشتریان نباشید. بعضی از فروشندگان، اول ساعت کاری و حدود ظهر با مشتریان تماس نمی‌گیرند و با خود می‌اندیشند که مشتری در دسترس نخواهد بود. از تمام روز کاری برای تماس‌های تلفنی استفاده کنید، اگر تلفن نکنید هیچ‌گاه آن‌ها را نخواهید یافت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادوین سپتنا

کاهش رتبه الکسا

بسیاری از مردم از ما سؤال می کنند: چگونه می توانم کاهش رتبه الکسا؟ ما می دانیم که این متریک برای شما و تجارت شما چقدر مهم است. به عنوان یک معیار عمومی ، تبلیغ کنندگان ، سرمایه گذاران و شرکای احتمالی رتبه الکسا را ​​جستجو می کنند و از آن به عنوان روشی برای ارزیابی ارزش تجارت شما استفاده می کنند. به همین دلیل ، پیشرفت در رتبه شما می تواند تأثیر واقعی دلار و سنت را در خط پایین شما بگذارد.

برای کسانی از شما که تازه وارد الکسا هستند و یا با رتبه الکسا نا آشنا نیستید - این یک متریک است که خلاصه ای سریع از عملکرد یک سایت (شما یا رقیب شما) نسبت به سایر سایت های وب ارائه می دهد. اگر روی آن متمرکز نیستید ، ممکن است تمام تلاش خود را انجام دهید تا ارزش و دید کسب و کار خود را به حداکثر برسانید. در کل ، اختیارات سایت شما در وب به عنوان رتبه الکسا شما ترجمه می شود.

اما قبل از اینکه به این نکته توجه کنیم که چگونه می توانید رتبه الکسا سایت خود را بهبود بخشید ، باید یک قدم به عقب برداریم. درک فرم آرایش مرتبه الکسا بسیار مهم است ، بنابراین می دانید که چگونه می توانید آن را بهتر کنید.

بیا شروع کنیم.

کاهش رتبه الکسا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادوین سپتنا

افزونه های WordPress: وب سایت را بدون تایپ کردن در هر کد طراحی کنید


WordPress به یکی از پرکاربردترین سیستمهای مدیریت محتوا (CMS) در سراسر جهان تبدیل شده است. در دوره طراحی سایت بدون کدنویسی این ممکن است دارای ناسازگاری باشد اما حقیقت این است که سهولت استفاده از آن همراه با جامعه بزرگی که از توسعه آن پشتیبانی می کند ، آن را به کاندیدای ایده آل برای ایجاد وب سایت شما تبدیل می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادوین سپتنا

رازهای بازاریابی در صنعت گیمینگ

زمانی ، گیمرها به عنوان افراد دربه ‌در در حیاط مدرسه ، خجالتی برای انجام کار و ولگرد های تنها که برای جایگیری در دنیای واقعی تلاش می کردند، دیده می شدند. اما اکنون آن افکار قدیمی از بین رفته اند. از زنان مسن گرفته تا ورزشکاران ، بچه ها تا حسابداران ، همه اکنون از گیمینگ(بازی) لذت می برند.

دنیای ما به سرعت در حال تبدیل شدن به بهشت گیمر هاست ، چه با هوش مصنوعی (AI) ، واقعیت افزوده (AR) و رشد بازار موبایل. تخمین هیات داوران تکنولوژی اعلام کرده است که صنعت بازی سازی در سال 2021 تا 180 میلیارد دلار ارزش خواهد داشت.

سالهاست که صنعت بازی یک چالش عجیبی است که بسیاری از بازاریابان نتوانسته اند در آن موفق شوند. در فضای تجاری که درآمدزایی به طور ذاتی با تاریخ انتشار بازی های مهم در ارتباط بوده ، بازاریابی در صنعت بازی به طور سنتی یک سرمایه گذاری غیرقابل پیش بینی و خسته کننده بوده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادوین سپتنا