اگر شما بپرسید فروشنده یا کارفرمای شما چه می خواهید در این جهان بیش از هر چیز دیگری ، آنها احتمالا شما که آنها می خواهند"مشتریان بیشتر"بگویید. اما آنچه اغلب می آید پس از مشتریان بیشتر در لیست خواسته های صاحبان کسب و کار? ترافیک بیشتر در سایت چیزی است که می توان از خواسته های صاحبان کسب و کار در نظر گرفت. اگر شما از این دسته از افراد نیست, ما باید بگویم که راه های بسیاری شما می توانید ترافیک در وب سایت خود را افزایش می دهد وجود دارد. با توجه به اهمیت فوق العاده ای از این موضوع, ما در حال حاضر 25 راه های مهم برای افزایش بازدیدکننده داشته است سایت برای شما در این پست.

تبلیغات یک راه مهم برای افزایش بازدیدکننده داشته است سایت است
تبلیغات در اینترنت
این یک مورد بسیار روشن است. تبلیغات رسانه های اجتماعی و تبلیغات روی صفحه نمایش (سعی کنید به تبلیغات هوشمند!) تمام راه های عالی برای جذب بازدید کننده ، ایجاد نام تجاری خود و نشان دادن سایت به مردم.

اگر شما امیدوار هستید که ترافیک بیشتر به سایت شما منجر به فروش بیشتر نیز شود ، باید کلماتی را که قصد فروش تجاری را بیان می کنند ، هدف قرار دهید. بله ، در واقع ، ما باید بگوییم که رقابت بر اساس کلمات مشابه است.

استفاده از رسانه های اجتماعی برای افزایش ترافیک
بازاریابی رسانه های اجتماعی
یکی از بهترین راه ها برای افزایش بازدید وب سایت شما استفاده از کانال های رسانه های اجتماعی برای ترویج محتوای شما است. توییتر مناسب برای لینک های کوتاه ، مرموز و وسوسه انگیز است ، در حالی که ارتقاء google +می تواند به سایت شما با نتایج جستجوی شخصی کمک کند و به ویژه در پورت های b2b موثر باشد. اگر شما یک شرکت محصول B2C هستید ، ممکن است با شبکه های اجتماعی سنگین مانند Pinterest و Instagram آشنا شوید.

استفاده از طول محتوای متغیر برای افزایش ترافیک
هیچ فرمول جادویی برای موفقیت در بازاریابی محتوا وجود دارد, بنابراین شما باید تمام روش استفاده. و سپس تغییر طول و فرمت مطالب خود را به آن را جذاب به خوانندگان مختلف. Interspers راه برای استفاده, اخبار مبتنی بر پست های وبلاگ با محتوای طولانی و همچنین نمودار و قطعات انتخاب شده برای حداکثر اثر.

افزایش ترافیک سایت با انتخاب آدرس های جذاب
عناوین
عناوین یکی از مهم ترین بخش های مطالب خود را. بدون علامت بزرگ ، جامع ترین پست وبلاگ خوانده نخواهد شد. برای مثال نویسندگان BuzzFeed و Upworthy اغلب با استفاده از بیست و عناوین مختلف و در واقع پیدا کردن که بیشترین ترافیک در رسانه ها قبل از انتشار در مورد عناوین خود را با دقت.

روشن کردن توجه خود را به سمت صفحه یاب
آیا شما فکر می کنم جستجوگرها منفی است ?  دوباره فکر کن! هنوز هم بهینه سازی مطالب خود را برای موتورهای جستجو ورزش با ارزش است. بنابراین شما ایجاد لینک های داخلی به مطالب جدید? درباره توصیفات متا بهینه سازی شده برای جستجو در صفحه نیازی نیست دوستیابی و می تواند کمک به افزایش ترافیک سایت خود را ارگانیک. بنابراین همیشه با توجه به جستجوگرها پرداخت.

واژههای کلیدی هدف دم بلند
هدف دم بلند
اگر شما روند کلمات کلیدی و قوانین کلیدی را پوشش داده ایم ، آن زمان به هدف قرار دادن کلمات کلیدی دم بلند نیز هست. عدم استفاده از کلمات کلیدی با عبارات طولانی بدان معنی است که اگر شما آنها را متوجه نشده اید ، محتوای شما از دست رفته است و در نتایج جستجو کاربران نمایش داده نمی شود.

ما پیشنهاد می کنیم این مقاله را نیز بخوانید:
میزبانی و درست است? امتیاز بالا میزبان-دامنه 2021 / گروه پنتاما
شروع وبلاگ نویسی مهمان
یکی دیگر از مهمان
نوشتن یک پست مهمان در یک سایت معتبر می تواند ترافیک وبلاگ شما را افزایش دهد و به ایجاد نام تجاری شما کمک کند. اگر چه او هشدار داده بود که استانداردهای وبلاگ نویسی مهمان در ماه های گذشته به شدت تغییر کرده است و تاکتیک های اسپم می تواند منجر به مجازات های سخت شود. بنابراین اقدام به ارسال پست مهمان با توجه به عناصر ذکر شده.

ترافیک سایت با دعوت دیگران به وبلاگ مهمان
وبلاگ نویسی مهمان یک خیابان دو طرفه است. به همین دلیل ، علاوه بر ارسال محتوا به وبلاگ های دیگر ، می توانید پست های مهمان را از وب سایت های دیگر به وبلاگ خود دعوت کنید. آنها به احتمال زیاد برای به اشتراک گذاشتن و پیوند یک مقاله مهمان است که می تواند خوانندگان جدید را به سایت شما و افزایش ترافیک سایت شما. فقط مطمئن شوید که شما در حال ارسال محتوای با کیفیت بالا به دلیل گوگل است که به دنبال کدهای با کیفیت پایین آنها را مجازات خواهد کرد.

برای افزایش ترافیک سایت گام به سوی جذب پس زمینه
افزایش ترافیک آلی
به جای تلاش برای متقاعد کردن دیگر سایت ها برای لینک دادن به سایت شما (یک فرآیند دشوار و) محتوای که شما ایجاد می کنید که سایت های دیگر با آن برای اتصال آن به آنها را بپرسید. لینک دهنده هستند. در حقیقت, شما نیاز به دانستن چه نوع از پست خواهد شد بسیاری از لینک دهنده به شما جذب. اگر شما در مورد لینک دهنده مطمئن شوید که, شما می توانید به عنوان خوانده شده چه لینک دهنده هستند و چه باید بکنید و نبایدها در مورد آن در سایت.

ارسال در LinkedIn
ارسال در LinkedIn
LinkedIn تبدیل به یک ابزار است که کارایی بسیار بیشتری نسبت به جذب پشت کار دارد. در واقع بزرگترین شبکه اجتماعی حرفه ای در حال حاضر یک پلت فرم برای انتشار مطالب با ارزش است ، و غیره.- این بدان معنی است که شما محتوای منظم برای انتشار LinkedIn دارید. به خصوص اگر شما تعداد زیادی از پیروان انجام این کار ترافیک سایت خود را افزایش می دهد.

اجرای نمودار microdata
طرح پیاده سازی microdita لزوما به معنای افزایش ترافیک به وب سایت شما نیست ، اما به روبات های موتور جستجو کمک می کند که شاخص صفحات شما را پیدا کنند. یکی دیگر از مزایای استفاده از طرح جستجوگرها این است که می تواند کیفیت صفحات سایت را بهبود بخشد که در نهایت ، نرخ ها ، روی بهبود کلیک می کنند.

لینک های داخلی برای افزایش بازدیدکننده داشته است سایت
پیوند داخلی
قدرت و صلابت از کوکی خود را نه تنها بدان معنی است که بسیاری از سایت ها به شما مرتبط, اما همچنین می تواند توسط ساختار لینک داخلی تحت تاثیر قرار. هنگام ایجاد و انتشار مطالب, مطمئن شوید که شما به اندازه کافی در مورد فرصت های لینک های داخلی مراقبت. این نه تنها کمک می کند تا جستجوگرها, بلکه یک تجربه کاربری بهتر و مفید تر فراهم می کند, که در نهایت به افزایش ترافیک منجر به سایت شما.

مصاحبه با رهبران و کارشناسان
مصاحبه با رهبران
آیا شما فکر می کنم مصاحبه تنها برای ستون از مطبوعات بزرگ? این قطعا عجیب و غریب بدانید که چگونه بسیاری از منتقدان آماده برای دیدار با شما هستند, فقط از آنها بخواهید. ارسال ایمیل و درخواست مصاحبه با منتقدان در این زمینه خود و انتشار مصاحبه در وبلاگ ها بسیار با ارزش. در واقع این نه تنها باعث افزایش اعتبار شما و افزایش ترافیک به وب سایت شما می شود اما کسی که مصاحبه احتمالا محتوا و همچنین به عنوان اشتراک و ویژگی های بیشتری در انتظار است.

ما پیشنهاد می کنیم این مقاله را نیز بخوانید:
جستجوگرها محلی است ✔️ تکنیک های مرجع جستجوگرها محلی 2021
بازاریابی ایمیل را نادیده نگیرید
بازاریابی ایمیل
بسیاری از کسب و کار در جذب مشتریان جدید از طریق بازاریابی محتوا ، که باعث می شود آنها را فراموش روش های سنتی متمرکز شده است. بازاریابی ایمیل می تواند یک ابزار قدرتمند و حتی ارسال تعداد زیادی از آسیب پذیر ایمیل می تواند باعث افزایش قابل توجهی در ترافیک سایت خود را.