افزایش ترافیک سایت مهم ترین چیز برای مراقبت در مورد وب سایت رسمی خود است. راه های مختلفی برای افزایش آمار واقعی وب سایت وجود دارد. از راه های رایگان برای افزایش ترافیک به روش های پولی و مقرون به صرفه ، هر یک را می توان در یک روش خاص انجام می شود. برای افزایش ترافیک و بازدید از سایت به هر قیمتی و با دوز حلقه عملا بی فایده برای ما و قطعا نمی درآمد لازم و بهره وری برای ما.

در این مقاله از دکتر وردپرس در حال راه رفتن است بسیار منطقی و اثبات شده برای افزایش ترافیک وب سایت, وردپرس و سیستم های مدیریت محتوا وب سایت برای شما در جلسات آموزشی مختلف. اگر شما به دنبال افزایش ترافیک در یک زمان کوتاه و در یک پیمایش از روش های میانبر است که شما این مقاله برای شما-آن را به یک تابع; اما اگر شما می خواهید برای افزایش آمار سایت خود را به طور سیستماتیک و به صورت رایگان لطفا این مقاله را تا پایان دنبال کنید تا.

تمام روش ها و استراتژی های ذکر شده در این مقاله در حال حاضر استفاده می شود و به این نتیجه رسیدند. همچنین در 2020 استفاده خواهد شد.

استراتژی برای افزایش بازدیدکننده داشته است سایت در این مقاله عبارتند از: (با کلیک بر روی عنوان)
مکان بهینه
1. به روز رسانی و بهبود محتوای قدیمی
به روز رسانی و به روز رسانی محتوای یک وب سایت برای گوگل و افزایش ترافیک از گوگل از اهمیت زیادی به...، اما به روز رسانی محتوا شما باید قوانین و شرایط خاصی را در نظر بگیرید تا بتوانید از سایت واقعی بازدید کنید ممکن است به شما کمک کند.

به روز رسانی محتوای قدیمی

چه محتوایی باید به روز شود ؟ 
راه های مختلفی برای انتخاب مواد است که باید به روز شود وجود دارد:

بازگشت به آمار سایت, مانند گوگل آنالیز و لیست محتوا بر اساس تاریخ: به این ترتیب, شما باید برای محتوای قدیمی ترین بازدید نگاه. بهترین گزینه آنهایی که بیشترین بازدید و مسن تر از نظر تاریخ انتشار هستند.
چیزهای که در گذشته برای برخی از کلمات کلیدی noshtahaim یافت و بازدید ما باید می گویند: اگر این مطالب با کلمات کلیدی تعیین هدف است که در زمان انتشار نگاه کرده است., ترافیک معقول جذب هیچ! اما اگر کلمات هدف ما تعداد زیادی از جستجوهای گوگل داشته باشند ، اما محتوای ما ترافیک زیادی را جذب نمی کند، ما باید این محتوا را به عنوان نامزد برای به روز رسانی در نظر بگیریم.
بروز بودن مطالب در رابطه با زمان: به عنوان مثال اگر دو سال پیش این مطالب تحت عنوان آموزش فتوشاپ منتشر شد, ما ساخته شده این فیلم به دنبال داستان فتوشاپ نسخه های ما نیز باید آموزش و مطالب خود را با توجه به نسخه های جدید آن را تغییر دهید. اگر چنین محتوایی را در سایت خود دارید ، به روز رسانی آن را در نظر بگیرید. با این محتوا به روز شده در علاوه بر این به جذب ترافیک بیشتر از گوگل و سایر موتورهای جستجو به اعتماد به سایت خود را به عنوان به خوبی به عنوان در مخاطبین خود را به طور قابل توجهی افزایش می دهد شما می خواهید به انجام. از آنجا که آنها drkhwahind متوجه شد که محتوای شما همیشه با توجه به حال حاضر, به روز شده و تغییرات.
چگونه برای به روز رسانی محتوای قدیمی است?
پس از انتخاب محتوا در روش های فوق ، اکنون زمان به روز رسانی و تغییر محتوا است. در ابتدا شما نیاز به تغییر تمام موارد مربوط به سال های گذشته و بار موجود در محتوا را به تاریخ و زمان از روز. مثلا, اگر محتوای متن خود را با عنوان بهترین آمار سال 95 باید به بهترین آمار از تغییر 97 و چنین تغییراتی.

گام بعدی این است که شناسایی ، حذف و جایگزینی تمام لینک های شکسته و تصاویر محتوا. اگر وجود دارد لینک در محتوا است که جایگزین شده اند لینک های جدید با توجه به 404 در طول زمان و همچنین در رابطه با تصاویر, اگر قدیمی یا تصاویر نشان داده نمی شود و آنها باید جایگزین های جدیدتر تصاویر.

اگر شما با قرار دادن ابزار به مطالب خود را برای مثال یک افزونه برای ارسال پیام های متنی است که در حال حاضر کار نمی کند یک نمونه جدید از چگونه کار می کند باید ارائه شده به مخاطبین. پس از این تغییرات ، ضروری است که جزئیات بیشتری را توضیح دهیم.

محتوای محتوا

اضافه کردن بخش های جدید به محتوا
سعی کنید با اضافه کردن سرفصل مناسب و سرفصلهای به مطالب خود را. برای دریافت ایده در این زمینه ، شما می توانید با استفاده از گوگل مردم نیز از ویژگی های بپرسید. این ویژگی به شما کمک می کند تا سرفصل ها و تقسیم بندی های مناسب مربوط به مطالب خود را در پست خود اضافه کنید. شما همچنین می توانید با استفاده از گوگل جستجو های مرتبط که معمولا حتی در زیر صفحه جستجو و تایپ کردن خود را کاربردی تر و طولانی تر با استفاده از این آیتم ها.

مراجع
حتما به ذکر نام و لینک منبع شما استفاده می شود برای به روز رسانی و نوشتن مطالب خود را به محتوا. متأسفانه در وب فارسی مرسوم نیست و مدیران سایت از این اقدام می ترسند تا سایت مضر نباشد. اگر سایت های خارجی نه تنها شامل منابع مرتبط, بلکه به راحتی به رقبای خود اشاره به عنوان یک لینک پیرو.

با انجام این کار ، شما نه تنها محتوای خود را تایید می کنید ، بلکه گوگل و عموم مردم برای محتوای شما ارزش بیشتری خواهند داشت. توجه داشته باشید که منبع شما با استفاده از نیز معتبر است.

پیوند به محتوای قدیمی
بهترین راه برای اتصال تنها اتصال داخلی است. در این روش ریش و قیچی در دست شما هستند. فقط محتوا است که شهرت خوب و یک امتیاز برای محتوای قدیمی است که مربوط به لینک محتوای با ارزش خود را. با انجام این کار ، شما قدردانی محتوای قدیمی و کم بازدید و بهبود کیفیت و امتیاز آن کمک کرد.

پیوند
آیا در مورد becklink را فراموش نکنید! عاملی که هرگز در جستجوگرها و بهینه سازی سایت قدیمی نبوده و ارزش آن را از دست نمی دهد. شما نیاز به ایجاد لینک به محتوای شما در حال به روز رسانی برای افزایش ترافیک, بازدیدکننده داشته است, و به اصطلاح ارتباط رو به عقب تا. سعی کنید به لینک به طور طبیعی به وبلاگ ها و انجمن های مرتبط با مطالب خود را.

سیگنال اجتماعی

سیگنال اجتماعی
نکته دوم در استفاده از شبکه های اجتماعی خارج از صفحه مهم است. شما بعد از به روز رسانی مطالب خود را سعی کنید از ارسال آن بر روی شبکه های مختلف اجتماعی مانند LinkedIn, Facebook, Twitter, Google+, درخواست کاربران برای اظهار نظر در مورد آن را دوست دارم و از آن بهره مند شوند. این تاثیر فوق العاده ای در بهبود رتبه محتوای قدیمی در گوگل و دیگر موتورهای جستجو داشته باشد.

استفاده از نظرات
اگر محتوای شما قصد ویرایش توسط دیدگاه های ثبت شده توسط کاربران سایت خود مطمئن شوید که به استفاده از آنها برای به روز رسانی محتوا و حتی در نظر آنها مناسب ترجمه. پس از اضافه کردن این نکات ، مراقب باشید که دیدگاه مورد نظر را حذف نکنید. موتور جستجو با دقت رفتار و اهمیت خود را به مخاطبان تشخیص و به شما اعتبار بدهد.

طول محتوا
افزایش محتوا و استفاده از محتوای طولانی تر بیشتر به گوگل علاقه مند خواهد بود. سعی کنید برای اضافه کردن با کیفیت به محتوای قدیمی خود را در همان زمان به عنوان شما طول و اضافه کردن به دانش مخاطبان خود را. استفاده از انواع فیلم ها ، عکس ها و ، در صورت امکان ، سفارشی به مطالب خود را ، به دقت نظارت و املا متن درست و خطاهای تایپ. تصحیح متن ادبی دیدگاه شما در واقع باید احترام ویژه ای برای مخاطبان خود و مخاطبان نیز باز کردن یک حساب ویژه برای شما و سایت شما.

2. استفاده از دکمههای اشتراکگذاری
به اشتراک گذاری و کلیک کردن بر روی محتوا در شبکه های اجتماعی در وب فارسی بسیار رایج نیست. اما نکته این است که اگر ما می توانیم آن را بین ارتباطات ما قرار دهیم ، ما بسیار برنده خواهیم شد و بسیار خوب بازدید خواهیم کرد. مطمئن باشید که به برنامه نویس خود را به زیبایی نشان می دهد دکمه های به اشتراک گذاری به مخاطبین بعدی ، پایین و یا بالا و هر کجا که می دانید. این دکمه ها باید به گونه ای باشد که مخاطبان را تشویق کنند تا محتوا را در مکان هایی مانند توییتر ، Linkedin ، Google Plus و Facebook به اشتراک بگذارند.

دکمه های به اشتراک گذاری محتوا

اطمینان حاصل کنید که مطالب خود را در شبکه های اجتماعی 4 ارسال کنید و سعی کنید این محتوا را علاوه بر کلیک کردن بر روی مخاطبین خود که دوست دارند و نظرات آنها را تشویق می کنند ، قرار دهید. برخی از مردم بر محتوا در شبکه های اجتماعی فقط برای دیدن لینک خلاصه ای از مطالب اگر شما نیاز به ترک متن نوشته شده و آنها را تشویق به کلیک کنید و مطلب خود وارد کنید.

با کلیک بر روی محتوا ، دوست داشتن ، و نظرات در شبکه های اجتماعی تاثیر فوق العاده مثبت در بهبود رتبه بندی محتوا در گوگل داشته باشد. از آنجا که محتوای مفید از نظر مخاطبین در شبکه های اجتماعی ، گوگل نیز باید آن را مفید در نظر گرفته و آن را رتبه بندی خواهد شد. رتبه بهتر برابر ترافیک و ترافیک واقعی تر به سایت شما.

بهینه سازی بهینه سازی محتوا با اشعار LSI
اشعار LSI

LSI مخفف نمایه سازی معنایی نهفته, دلالت یک رابطه معنایی مخفی بین کلمات. به عبارت ساده, اگر ما می خواهیم به توضیح کلمات LSI, ما باید بگویم که کلماتی را که از نزدیک به کلمات کلیدی خود را مربوط وجود دارد. Facebook Facebook Instagram Instagram توییتر محتوای ویروسی Pinterest LinkedIn LSI کلمات خواهد بود برای او برای مثال اگر ما در مورد "شبکه های اجتماعی" در واقع از آن خواهد شد عبارات مانند"Facebook, Instagram, Twitter, محتوای ویروسی Pinterest LinkedIn". علاوه بر استفاده از کلمات کلیدی کلمات کلیدی lsi ، ما باید سعی کنیم از آنها در مکان های مختلف استفاده کنیم. الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل یک مکانیسم است که گوگل با استفاده از به درک این کلمات و روش ها برای وب سایت های رتبه بندی است.

مراقب باشید که این نباید منجر به بیش از حد بهینه سازی یا بهبود بیش از حد شود. بهینه سازی بیش از حد و یا بیش از حد بهینه سازی در واقع نوشتن مطالب مصنوعی است که عمدتا برای موتورهای جستجو و موتورهای جستجو برای کاربران و مخاطبین سایت نوشته شده است. شما نباید از کلمات کلیدی و همچنین کلمات LSI استفاده کنید زیرا آنها به تایپ مصنوعی منجر می شوند.

بهترین راه برای نوشتن یک مقاله خوب نکات lsi همچنین توجه داشته باشید که محتوا و مطالب در درجه اول برای کاربران سایت خود به نوشتن و در نهایت پس از پایان مقاله; بازگشت و محتوای آنها از نظر قوانین SEO نیز بهینه سازی شده ما و LSI کلمات نیز به حدی است که این ماده مصنوعی در اسب. در محتوای ما در حال صحبت کردن در مورد.

یکی از عملی ترین ابزار و ، البته ، رایگان برای پیدا کردن کلمات LSI یک نمودار Lsi است. البته دقت این ابزار در انتخاب کلمات LSI برای زبان انگلیسی بسیار بیشتر از فارسی است ، اما هنوز هم می تواند در موارد استفاده و استفاده شود. شما حتی می توانید از سایت های زبان فارسی مانند word finder و dictionaries برای پیدا کردن مترادف و معانی برای این منظور استفاده کنید.

در واقع با استفاده از Lsi کلمات و گوگل و موتورهای جستجو را ساده تر خواهد شد برای پیدا کردن موضوع شما مورد نوشت و در نتیجه بهبود رتبه برای شما.

https://www.programmableweb.com/profile/niusha-hoseini