امروز با وجود کرونا همه به سمت کسب و کار اینترنتی سوق داده شده اند و شما هم اگر میخواهید از اینترنت و کسب و کار اینترنتی پول دار شوید این مقاله را بخوانید

تصمیم گیری در مورد نام تجاری و ثبت نام دامنه شما باید به صورت توامان انجام شود. آخرین چیزی که می خواهید این است که بدانید یکی یا دیگری (دامنه ای که خریداری کرده اید یا نامی را که انتخاب کرده اید) در برخی از مشاغل دیگر ثبت شده است.

داشتن یک نام دامنه که همان نام شرکت یا نام محصول شما باشد ، فواید واضحی دارد. شما می خواهید در هنگام جستجوی آنلاین شما ، پیدا کردن شما را تا حد ممکن آسان کنند. اگر از یک پلت فرم آنلاین مانند Etsy یا eBay استفاده می کنید ، وقتی نام ویترین فروشگاه خود را می گذارید نیز همین امر وجود دارد.

سایت خود را بسازید

در برخی موارد ، ایجاد سایت خود قطعاً منطقی خواهد بود. اگر در حال ساخت یک محصول آنلاین واقعی هستید ، مانند یک محصول SaaS ، تیم شما احتمالاً مهارت های لازم برای ساخت وب سایت بازاریابی شما را دارد.

اگر شما به سادگی از وب به عنوان بستری برای فروش چیزی آنالوگ (به عنوان مثال لباس یا جعبه اشتراک اشتراک) یا خدماتی مانند مشاوره ، خدمات طراحی یا حتی اجاره تعطیلات) استفاده می کنید ، ممکن است از استفاده از یک بستر موجود سود بیشتری ببرید ، یا حداقل یک گزینه تجارت الکترونیکی الگوبرداری شده ، بنابراین شما از ابتدا شروع نمی کنید.

استخدام یک شرکت طراحی وب همیشه یک گزینه است. در هر صورت ، به یاد داشته باشید که هرگز فکر بدی نیست که ابتدا یک سایت حداقل محصول مناسب (MVP) ایجاد کنید. یعنی نیازی نیست که درست بیرون دروازه یک سایت 100 درصد عالی بسازید. در ابتدا با استفاده از گزینه کم هزینه تر ، فرضیه خود را مبنی بر قابل فروش بودن محصول یا خدمات خود آزمایش کنید.

آن را برای تلفن همراه مناسب کنید

هنوز می توان وب سایت هایی ایجاد کرد و از الگوهایی استفاده کرد که تلفن همراه مناسب نیستند. به طور کلی می توانید تصور کنید که این یک ایده بد است. با این وجود تصمیم دارید که حضور آنلاین خود را ایجاد کنید ، از ایجاد آن برای تلفن همراه راحت نشوید.

اگر سایت شما برای موبایل بهینه نشده باشد ، کاربران شما وقتی می خواهند شما را از طریق تلفن های خود پیدا کنند ، تجربه مثبت کمتری خواهند داشت ، اما Google همچنین شما را در نتایج جستجو جریمه خواهد کرد ، به این معنی که برای مشتریان جدید پیدا کردن به صورت ارگانیک سخت تر خواهید بود.

به کیفیت تصویر توجه کنید

تصاویر ضعیف روشن یا ساخته شده به صورت شلخته در سایت شما کاری برای ایجاد اعتبار شما انجام نمی دهند. این که آیا شما در حال فروش محصولات ، ایده ها یا تجربیات هستید ، استفاده از تصاویر با کیفیت بالا تفاوت ایجاد می کند.

اگر کالاهایی را می فروشید ، یا یک فریلنسر استخدام کنید تا کار را به درستی انجام دهد یا در تجهیزاتی که برای تهیه و ویرایش عکس های با کیفیت نیاز دارید سرمایه گذاری کنید. اگر مطمئن نیستید که توانایی تهیه تصاویر حرفه ای را دارید ، با کالج های محلی مشورت کنید تا ببینید آیا دانش آموزانی وجود دارد که به دنبال یادگیری و ساخت نمونه کارهای خود هستند که هزینه آنها کمتر از متخصصان با سابقه است.

و در دام تصمیم گرفتن برای عکس های وحشتناک سهام نیفتید. شما یکی را می شناسید. تصاویر فوق العاده شرکتی یا مربوط به سال 1997 هیچ لطفی برای شما نخواهد داشت ، به خصوص اگر وارد بازار شلوغ تری شوید.

به وبلاگ نویسی فکر کنید

بازاریابی محتوایی (وبلاگ نویسی) ممکن است بخشی از برنامه اولیه بازاریابی شما باشد. نکته کلیدی در اینجا حفظ گزینه است. اگر در حال ساخت سایت خود از ابتدا هستید یا از طریق الگوی تجارت الکترونیکی از طریق Squarespace یا شخص دیگری استفاده می کنید ، مطمئن شوید که سایت را به گونه ای می سازید که افزودن وبلاگ یک بازسازی اساسی نباشد.

کسب درآمد و مشارکت های وابسته را در نظر بگیرید

کسب درآمد از سایت تجارت الکترونیکی خود از طریق مشارکت های وابسته و تبلیغات در محل ، نکته قابل تاملی است.

اگر تصمیم دارید تبلیغات شخص ثالث را در سایت خود قرار دهید ، به آرامی شروع کنید ، به خصوص اگر سایت شما در ابتدا مینیمالیست باشد. شما نمی خواهید مشتریان احتمالی نسبت به آنچه در واقع می خواهید در سایت خود بفروشید گیج شوند.

آن را تنظیم نکنید و فراموشش کنید

هنگامی که سایت خود را راه اندازی می کنید ، اگر خود میزبان آن باشد ، Google Analytics را تنظیم کنید یا بررسی کنید که آیا راه حل شخص ثالث شما می تواند ماهانه اطلاعاتی در مورد عملکرد سایت شما ارائه دهد. از این داده ها برای آزمایش تغییرات اندک در سایت خود استفاده کنید که ممکن است در فروش شما تأثیر بگذارد.

5. قانونی جلوه دهید

برای اطمینان از قانونی بودن تجارت خود باید چند مرحله بردارید. در حالی که به طور کلی ، قوانین مشابهی با مشاغل خشت و ملات در مورد مشاغل آنلاین اعمال می شود ، اما تفاوت های ظریف زیادی وجود دارد .

در مورد مقررات تجارت آنلاین اطلاعات بیشتری کسب کنید

مهمترین تمایز در مورد انجام تجارت بصورت آنلاین در مقابل شخص ، قانون تجارت آنلاین است. این قوانین توزیع اطلاعات شخصی مشتری شما و همچنین سایر قوانین مربوط به حریم خصوصی و مالکیت معنوی را در نظر گرفته است. SBA کامل تر بدونید میتونید از جزئیات از قانون کسب و کار اینترنتی، بنابراین مطمئن شوید که به قلم مو رنگ کردن آنها را قبل از اینکه شما شروع به کسب و کار آنلاین خود را.

تجارت خود را ثبت کنید

تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید ساختار قانونی شرکت خود را تنظیم کنید . بسیاری از مشاغل ایجاد یک LLC را انتخاب می کنند ، اما تحقیقات خود را انجام دهید تا بفهمید کدام یک برای شما بهترین است. الزامات خاص دولت ، به طور طبیعی ، ایالت به ایالت دیگر متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انطباق در سطح ایالت به وب سایت دفتر امور خارجه محلی خود مراجعه کنید.

درباره تعهدات مالیاتی برای راه اندازی مشاغل آنلاین اطلاعات کسب کنید

آیا تجارت خود را از خانه خود انجام می دهید؟ اگر تجارت اینترنتی انجام دهید ، احتمالاً زیاد است. به همین ترتیب ، ممکن است واجد شرایط کسر مالیات خاصی باشید. علاوه بر این شما ملزم به پرداخت مالیات بر درآمد خواهید بود ، بنابراین بهتر است قبل از راه اندازی مشاغل آنلاین خود با یک وکیل مشورت کنید و مطمئن شوید که همه شما تحت پوشش امور مالی قرار دارید.

اطمینان حاصل کنید که با الزامات مالیات فروش ایالت خود و همچنین تعهدات مالیات فروش آنلاین آشنا هستید . یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که مطمئن شوید که راه حل سبد خرید شما به درستی پیکربندی شده است تا بسته به موقعیت مشتری شما به طور خودکار مقدار مناسب مالیات فروش را دریافت کند.

حفظ تجارت آنلاین خود

در نهایت ، شروع یک تجارت آنلاین مانند شروع کار با ویترین فروشگاه فیزیکی است. شما هنوز هم باید ایده خود را تأیید کنید ، برنامه ریزی شغلی انجام دهید و از اینکه مطمئن شوید از ابتدا تعهدات مالیاتی خود را درک می کنید ، سود خواهید برد. فقط اهمیت ایجاد یک وب سایت کاربردی و قرار دادن آن در مقابل بازار هدف خود را دست کم نگیرید.

اگر هنگام کار بر روی برنامه تجاری خود به برخی از الهامات نیاز دارید ، ممکن است بخواهید برخی از نمونه برنامه های فروشگاه آنلاین ما را بررسی کنید . حتی می توانید الگوی طرح کسب و کار رایگان را بارگیری کنید تا هنگام کار با برخی از مثالهای طرح کسب و کار پر شود.

اگر کمک بیشتری می خواهید ، ممکن است بخواهید الگوی طرح تجاری ما  را  که از طریق نرم افزار LivePlan در دسترس ما است ،  بررسی کنید . همچنین می توانید از  مشاوره برنامه تجاری LivePlan بازدید کنید ، که به شما یک برنامه تجاری حرفه ای را می دهد که توسط MBA در پنج روز کاری نوشته شده است

 

مطالب بهتر میشه اینجا هوندشون

https://moomeni.com/what-is-internet-business/