اگر می خواهید با نوشتن درآمد کسب کنید باید حداقل در بازنویسی مقاله مهارت داشته باشید یا در ترجمه آن به زبان های منطقه ای خود مهارت داشته باشید. ممکن است افراد زیادی باشند که می گویند برای راه اندازی یک وبلاگ و تمرین نوشتن و به روزرسانی برای سئو و غیره و غیره بنابراین اکنون کسب درآمد از تایپ برای سایت های خارجی می خواهم به شخصی که می خواهد شور و شانس خود را امتحان کند فرصت بدهم. همانطور که قبلاً شرایطی را تجربه کردم که در مهارت کافی نبودم باعث شد حداقل برای یک بار دیگر تلاش کنم. بنابراین من به طرحی فکر کردم که همه بتوانند آن را امتحان کنند.

بنابراین اگر کسی نیاز به درک کامل داشته باشد ، من برای آنها برنامه اقدام دارم

  1. مقالات خبری را برای هر وب سایت خبری به زبان منطقه ای یا انگلیسی بازنویسی کنید
  2. سعی کنید جایی را که در نوشتن آن مهارت دارید پیدا کنید و شروع به نوشتن برای آن مکان کنید.
  3. یک وبلاگ راه اندازی کنید و در مورد نقطه قوت خود اقداماتی انجام دهید و کمی بازدید کنید.
  4. در آخر برای کسب درآمد آن را با هر یک از منابع آنلاین کنترل کنید.

اما فکر نکنید بدون هیچ تجربه ای برای شخصی بنویسید زیرا افراد زیادی در اطراف شما هستند که شما را گول می زنند.

اگر می خواهید روز خود را با اولین قدم که در بالا ذکر کردم شروع کنم ، در اینجا کاری است که می توانم برای شما انجام دهم.

چه چیزی از من خواهید گرفت؟

  1. مکان یا بستری برای نوشتن مقاله.
  2. در مورد چگونگی نوشتن مقاله دانش کسب کنید
  3. اگر برای من بنویسید ، در یکی از سایت های خبری نویسنده خواهید بود و به زودی یا دیرتر مقالات شما در Google نشان داده می شوند که نویسنده شما بوده اید زیرا گوگل به نویسنده به همراه منبع خبر نیز اعتماد دارد.
  4. سرانجام در صورت موفقیت در پرداخت درآمد سایت ، درآمد خود را دریافت خواهید کرد. (از هم اکنون هنوز یک مورد جدید است بنابراین من در جستجوی نویسنده بودم)

اگر این ایده را دوست دارید با من همراه شوید و آن را امتحان کنید و کمی لذت ببرید.

وش های زیادی وجود دارد که می توانید از طریق نوشتن مقاله درآمد کسب کنید. در  کسب درآمد از تایپ برای سایت های خارجی واقع نوشتن محتوا هنگام استفاده صحیح به اندازه سایر مشاغل اصلی مانند مهندس یا پزشک درآمدزایی دارد.

برای استفاده صحیح از آن ، چند نکته وجود دارد که باید به عنوان نویسنده محتوا بدانید ، به عنوان مثال یکی از موارد اساسی SEO یا بهینه سازی موتور جستجو خواهد بود.

برای یادگیری هر یک از این چند ترفند که ممکن است به مقاله شما کمک کند تا دامنه بهتری داشته باشد و فروش آن را با نرخ بسیار مناسب و خوبی انجام دهد. همچنین اگر مقاله به اندازه کافی خوب باشد ، حتی می توانید در مصاحبه های انجام شده توسط هر یک از شرکت ها انتخاب شوید شما مصاحبه خود را برای

اما چنین شرکت هایی همچنین به دنبال کمی بیشتر از مهارت های شما مانند گواهینامه ای هستند که نشانگر مهارت و مهارت کافی شما باشد ، به همین دلیل من به شما توصیه می کنم دوره ای را آموزش دهید که این قسمت ها را در مورد نوشتن محتوا برای شما تدریس کند تا بتوانید مبلغ معقولی کسب کنید.

من اینترنت را جستجو کردم و اتفاقاً به م instسسه ای برخوردم که در 5 سال گذشته از زمان شروع فعالیت خود در صنعت بهترین بوده است و دوره ای با بهترین کیفیت را در یک معامله کاملاً منصفانه ارائه می دهد.

برخی از ویژگی های این دوره ارائه می شود:

  • این دوره کاملاً آنلاین است و برای ادامه تحصیل نیازی به دانشجو برای مسافرت یا هر چیز دیگری نیست.
  • این دوره به صورت مادام العمر دسترسی دارد و به شما اجازه نمی دهد خود را به نام مهلت های قانونی تحت فشار قرار دهید.
  • این دوره توسط بهترین مدرسان موجود در صنعت که از آنها به عنوان "متخصصان صنعت" یاد می شود ، تدریس می شود.
  • این موسسه سیاست بازگشت 100 درصدی پول را در اختیار شما قرار می دهد که به شما کمک می کند دوره خود را بدون ترس از پرداخت هیچ سود دریافت کنید.
  • این موسسه همچنین به دانشجویان خود در شرکت های معتبری مانند آمازون و فلی کارت ارائه می دهد.
  • این موسسه همچنین اگر آنچه که شما به دنبال آن هستید یک کار تمام وقت نیست ، دوره های کارآموزی را ارائه می دهد.
  • آنها همچنین یک گواهی برای پایان دوره با موفقیت ارائه می دهند که در کسب درآمد از تایپ برای سایت های خارجی سطح بین المللی تحسین شده است و ممکن است در شروع موفقیت در نوشتن محتوا به شما کمک زیادی کند

اگر به اندازه من درباره این موسسه و دوره خاص علاقه ای ندارید ، می توانید دوره هایی را در زمینه نوشتن محتوا در موسسات مختلف دیگر مانند:

  1. Udemy
  2. EdX
  3. کورسرا
  4. طرفدار شهری

امیدوارم این کمک کند.

بهترین ها برای موفقیت در کار نوشتن محتوا.

برای نوشتن پست های وبلاگ برای شرکتی که می خواهد حضور وبلاگ آن به روز باشد استخدام شوید.

هر شرکتی که فکرش را بکنید بسیار خوب است که آنجا وبلاگی وجود دارد. به عنوان مثال ، Dollar Tree دارای وبلاگ مناسبی از "تزئینات تعطیلات ، ایده های حیله گرانه و سایر ایده های جالب است که می توانید با وسایل فروشگاه دلار انجام دهید."

به ویژه برای شرکت هایی که تجربه خاصی در آنها دارید ، تا آنجا که می توانید وبلاگ های شرکت را بررسی کنید. به عنوان مثال ، یک فروشگاه کفش که تحت حمایت آن قرار گرفته اید یا یک شرکت لوازم هنری در صورتی که مورد شما باشد ، این کار را می کند. بسیاری از وبلاگ های شرکت هیجان انگیز نیستند. شاید شما فقط فرد مناسبی باشید که به آنها یک نسخه بزرگ ارتقا دهید.

شما فقط باید با شخصی که ممکن است مجاز باشد شما را امتحان کند مهارت های ارتباطی محکمی داشته باشید. شما می دانید که چگونه ایمیل های حرفه ای بنویسید ، بله؟

ممکن است بخواهید ارزان قیمت را شروع کنید و سپس قیمت های خود را افزایش دهید پس از اینکه از شما قدردانی کردند (یا ، یک نمونه رایگان گسترده انجام دهید و سپس نرخ غیر ارزان بخواهید. این واقعا می تواند حرفه شما را شروع کند.)

اگر نوشتن محتوا رشته ای است که مورد علاقه شماست ، توصیه می کنم برای مقالات از طریق

مروزه نویسنده بودن - نویسنده خوب - یکی از بهترین مهارت هایی است که می توانید داشته باشید. همه آرزو دارند کسب درآمد از تایپ برای سایت های خارجی حرف خود را بزنند و این در میلیاردها پست در شبکه های اجتماعی که روزانه می بینیم مشهود است. چندین روش وجود دارد که می توانید از طریق نوشتن درآمد کسب کنید ، برخی از این موارد به شرح زیر است.

  1. اگر این نوع مقاله هایی هستند که می خواهید بنویسید ، می توانید با روزنامه کار کنید. یا می توانید از سیستم عامل های خبر آنلاین ، مانند هند بهتر و غیره ، که ممکن است به دنبال نویسندگانی مانند شما باشند ، اقدام کنید.
  2. امروز ، چندین شرکت تازه تاسیس و تاسیس پیدا خواهید کرد که به دنبال نویسندگان هستند. اولین قدم برای ارتباط با آنها ایجاد نمایه در LinkedIn و شروع به جستجو است!
  3. روش دیگر نوشتن وبلاگ خود و کسب درآمد از آن است.

https://moomeni.com/make-money-online-from-foreign-sites-in-iran/

 

 

https://www.fiverr.com/