محتوای جستجوگرها یکی از مهم ترین بخش های سایت جستجوگرها است که بارها و بارها در سایت جستجوگرها جدید و نرم افزار ذکر شده است. در بخش آموزش جستجوگرها سایت شما می توانید ترفندهای بهینه سازی محتوا را دنبال کنید. آموزش مطلوب تولید محتوا در این مقاله شامل معرفی 16 بخش اصلی محتوای جستجوگرها است که برای همه سازندگان seok و محتوا توصیه می شود.

دوستان عزیز آیا شما به دنبال یک راه جدید برای بهینه سازی موتور جستجو در مطالب خود را ؟ یا می خواهید برای اولین بار یاد بگیرید که چگونه می توانید مطالب خود را بهبود ببخشید ؟



بهبود محتوا یک کار دشوار نخواهد بود. در واقع بهینه سازی محتوا یکی از ساده ترین بخش های مرتبط با جستجوگرها است.

در هر صورت ، شما همیشه باید روند صحیح را دنبال کنید و سعی کنید به استفاده از بهترین راه برای دسترسی به امکان پذیر است.

به هر حال ، ابتدا باید عناصری را که بر روی برخی از صفحه های پیشرفته تاثیر می گذارد ، درک کنید همچنین باید نوع چیزهایی را که می خواهید محتوای خود را اجرا کنید شناسایی کنید.

محتوا در عوامل رتبه بندی گوگل

محتوا همواره یکی از سیگنال های امتیاز بالا گوگل بوده است. اما بسیاری از بازاریابان هنوز قادر به ارائه محتوای مناسب برای خود نیستند.

دیگر گذشت که زمان می تواند به شما جهت سمت راست فقط با نوشتن یک پست وبلاگ 300 کلمه و ارسال آن را دریافت کنید.

در حال حاضر ، به منظور قادر به نوشتن محتوا است که می تواند در SERPs طبقه بندی شده ، شما نیاز به آماده سازی مطالب بسیار عالی است.

شما باید قادر به پاسخ به یک سوال ساده با هر پست باشد:

چرا انتشار این قطعه از محتوا?

شما نیاز به ارسال محتوا است که هدف.

شما هرگز نباید پست های وبلاگ و یا انواع دیگر محتوا را ارسال کنید فقط به طوری که آنها خالی و بی هدف نیستند.

به طور معمول ، شما می توانید محتوا را ارسال کنید تا بتواند اهداف متعددی از جمله موارد زیر را داشته باشد :

برای افزایش رتبه در SERPs
برای لینک
آموزش با مردم
ایجاد و افزایش تعامل اجتماعی
ایجاد مشتری گرا
همیشه باید یک نقطه مشترک بین فرمت محتوا انتخاب شده و هدف از آن ما محتوا داشته باشیم.

اما ، شما باید کاملا درک کنید که چرا می خواهید مطالب خود را ایجاد و منتشر کنید.

در واقع این موضوع پشتیبانی برای موفقیت هر مقاله, وبلاگ, پست, و یا آموزش موفق می شود و بالاتر از همه موضوعات این موضوع باعث می شود شما را به مطمئن شوید که تنها به دلایل بیهوده زیر محتوای تولید می کند که :

از آنجا که رئیس شما می خواهد هر روز یک پست وبلاگ جدید را ببیند.
کسی به شما گفت که محتوای بیشتر شما تولید, بهتر (صرف نظر از کیفیت)
معرفی محتوای با نام تجاری جدید باعث می شود سایت ما به خوبی رتبه بندی.
بنابراین اگر از همان روش برای تولید محتوا استفاده می کنید ، فکر می کنم وقت آن است که تجدید نظر کنید.

فرض کنید شما می دانید چرا شما باید محتوا به عنوان یکی از بخش های فعالیت ، جستجوگرها خودتان استفاده کنید. 'تی می خواهید را به یک نگاه در این موضوع, ببینید که چگونه شما می توانید مطمئن شوید که مطالب خود را کاملا برای آن بهینه سازی شده. داخل. 16 بخش اصلی برای بهبود محتوا در دست خود قرار داده است.

بهینه سازی آموزش تولید محتوا ، آموزش تولید محتوای جستجوگرها ، آموزش محتوای جستجوگرها

ارائه 16 بخش اصلی در جستجوگرها آموزش تولید محتوا
هنگامی که ما می خواهیم برای ایجاد یک صفحه بهینه سازی شده به طور کامل برای خودمان ، یک چک لیست ساده شما می توانید استفاده کنید وجود دارد:

انتخاب کلمات کلیدی جستجوگرها
کلمه کلیدی پژوهش همیشه باید نقطه شروع برای نوشتن مطالب جدید.

شما نیاز به همگام سازی محتوای شما را با کلمات کلیدی خود را ایجاد کنید.

شما باید انتخاب کنید که آیا شما می خواهید پایه و اساسی و محتوا برای ایجاد (موضوع اصلی این موضوع فراگیر) و یا شما می خواهید یک محتوای دسته و یا حمایت از محتوای شما نیاز به ارسال خود (که مربوط به موضوع اصلی این بود که تم اصلی از این لینک) و پس از آن ساخت در این نوع دسته بندی به دنبال کلمات کلیدی مناسب بگردید.

شما می توانید با استفاده از یک ابزار مانند Google Keyword Planner یا Moz کلید واژه اکسپلورر و استفاده از کلمات کلیدی که کاربران در رابطه با موضوع مد نظر شما به دنبال به عنوان یک مجموعه ای از کلمات کلیدی به آنها را دریافت کنید.

شما باید شروع به تولید محتوا بدون برنامه یا; شما باید یک برنامه بر اساس مجموعه کلمه کلیدی خود را انتخاب کنید و سعی کنید به خودتان آماده شدن برای موفقیت از آغاز.

این می تواند بر اساس مطالب خود را, و کلمات کلیدی که شما را انتخاب کرده اند, شما همچنین می توانید تاثیر بر عوامل دیگر در رتبه بندی صفحه خود را.

حرف آخر: در صورتی که مطالب خود را با توجه به کلمات کلیدی از آغاز کسب و کار تعریف شده است ، شما قطعا باید بسیاری از تلاش به کلمات کلیدی رقابتی قرار داده است.

شما باید زمان خود لذت ببرید و برای یک جستجوی کامل, خودتان انجام دهید و ... شما نیاز به تعیین اگر شما محتوای اصلی خود ,"من نوشته شده ام, و غیره. در آینده ، نحوه انتشار محتوای اصلی محتوای خود را منتشر کنید.

در صورتی که شما در حال حاضر محتوا برای حمایت از خودتان را وظیفه کلید واژه جستجو اندکی آسان تر خواهد بود چرا که موضوع خود را در نظر بگیرید خودتان را در زمان راه اندازی مطلب اصلی شما انتخاب شده و در حال حاضر راحت تر شما می توانید محتوای خود را بهینه شده است.

از سال 2008 تا به حال Matt Cutts گوگل در مصاحبه با استفان اسپنسر در Takaisan ✌ اشاره به این موضوع که 3-5 کلمه آدرس بهترین آدرس های Url که مهمترین دلایل این است که " گوگل الگوریتم های کمتر با ارزش مردم را با عبارت هستند در نتیجه از اعتبارات کافی برای آدرس خود را در نظر در وسط.”

شما باید درک کنید که داشتن یک ساختار شفاف و آسان برای استفاده برایlsl های شما ، برای کاربران مفید است ، همچنین برای موتور جستجو مهم است.

آدرس های زیر را در نظر بگیرید. هر دو به یک دایرکتوری شهری مرتبط با نیویورک مرتبط.:

travelwebsite.com/new-york-city-guide
travelwebsite.com/?p=123
چهll شما با کلیک بر روی?

چرا؟

همانطور که می بینید ، می توان به سادگی از اولینll متوجه شد که محتوای آن با آن مرتبط است.

اولین قانون برای ایجاد ساختار مناسب برای آدرس ها این است که شما هرگز نباید از ساختارهای پیچیده و مبهم استفاده کنید و سعی کنید از کلمات کلیدی کوتاه و کامل استفاده کنید.

یک مطالعه در Backlinko نشان داد کهlsl های کوتاه تر معمولا بهتر از longerl های طولانی تر هستند.

جان مولر همچنین وب مستر پاتوق در سال 2016 می گوید که " وقتی ما دو URL محتوای مشابه دارند و می خواهید یکی از آنها را انتخاب کنیم و نتایج نشان می دهد ما یک URL کوتاه که ما را انتخاب کنید.”

مطمئن باشید که به جای کلمه کلیدی هدف اصلی درLL.

با این حال ، اگر شما با توجه به کلمه کلیدی "راهنمای NYC" بر اساس نمونه های بالا ، به عنوان مثال ، بهتر است یکLL مانند زیر را انتخاب کنید:

travelwebsite.com/new-york-city-guide

اما آدرس زیر بسیار مناسب نیست:

travelwebsite.com/category/guides/2018/new-york-city-guide

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله, آموزش و پرورش, url بهینه سازی در newso به مطالعه و پیدا کردن تاثیر کلمات کلیدی در URL, آموزش تصویری SEO, اثر, از بالا و یا پایین وجود کلمات کلیدی در آدرس ارائه شده است.

نشانی برچسب بهینه
انتخاب کلمه کلیدی جستجوگرها ، بهینه سازی محتوا و تولید محتوا بهینه شده است

برچسب عنوان صفحه یکی از مهم ترین عناصر جستجوگرها داخلی است و آسان برای استفاده است.

بهترین مکان شما می توانید در زمان نوشتن بهینه ساز برچسب عنوان شروع کلمات کلیدی را هدف قرار داده است.

به یاد داشته باشید همان کلمه "راهنمای شهر نیویورک" برای مثال?

بنابراین ما همان مثال را می گیریم و کارمان را ادامه می دهیم.

شما نیاز به مطمئن شوید که برای قرار دادن منشاء کلمه کلیدی خود را در آغاز یک رابطه تایتل و اندازه آن کمتر از است 60 شخصیت.

صفحه نمایش برچسب آدرس Google Now برای رمزگذاری 600px ، اما اگر بخواهیم باز کنیم و تعداد کاراکترهای انتخاب شده ، تقریبا می توان گفت که معادل کاراکترهای 60 می تواند باشد. شما می توانید از ابزار برچسب Moz برای یادگیری نحوه نمایش برچسب عنوان صفحه خود استفاده کنید.

بنابراین یک بار دیگر ما را در مثال ما نگاه بهبود برچسب عنوان برای راهنمای شهری برای شهر نیویورک به شرح زیر:

خوب, در حال حاضر شما می توانید ببینید که چگونه در آغاز برچسب عنوان, و غیره. هدف کلمه کلیدی خودمان ، ما پس از آن قرار دادن یک کلمه کلیدی مختلف ، تاریخ بر روی آن ، به منظور قرار دادن صفحه کلیک کنید (CTR) به آن را افزایش دهد?

بهینه سازی توضیحات متا
شما احتمالا باید این فکر که چرا ما تگ توصیف متا به عنوان یکی از بخش های کلیدی استفاده می شود برای ایجاد یک ژست است که کاملا بهینه برای ما. در حالی که چند سال این است که گوگل دیگر به عنوان طبقه بندی استفاده نمی کند ، آیا این نیست ؟

یک دلیل برای این وجود دارد: CTR

اسکریپت متا دیسک یک تفسیر بصری است که معمولا در SERPs ظاهر می شود (مگر اینکه گوگل بخواهد از بخش دیگری از محتوای شما برای نمایش آن در SERP استفاده کند).

به خوبی نوشته شده متا متا تگ می تواند باعث شود کاربر به کلیک بر روی لینک خود را, یکی دیگر.

این مسئله در گزارش های مختلف بیان شده است که استفاده از CTR و زمان اقامت کاربر در صفحه به عنوان یکی از عوامل رتبه بندی سایت مورد بحث قرار گرفته است.

بنابراین در حال حاضر شما می خواهید بدانید که چگونه برای نوشتن یک سناریوی دیسک متا تگ خوب?

مطمئن شوید که برای قرار دادن کلمه کلیدی شما در حال هدف قرار دادن در این متا تگ نوشتن در راه است که باعث می شود که کاربران با کلیک بر روی لینک خود را و است که حقوق و دستمزد خود را به آنها اطلاعات مفید است. شما همچنین می توانید تماس دکمه به عمل استفاده کنید.

بنابراین اجازه دهید همان مثال قبلی را بررسی کنیم.

شاید ما با استفاده از زیر متا تگ توضیحات برای جستجوگرها:

<"آیا شما می خواهید به سفر به نیویورک در 2018 به? آیا می خواهید بهترین مکان ها را برای بازدید ، بهترین رستوران ها و بهترین مکان ها برای اقامت بدانید؟ "=نام متا = "توضیحات" محتوا>

برای خواندن بیشتر ، پیشنهاد می شود که مقاله ای در مورد نکات مهم توضیحات متا تگ در سایت جستجوگرها بخوانید.

برچسب بهینه H1
شما باید برچسب H1 خود را برای تیتر در صفحه استفاده.

اگر از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده می کنید ، احتمالا همان برچسب H1 را در بخش" Enterer address here"خواهید دید.

محتوای جستجوگرها

البته ، همه چیز را دوباره به طور کامل بررسی کنید زیرا تمام قالب های موجود در وردپرس ممکن است این تگ H1 را نداشته باشند.

اما چه چیزی باعث ایجاد نشانه H1 بهینه?

در اغلب موارد ، شما به راحتی می توانید با استفاده از کلمه کلیدی اصلی همراه با شرایط دیگر در این تگ.

در مثال راهنمای شهری شهر نیویورک ، نشانه زیر می تواند بسیار مفید باشد:

راهنمای شهر نیویورک
اما شما می توانید به عبارت دیگر به نام تجاری پس از هدف اصلی کلمه کلیدی اضافه کنید ، بنابراین شما می توانید عبارات مختلف ترتیب:

برای بیشتر خواندن کلیک کنید