در حال حاضر در دوره زمانی که ما محتوا و پیوند ساختمان حرف اول را در دنیای وب آشفته است عبارت "محتوا پادشاه است" به شنیدن این که ما همه آشنا با اما تولید محتوا و سئو محتوا باید بر طبق اصول خاصی باید انجام شود. در این مقاله ، ما تولید حرفه ای جامع و 100 ٪ رایگان آموزش جستجوگرها برای شما.

نسل محتوا چیست ؟ 
تولید محتوا فرایندی است که طی آن نویسنده محتوای جدید و منحصر به فرد را از طریق تحقیق و جمع آوری اطلاعات ایجاد می کند. استفاده از منابع مختلف فارسی و انگلیسی برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا یک رویکرد خوب است. هنگام تولید محتوا ، ما باید قوانینی را که برای آنها در بخش آموزش تولید محتوا پرداخت می کنیم ، در نظر بگیریم و سپس در مورد محتوای تولید شده در مورد آموزش SEO بحث خواهیم کرد.

چرا تولید محتوا مهم است ؟ 
مهمترین هدف تولید محتوا ارائه محتوایی است که برای کاربر مفید است و او را برآورده می کند. هدف از تمام فعالیت های در سایت است که به ارائه محتوا است که برای کاربر ایجاد.

هدف گوگل و سایر موتورهای جستجو ارائه بهترین مطالب به کاربران است.

آشنایی با اصول جستجوگرها و ابزار 100 درصد رایگان
SEO چیست امروزه 93% آنلاین تجربیات شروع با جستجو در موتور; به طوری که در صفحه اصلی Google تعیین می کند که شما یک معامله موفق و یا شما خواهد شد رویکرد کاهش! در لینک زیر مفاهیم.، اصول ابزار جستجوگرها با درس پک تابع رایگان در دسترس آشنا خواهد بود می توانید وب سایت خود را به صفحه اول گوگل درایو را.

اطلاعات بیشتر در مورد جستجوگرها """"""""" جستجوگرها چیست »»»»»»»

بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا را به چهار بخش اصلی تبدیل کنید:

جستجو کلید واژه)
ایجاد محتوا)
جستجوگرها محتوا (محتوای جستجوگرها)
ارتقاء محتوا
شروع به نوشتن بلافاصله هنگامی که شما یک ایده برای تولید محتوا. صرف وقت در محتوا که خواننده ندارد بی فایده است. شما به عنوان یک محتوای تولید کننده باید کاربران اما اگر محتوای تولید شده با کلمات مناسب در نتایج اولیه گوگل است که کاربران کمتر به محتوای شما دسترسی داشته باشد حتی اگر بهترین محتوا را تولید کرده است! بنابراین ، انتخاب کلمات کلیدی مناسب (تحقیق کلید واژه) برای تولید محتوا یکی از اولین و مهمترین مراحل بازاریابی محتوا است.

در زیر ، ما جزئیات مراحل بازاریابی محتوا را شرح خواهیم داد.

جستجو برای کلمات کلیدی آموزش
اولین و مهمترین مرحله ایجاد محتوا یافتن کلمات کلیدی صحیح و مرتبط است. در این مرحله ، محتوا است که قرار است به تولید می شود باید بر اساس کلمات تعیین می شود. برای هر یک از مطالب ، یک تا سه کلمات کلیدی را انتخاب کنید و با استفاده از کلمات مرتبط با کلمات کلیدی اصلی در محتوا. برای انتخاب کلمات کلیدی و کلمات مرتبط شما نیاز به ابزار جستجو کلمه کلیدی. در اینجا نحوه استفاده از ابزار کلمه کلیدی است.

ابزار کلید واژه
کلمات کلیدی ابزار کلمات کلیدی مشابه را به کاربران خود اما شما می توانید تعداد جستجو برای هر کلمه در نسخه رایگان آن را نمی بینم. برای استفاده از این ابزار, بر روی لینک کلیک کنید: ابزار کلمه کلیدی را وارد کنید

در زیر تصویر ، زبان را به فارسی قرار دهید و کلمه کلیدی خود را در کادر سمت چپ وارد کنید و روی نماد جستجو کلیک کنید.

ابزار کلید واژه
لحظات صبر کنید تا نتیجه این است که به شما نشان داده شده است.

ابزار آموزش کلید واژه
آموزش تولید محتوا
پس از اتمام جستجوی کلمه کلیدی و شناسایی کلمات کلیدی و زیرنویس ، ما به تولید محتوا می رویم. نگه داشتن در ذهن که این محتوا که قرار است تولید شود باید آسان برای استفاده در وهله اول اما این به این معنا نیست که شما را فراموش کرده به موتورهای جستجو. ایجاد محتوا برای کاربران و موتورهای جستجو اهمیت زیادی دارد ، اما شما باید محتوای جستجوگرها را برای دریافت رتبه محتوای ایجاد شده در گوگل بنویسید. در این بخش ، ما به شما نحوه تولید محتوا را به درستی و در بخش "SEO content training" آموزش خواهیم داد ، ما به شما نحوه تولید محتوای SEO را آموزش خواهیم داد.

برای شروع تولید محتوا ، باید تن محتوا و نیاز کاربر را مشخص کنید. چه راهی محتوا قرار است به نوشته شود? با تن صادقانه و محبوب و یا یک سبک رسمی و کتابخانه؟ چه سوالاتی باید در طول محتوا پاسخ داده شود ؟  اینها سوالات شما نیاز به پاسخ قبل از شروع. بستگی به نوع محتوا است که در درجه اول به نوع مخاطبین تولید می شود ، و سپس خود را.
هر یک از مطالب شامل سه بخش: مقدمه ، متن محتوا و آخرین بخش نیز به عنوان "بخش نتیجه گیری" شناخته شده است. شما نیاز به تعیین از ابتدا در چه رابطه شما قرار است به تولید محتوا و چه بخش هایی از مطالب خود را شامل خواهد شد. برای سازماندهی بهتر ذهن هنگام نوشتن ، سعی کنید این چیزها را مشاهده کنید و با توجه به آنها بروید. تقسیم بندی محتوا در هنگام نوشتن به شما کمک خواهد کرد.
علاوه بر تولید محتوای متنی, نظر با استفاده از محتوای دیجیتال مانند عکس, فیلم های, نمودار, و کلمه. علاوه بر دادن مطالب خود را به زیبایی خاص ، آن را جذاب ترین و جامع است. لازم به ذکر است که استفاده از محتوای دیجیتال تاثیر قابل توجهی بر محتوای جستجوگرها خواهد داشت.
آگاهی از اصول و قواعد نگارش فارسی نقش مهمی در کیفیت مطالب دارد. اطلاعات خود را در مورد نحوه استفاده از علامت فارسی و دستور زبان افزایش دهید.
در بخش "آموزش تحقیق کلید واژه" ، ما به شما آموختیم که چگونه بهترین کلمات را استخراج کنید. شروع به نوشتن مطالب با توجه به موجود. سعی کنید به پیشرفت در اطراف کلمات استخراج شده از مطالب خود را.
نظارت بر استانداردهای نوشتن در هنگام تولید محتوا. در عکس زیر موارد مهم ذکر شده است.
استاندارد تولید محتوا
استفاده از کلمات کلیدی خود را به طور طبیعی در محتوا. استفاده بالا از کلمات کلیدی در محتوا نه تنها رتبه خود را بهبود می بخشد ، بلکه می تواند به رتبه بندی محتوا در گوگل آسیب برساند. در بخش "SEO - content education" ، ما بیشتر در مورد این توضیح خواهیم داد.
استفاده از معماری جزایر محتوا برای مطالب خود را. این ساختار به طور کامل در عکس زیر توضیح داده شده است. هدف اصلی این ساختار ایجاد یک پل بین مقدس و بدنه اصلی محتوا است.
جزیره محتوا چیست ؟ 
اگر می خواهید به کاربر یک سوال بدهید یا او را در محتوای ایجاد شده آموزش دهید ، ابتدا سعی کنید به کاربر یک پاسخ کوتاه بدهید و سپس به جزئیات موضوع بروید. شما را به هوا از کاربران بی تاب.
سعی کنید عنوان محتوا را برای کاربران جذاب کنید. فراموش نکنید که به یک مقدمه خوب.
جستجوگرها آموزش محتوا
پس از مطالب خود را آماده است ، آن زمان برای جستجوگرها محتوا است. در حالی که نوشتن مطالب ، شما می توانید برخی از اصول اولیه کنترل را به کار خود را آسان تر در حالی که انجام محتوای جستجوگرها. در این بخش ، ما آموزش رایگان محتوای جستجوگرها را پوشش خواهیم داد.

محتوای جستجوگرها چیست ؟ 
محتوای جستجوگرها مجموعه ای از فعالیت هایی است که به آنها در بهینه سازی محتوای یک صفحه برای موتورهای جستجو کمک می کند. بهبود محتوای جستجوگرها عنوان برچسب ها (h1 به h6) و عنوان (برچسب عنوان) محتوا ، لینک های داخلی و آدرس ها.

چرا محتوای جستجوگرها مهم است ؟ 
نکته اساسی که گوگل به رسمیت می شناسد که محتوای صفحه لینک داده شده به پرس و جو کاربر است که به دنبال حضور همان عبارت در محتوا. گوگل, گرچه, دقیق تر از قبل است, اما هنوز هم به یک قاعده اشاره برای درک رابطه با استفاده از(مثلا, برای یک عبارت خاص در مطالب خود را نگاه کنید).

کلمه کلیدی در جستجوگرها
برای اثبات این جستجو با کمک 1 میلیون گوگل نتایج یک رابطه نازل شد بین استفاده از کلمه کلیدی در عنوان محتوا و نتایج صفحه اول گوگل.

حضور کلمه کلیدی در محتوا
همچنین ، اگر شما به دنبال کلمات رقابتی در گوگل هستید ، خواهید دید که اکثر نتایج اولیه گوگل از کلمه کلیدی دقیقا در عنوان صفحه استفاده کرده اند.

کلمه کلیدی در عنوان صفحه
اصول محتوای جستجوگرها
حالا که شما متوجه اهمیت محتوای جستجوگرها ، آن زمان به چوب به اصول محتوای جستجوگرها است.

استفاده از کلمه کلیدی هدف در 100 کلمه محتوای اولیه
یکی از روش های قدیمی جستجوگرها داخلی هنوز هم قابل توجه است. همه شما باید انجام دهید این است که استفاده از کلمه کلیدی اصلی خود را یک بار در اولیه 150-100 کلمات کلیدی محتوا. به عنوان مثال ، در محتوای آموزش اتصال داخلی ، کلمه کلیدی "اتصال داخلی" در پاراگراف اول و کلمات کلیدی 100 از محتوا داده می شود.

کلمات کلیدی در محتوا
چرا استفاده از کلمه کلیدی مهم در 150-100 کلمات کلیدی محتوا است؟

گوگل بیشتر علاقه مند به عبارات نمایش داده شده در ابتدای محتوا است. مشاهده این موضوع یکی از چیزهای کوچک است که به گوگل کمک می کند تا موضوع صفحه را درک کند.

کلمه در 100 کلمه اول محتوا
عنوان محتوا بین برچسب H1 را وارد کنید
به گفته گوگل ، با استفاده از برچسب H1 " به گوگل کمک می کند تا ساختار صفحه را بهتر درک کند."

اکثر سیستم عامل های " CMS " مانند وردپرس به طور خودکار برچسب های H1 را به عنوان محتوا اضافه می کنند. اما همیشه نیست. اطمینان حاصل کنید که آیکون های داخل محتوای خود را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که عنوان محتوا در داخل برچسب H1 قرار دارد و کلمه کلیدی در داخل عنوان است.

عنوان محتوا در برچسب H1
قرار دادن سرفصلهای به برچسب h2
عبارت کلمه کلیدی هدف در حداقل یکی از سرفصلهای را وارد کنید و وارد سرفصلهای در تگ h2. انجام این کار ، علاوه بر تأثیری که محتوای جستجوگرها دارد ، بهتر است محتوا را تقسیم و سازماندهی کند.

کلمه کلیدی در یک h2
تکرار کلمه
میانگین کلمات کلیدی مناسب است که این کلمه چندین بار در سراسر محتوای تکرار شده است. گوگل ممکن است اثربخشی استفاده از کلمات کلیدی متعدد را رد کند ، اما با توجه به تجربه کارشناسان جستجوگرها ، این باید موثر باشد.

بیایید بیشتر بررسی این موضوع. بیایید می گویند شما یک صفحه است که گوگل فکر می کند به یک کلمه کلیدی خاص مرتبط است. اما این کلمه تنها یک بار از طریق محتوا وجود دارد.

چگالی پایین کلید واژه
چگونه گوگل می تواند مطمئن باشد که صفحه حول محور این کلمه کلیدی خاص? قطعا نه آنقدر!

اما اگر کلمه کلیدی بار بیشتری در محتوا ظاهر شود ، گوگل می تواند با اطمینان بیشتری موضوع محتوا را تصمیم بگیرد.

چگالی کلمه کلیدی بالا
این هیچ ربطی به با روش کلاه سیاه و سفید استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی "چاشنی کلمه کلیدی". با چند تکرار از کلمات کلیدی ، شما می توانید گوگل در مورد موضوع صفحه بگویید. توجه داشته باشید که شما با استفاده از کلمه کلیدی به طور طبیعی در سراسر محتوای. استفاده بیش از حد از کلمه کلیدی نه تنها امتیاز خود را بهبود می بخشد, اما می تواند جریمه از گوگل باعث.

استفاده از لینک های خروجی
ایجاد لینک های خروجی به صفحات مرتبط کمک می کند تا گوگل بهتر درک موضوع صفحه خود را. گوگل همچنین نشان می دهد که محتوای ارائه شده با کیفیت بالا است. بر اساس آزمایشات ، این نظریه تایید شد.

بهینه سازی جستجوگرها " آدرس ها"
ساختار عنوان صفحات یکی از بخش های جستجوگرها داخلی است که دست کم گرفته شده است.

برای perfectl های کامل ، به موارد زیر توجه کنید: