کسب درآمد اینترنتی کسب و کار اینترنتی بازاریابی اینترنتی

کسب درآمد اینترنتی - کسب و کار اینترنتی - بازاریابی اینترنتی

۱۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

کسب و کار اینترنتی راه نجات آدم

امروز با وجود کرونا همه به سمت کسب و کار اینترنتی سوق داده شده اند و شما هم اگر میخواهید از اینترنت و کسب و کار اینترنتی پول دار شوید این مقاله را بخوانید

تصمیم گیری در مورد نام تجاری و ثبت نام دامنه شما باید به صورت توامان انجام شود. آخرین چیزی که می خواهید این است که بدانید یکی یا دیگری (دامنه ای که خریداری کرده اید یا نامی را که انتخاب کرده اید) در برخی از مشاغل دیگر ثبت شده است.

داشتن یک نام دامنه که همان نام شرکت یا نام محصول شما باشد ، فواید واضحی دارد. شما می خواهید در هنگام جستجوی آنلاین شما ، پیدا کردن شما را تا حد ممکن آسان کنند. اگر از یک پلت فرم آنلاین مانند Etsy یا eBay استفاده می کنید ، وقتی نام ویترین فروشگاه خود را می گذارید نیز همین امر وجود دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادوین سپتنا

دیجیتال مارکتینگ و استراتژی آن

 یک مطالعه جامع Mediakix گفت ، اکثر مردم حداقل سی دقیقه در روز را در فیس بوک می گذرانند (که تقریباً دو سال در طول زندگی به طول می انجامد) ، و این مساوی است با تبلیغ روزانه برای شما بعنوان صاحب مشاغل با سی دقیقه در روز.

طبق گزارش هر کانال بازاریابی ، شرکت هایی که استراتژی دیجیتال مارکتینگ جامعی را اجرا می کنند 2.8 برابر بیشتر انتظار رشد درآمد دارند. به طور خلاصه ، بازاریابی دیجیتال بیشتر با پول بیشتری برابر است. شرکت هایی که روی بازاریابی دیجیتال تمرکز دارند نیز 3.3 برابر شانس بیشتری برای گسترش نیروی کار و تجارت خود دارند.

آنچه در اینجا واقعاً می خواهیم بگوییم این است که بازاریابی دیجیتال مهم است. تجارت شما بدون آن رشد نخواهد کرد.

نقش بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک بسیار مناسب است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادوین سپتنا

کسب درآمد از تایپ برای سایت های خارجی

اگر می خواهید با نوشتن درآمد کسب کنید باید حداقل در بازنویسی مقاله مهارت داشته باشید یا در ترجمه آن به زبان های منطقه ای خود مهارت داشته باشید. ممکن است افراد زیادی باشند که می گویند برای راه اندازی یک وبلاگ و تمرین نوشتن و به روزرسانی برای سئو و غیره و غیره بنابراین اکنون کسب درآمد از تایپ برای سایت های خارجی می خواهم به شخصی که می خواهد شور و شانس خود را امتحان کند فرصت بدهم. همانطور که قبلاً شرایطی را تجربه کردم که در مهارت کافی نبودم باعث شد حداقل برای یک بار دیگر تلاش کنم. بنابراین من به طرحی فکر کردم که همه بتوانند آن را امتحان کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادوین سپتنا

اکانت kwfinder رایگان بی نهایت

سلام دوستان روزتون بخیر

یک سایتی پیدا کردم که اکانت kwfinder رایگان میده می تونید برید داخلش و دانلود کنید. این اکانت پولیه ولی این سایت رایگان میده. سایت آکادمی مومنی واقعا سایت عالیه و پیشنهاد می کنم یک سری بهش بزنید

مقالات خیلی خوبیم داره

در کل سایت خیلی عالیه 

 آموزش های خیلی عالیم میده.

دمش گم رسول مومنی واقعا 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادوین سپتنا

معنی و چگونگی تأثیر آن بر سئو چه معنی دارد "noreferrer noopener"

"noopener Noreferrer" ، ویژگیهای HTML هستند که می توانند به لینکهای خروجی اضافه شوند. این برچسب ها چه می کنند و چگونه می توانند بر تلاشهای سئو شما تأثیر بگذارند؟

در این پست ، تفاوت بین برچسب های noreferrer و noopener را توضیح خواهم داد ، نحوه تفاوت آنها با برچسب nofollow و تأثیر آن بر سئو هنگام استفاده هر یک از آنها چیست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادوین سپتنا

لینک nofollow چیست؟

   پیوند بدون پیگیری چیست؟

بیایید با تعریفی از آنچه پیوند بدون پیگیری است شروع کنیم . "پیگیری بدون پیوند" پیوندی است که از یک وب سایت به وب سایت دیگر اما با داشتن ویژگی "rel =" nofollow " اشاره می کند. این برچسب ویژه HTML ، به موتورهای جستجو دستور می دهد که آن پیوند را نادیده بگیرند.

وقتی می گوییم لینک را نادیده بگیرید ، بدان معنی است که هیچ آب پیوندی (یا PageRank ) از یک وب سایت به وب سایت دیگر منتقل نمی شود. از آنجا که پیوندهای "بدون دنبال" از PageRank عبور نمی کنند ، آنها همچنین در رتبه بندی موتورهای جستجو تأثیری ندارند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادوین سپتنا

9 راه برای به دست آوردن بیشترین استفاده از نقشه برداری از سفر مشتری

 

اگر شرکت شما نقشه سفر مشتری را در محل خود دارد ، بنابراین می دانید درک چگونگی ارتباط مصرف کنندگان با تجارت شما چقدر مهم است.

با این وجود ، این بدان معنا نیست که نقشه سفر انتظارات را تحقق می بخشد. ممکن است فضای قابل توجهی برای بهبود وجود داشته باشد و بنابراین ، پتانسیل بی رویه ای برای به دست آوردن درک بهتر از نحوه رفتار مشتریان شما و چگونگی تبدیل آن اطلاعات به سود بیشتر در این عصر مشتری محور وجود ندارد.

بنابراین چگونه می توانید کسب و کار شما از روند نقشه برداری سفر مشتری بیشترین بهره را کسب کند؟ در این مقاله ، ما 9 راه برای ایجاد نقشه ای را به حداکثر می رسانیم که تجربه ، رضایت و تعامل مشتری را به حداکثر برساند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادوین سپتنا

چرا شغلی در بازاریابی دیجیتال انتخاب می کنید؟

واقعیت این است که تقریباً همه مشاغل ، دیر یا زود باید در فعالیتهای بازاریابی خود شامل دیجیتال شوند. و با توجه به تقاضای بازاریاب های دیجیتال که از عرضه بیشتر است ، فرصت های زیادی برای کسانی که به دنبال ورود به این حوزه هستند وجود دارد.

بنابراین ، همه اعتیاد به مواد مخدر چیست؟ در ادامه بخوانید تا در مورد این زمینه جذاب و همه کاره اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بازاریابی دیجیتال چیست؟

از بعضی جهات ، بازاریابی دیجیتال تفاوت چندانی با بازاریابی سنتی ندارد: شما محصولی را تهیه کرده اید که باید بفروشید ، و به دنبال راه هایی برای همکاری با مشتریان برای ایجاد آگاهی از برند و درنهایت «بستن» فروش هستید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادوین سپتنا

چگونه بازاریابی ایمیل می تواند منجر به فروش شود

نامه الکترونیکی از دهه 1970 میلادی شروع شده است ، و اگرچه اکنون همه گیر است ، شما هنوز هم ممکن است تعجب کنید که می دانید چقدر یک ابزار بازاریابی امروزه موثر است. اگرچه این یک فناوری 50 ساله است ، مشاغل هنوز از ایمیل برای ارتباط با دنبال کنندگان استفاده می کنند ، منجر به مشتری می شوند و مخاطبان را با اخبار ، تبلیغات ، اطلاعات و معاملات ویژه درگیر می کنند. راه های زیادی وجود دارد که بازاریابی ایمیل می تواند به رشد شغلی شما کمک کند و یکی از مهمترین آنها این است که به شما امکان می دهد بدون مراجعه به افرادی که از سایت شما بازدید کرده اند ، دسترسی پیدا کنید ، به این معنی که می توانید از طریق ایمیل هدایت های واجد شرایط را هدف قرار دهید تا شانس دوم را بدست آورید. در تبدیل با این حال ، برای پرورش یک سرب مانند این ، ضروری است که شما ارتباطات خود را شخصی سازی و شخصی سازی کنید ، از انواع صحیح ایمیل در زمان مناسب استفاده کنید ،

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادوین سپتنا

3 تعصب روانشناسی که می تواند بازاریابی آنلاین شما را رقم بزند یا خراب کند

چه تصمیمی در مورد تصمیم گیری مشتریان ، کلیک ، خرید و اشتراک گذاری در اختیار شما قرار می دهد؟ به گفته The Advertised Mind ، بازاریابی عصبی ریشه اصلی تصمیم گیری مردم است. "ذهن ناخودآگاه ما - نه ذهن خودآگاه ما - چگونه ما به تبلیغات ، مارک ها و محصولات پاسخ می دهیم و در نهایت ، تمام تصمیمات خرید خود را هدایت می کنیم. مشتریان واقعاً نمی دانند چرا آنچه را خریداری می کنند ، به همین دلیل تحقیقات سنتی در بازار کم می شود. "

اگر ذهن ناخودآگاه ما محرک اصلی نحوه پاسخگویی به تصمیمات باشد ، بازاریابان باید با ویژگیهای اصلی روانشناختی که می تواند در درک مشتریان از برند ، محصولات و تبلیغاتشان تأثیر بگذارد ، دست یابند. ما سه محرک برتر ناخودآگاه را برای شما به ارمغان می آوریم که می توانند بر بازاریابی آنلاین شما تأثیر بگذارند و راهکارهایی در مورد نحوه استفاده بیشتر از آنها ارائه دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادوین سپتنا