یک مقاله دیگر. این بار درباره افزایش فروش اینترنتی است . حتما این مقاله را هم یک نگاهی بیندازید . در انتهای صفحه لینک کامل صفحه را گذاشته ام

 

افزایش فروش سایت یکی از بزرگترین مشکلاتی است که مدیران کسب و کارهای اینترنتی دارند. خیلی از مدیران بعد از راه اندازی وب سایت دغدغه های فروش به سراغشان می آید و این یک مسئله ای است که هر کسب و کار اینترنتی برای بقاء باید روشهای را آموزش ببینید تا بتواند در بین این همه رغیب حرفی برای گفتن داشته باشد. در این مقاله راجب راه ها و روشهای افزایش فروش با شما صحبت می کنم و روش های را به شما می گوییم که با عمل کردن به این روش ها می توانید فروش اینترنتی بالای را تجربه کنید.

پس اگر میخواهید فروش سایتتان افزایش پیدا کند با من در این مقاله جذاب از آکادمی همراه باشید

 

راه ها و روشهای افزایش فروش سایت اینترنتی
روش های افزایش فروش سایت زیادی برای وجود دارد که بسته به کسب و کار اینترنتی تفاوت های دارند. اما من در این مقاله قصد دارم روش های ساده ، کاربردی را بیان کنم تا بتوانید فروش محصولات خودتان را افزایش دهید.

افزایش فروش سایت

1- پشتیبانی آنلاین سایت
بار ها در مقاله ها گفتم که برای اینکه افزایش فروش سایت  داشته باشید باید اعتماد مشتریانتان را جلب کنید و مشتریان شما اعتماد کنند به کسب و کار اینترنتی شما، و شما را حرفه ای بدانند.
یکی از روشهای اعتماد سازی و افزایش فروش سایت پاسخگوی به مشکلات، ابهامات و سوالات بازدیدکنندگان سایت شما است.

بسیاری از بازدید کنندگان که مقالات و محتواهای شما را میخوانند برایشان سوالاتی به وجود می آید که اگر شما در آن لحظه آنلاین باشید و سوالاتشان را پاسخ دهید می توانید به ساده ترین روش اعتماد بازدید کننده را جلب کنید و آن بازدید کننده بارها و بارها برای خواندن مقالات و گرفتن پاسخ سوالاتش به وب سایت شما سر میزند.

بعد از خواندن مقالات سایت شما بدون تردید علاقمند به محصولات شما میشود. اما به یاد داشته باشید خرید برای مردم یک کار ترسناک است و همیشه به راحتی خرید نمی کنند. مخصوصا بازدید کننده ای که تجربه ای در خرید از سایت شما ندارد و وقتی که وارد صفحه محصولات سایت شما میشود بعد از خواندن نوشته های صفحه محصول و خواندن سوالات متداول. سوالش را در قسمت سوالات متداول پیدا نمی کند و اگر سایت شما پشتیبان آنلاین داشته باشد به راحتی آن بازدید کننده می تواند با شما ارتباط برقرار کرده و سوالی که برایش پیش آمده را بپرسد.

گاها پیش آمده که مشتریان به دنبال تخفیف هستند. بارها برای سایت آکادمی مومنی پیش آمده که مشتری درخواست تخفیف از پشتیبان کرده و با دادن تخفیف 10 درصدی به راحتی می توانید بازدید کننده را به مشتری تبدیل کنید.
همیشه به یاد داشته باشید در ساعات اوج ترافیک پشتیبان سایت شما آنلاین باشد. ساعات اوج ترافیک بسته به کسب و کارتان متفاوت است اما در حالت کلی از ساعت 8 شب تا 1 صبح اوج ترافیک است.

افزایش فروش سایت2- بازار هدفتان را بشناسید
شما به عنوان مدیر کسب و کار اینترنتی باید اطلاعات کاملی از مشتریان، بازار هدف خود و بازدید کنندگان داشته باشید. اگر شما بازار هدفتان را بشناسید می دانید که چه زمانی از ماه قدرت خرید کردنشان بیشتر میشود.
مثلا همکاری دارم که بازارکارش کارمندها هستند. وقتی که با آخر ماه نزدیک میشویم ایمیل های زیادی ارسال می کند که آنها را به خرید ترغیب می کند و چون می داند آخر ماه کارمندها حقوق خودشان را گرفته اند و راحتر خرید می کنند.

پیشنهاد میکنم این مقاله را هم بخوانید :  چرا وردپرس بهترین گزینه برای کسب و کارهای کوچک است؟

3- پیشنهاد بفروشید نه محصول!!
طبق مقالاتی که در سایت منتشر کرده ایم همه می دانید که خرید یک عمل حسی است نه منطقی.
شما اگر مدیر فوق العاده ای باشید همیشه پیشنهاد های طراحی می کنید که می توانید با این پیشنهادها محصولاتتان را بفروشید.

همیشه به جای تک محصول فروختن سعی کنید پک بفروشید
برای مثال شما یک محصولی دارید 30 هزار تومان. این محصول را می توانید با یک کتاب چاپی که قیمت 6 هزار تومان دارد و یک خودکار 2 هزار تومانی یک نسکافه 500 تومانی و یک سی دی اهنگ بی کلام 2 هزارتومانی پک کنید و 50 هزار تومان بفروشید.

حس پک خرید کردن خیلی بهتر از یک حس تک محصول خرید کردن است. حس چند مورد خرید کردن بهتر از حس یک خرید کردن است. حس لمس کردن چیزی که خرید می کنید خیلی از حسی است که دانلود می کنید. حس پست چی آمدن به درب خانه خیلی بهتر از حس دانلود کردن است و بسیاری از این موارد.
از نشانه های یک مدیر موفق طراحی پیشنهادهای بسیار جذاب برای بازدیدکنندگان و مشتریانش است.

4- آسان کردن پروسه خرید
یکی از دلایلی که خیلی از سایتها نمی توانند محصولاتشان را بفروشند سخت بودن پروسه خرید است. تا جای که امکان دارد پروسه خرید را برای مشتریانتان راحت کنید. بارها برای خود من پیش آمده میخواستم از سایتی خرید کنم اما انقدر آن سایت پروسه سختی داشت بیخیال خرید شده ام.
در وردپرس افزونه های زیادی داریم که فیلدهای اضافی را حذف می کند. و خرید را برای کاربر آسان می کند
برای مثال شخصی که می خواهد یک خرید دانلودی داشته باشد. چه اجباری است که فیلدهای آدرس منزل یا شماره پستی را پر کند.؟

 

 

لینک کامل مقاله

 

https://moomeni.com/increase-site-sales