واقعیت این است که تقریباً همه مشاغل ، دیر یا زود باید در فعالیتهای بازاریابی خود شامل دیجیتال شوند. و با توجه به تقاضای بازاریاب های دیجیتال که از عرضه بیشتر است ، فرصت های زیادی برای کسانی که به دنبال ورود به این حوزه هستند وجود دارد.

بنابراین ، همه اعتیاد به مواد مخدر چیست؟ در ادامه بخوانید تا در مورد این زمینه جذاب و همه کاره اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بازاریابی دیجیتال چیست؟

از بعضی جهات ، بازاریابی دیجیتال تفاوت چندانی با بازاریابی سنتی ندارد: شما محصولی را تهیه کرده اید که باید بفروشید ، و به دنبال راه هایی برای همکاری با مشتریان برای ایجاد آگاهی از برند و درنهایت «بستن» فروش هستید.

بازاریابی دیجیتال حتی بیشتر از گذشته نقش و مهارت را نسبت به بازاریابی در بر می گیرد و این ماهیت انعطاف پذیر و همه کاره تجارت است که باعث جذابیت آن می شود. در اینجا بخش های کلی وجود دارد که یک متخصص بازاریابی دیجیتال در طول آموزش یا حرفه خود احتمالاً روی آن ها لمس خواهد کرد:

  • تولید ویدیو / صدا
  • فناوری تعاملی (مانند هوش مصنوعی)
  • بازاریابی موبایل
  • بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
  • بازاریابی موتور جستجو (SEM)
  • رسانه های اجتماعی
  • تجارت الکترونیک
  • بازاریابی ایمیلی
  • اتوماسیون بازاریابی
  • مدیریت محتوا و درمان
  • توسعه وب
  • طراحی وب سایت
  • نسخه نویسی و ویرایش
  • تجزیه و تحلیل
  • استراتژی تجارت / بازاریابی

این ایده خوبی است که در مورد آموزش حداقل در یک یا دو حوزه تخصصی فکر کنید ، مگر اینکه در مدیریت باشید ، در این صورت احتمالاً باید کمی درباره همه آنها بدانید.

چه مهارت هایی در تقاضا وجود دارد؟

اقتصاد دیجیتال در هر گوشه ای از زندگی ما جاسازی شده است و قطعاً به جایی نمی رود.

بودجه محکمی در حال ورود به بازاریابی دیجیتال است ، برخلاف بازاریابی سنتی. 93٪ از فعالیت های آنلاین با موتور جستجو شروع می شود و تأثیر مداوم سئو را به عنوان یک استراتژی برتر بازاریابی تضمین می کند در حالی که حدود 80٪ آمریکایی ها حداقل یک بار در ماه خرید آنلاین انجام می دهند. هرکسی که در مورد شروع یا رهبری یک تجارت فکر می کند ، برای تبدیل مشتری باید درک اساسی از بازاریابی دیجیتال داشته باشد.

فضای زیادی برای افرادی وجود دارد که به دنبال ورود به دنیای بازاریابی دیجیتال و مشاغل مرتبط هستند. طبق گفته Smart Insights ، برخی از بیشترین تقاضای مهارت برای سال 2017 تبلیغات دیجیتالی ، تولید محتوا ، استراتژی محتوا و رسانه های اجتماعی بوده است که این خبر بسیار خوبی برای کسانی است که به سمت خلاق ، اجتماعی و شغلی انتهای طیف متمایل می شوند.

برای کسانی که از لحاظ فنی بیشتر فکر می کنند ، هنوز تقاضا و درآمد بسیار بالایی برای کسانی که در فن آوری هایی مانند SEO و SEM تخصص دارند ، وجود دارد ، زیرا این همان چیزی است که می تواند پایه و اساس آنچه سودآوری در هر تجارت ایجاد می کند ، باشد.

بازاریابی محتوا به ترافیک متکی است و هرکسی که از تکنیکال فنی برای تجزیه و تحلیل این الگوها استفاده کند ، یک دارایی ارزشمند خواهد بود ، به خصوص که این نوع مشاغل با ظهور هوش مصنوعی پیچیده تر می شوند.

چرا شغلی در بازاریابی دیجیتال انتخاب می کنید؟

بازاریابی دیجیتال شغلی است که فضای کافی برای تکنسین ها ، خلاقان و افراد تجاری دارد. راه های زیادی وجود دارد که می توانید آنها را دنبال کنید. بهتر است روی یک یا دو کارهایی که انجام می دهید تمرکز کنید ، پس همیشه می توانید از آنجا یاد بگیرید. اگر پیشینه تجاری یا ارتباطی دارید ، ممکن است بخواهید مدیریت را در نظر بگیرید.

این زمینه ای است که همیشه در حال تغییر و جذاب است؛ همیشه چیز جدیدی برای یادگیری وجود دارد و اگر در یک آژانس کار کنید ، همیشه با مشتری های مختلف کار خواهید کرد ، این بدان معناست که احتمالاً هرگز حوصله خود را ندارید.

گذشته از این ، در اینجا چند دلیل دیگر برای در نظر گرفتن این حرفه وجود دارد.

یک مهارت مهارت های دیجیتال وجود دارد : تقاضای فزاینده ای برای افراد دارای مهارت های دیجیتالی وجود دارد ، به خصوص برای افرادی که در براکت با درآمد متوسط ، به ویژه مهارت های نرم قرار دارند ، و طبق این مطالعه ، بیشتر در ایالات متحده اعلام شده است. بنابراین ، رعایت آموزش های مداوم در این زمینه ، حتی اگر شما یک فن آوری کامل فن آوری نیستید ، چیز خوبی است که می توانید در آینده ای قابل پیش بینی حساب کنید.

تطبیق پذیری: اگر مسیر شغلی یا تخصص خاصی را در این زمینه انتخاب کنید و تصمیم بگیرید که بعداً محور شوید ، به منظور ایجاد تغییر نیاز به آموزش کمی احتیاج دارید. به این معنا ، شما می توانید در حالی که هنوز مهارتهای جدید را یاد می گیرید ، بر مهارتهای موجود بنا کنید ، اما همچنان در همان زمینه بمانید. در اینجا ، و فرصت های یادگیری مداوم ، گزینه های زیادی وجود دارد که مهارت های مختلف به روش های مختلف در کنار هم قرار می گیرند.

صنعت همیشه در حال پیشرفت است: با پیشرفت و تغییر در صنعت ، همیشه چیز جدید و جالب برای یادگیری وجود دارد و شما می توانید دنبال کنید و یاد بگیرید ، خواه شما در این ابتکارات پیشتاز باشید یا نه. از آنجا که انواع مختلفی از متخصصان در آژانس مشخصی مشغول به کار خواهند بود ، شما به احتمال زیاد در کنار متخصصان با پیشینه های مختلفی کار خواهید کرد ، به طوری که همه افراد برای ساختن استراتژی های بازاریابی باید در کنار هم جمع شوند.

درآمد: هنگامی که شغل مورد تقاضا است ، این بدان معناست که فرصت بیشتری برای مذاکره در مورد پاداش وجود دارد که آیا شما در خانه کار می کنید یا به عنوان یک مترجم آزاد. تا زمانی که کار خود را از طریق فرآیند جستجوی شغل "نشان دهید" ، می توانید تجربه بیشتری را که کسب می کنید ، بالاتر و بالاتر پیشنهاد دهید. طبق گفته گروه خلاق ، نویسندگان محتوا در اوایل کار خود احتمالاً با دستمزد حداقل 45 ، 000 دلار شروع می کنند و یک متخصص جدید سئو احتمالاً برای شروع حدود 50،000 دلار درآمد دارد.

Be Creative: نه تنها فرصت های کافی برای خلاقیت وجود دارد که کار خود را در زمینه نوشتن ، طراحی و حتی تولید فیلم و صوتی انجام دهند ، همچنین فضای کافی برای خلاقیت روزانه به معنای کلی وجود دارد. شما همیشه باید به فکر راه های جدید برای بازاریابی محصولات ، حل مشکلات و جذب مخاطبان باشید.

با سرعت خود تمرین کنید : اکنون می توانید کار خود را برای ساختن این حرفه خاص شروع کنید ، از راحتی در خانه خود ، و این کار را انجام دهید. دوره های آنلاین را بگذرانید ، یک وبلاگ یا یک وب سایت بسازید ، در رسانه های اجتماعی خود کار کنید ، کار داوطلبانه یا کار خود را به صورت رایگان انجام دهید و در راه ساختن یک سبد عالی از آسایش خانه خود هستید. برای بیشتر تخصص ها ، دیگر نیازی به صرف هزاران ساعت و دلار در یک کلاس درس برای نشستن نیست - شما واقعاً می توانید مهارت های خود را بسازید و به شیوه ای متناسب با سبک زندگی خود آموزش ببینید.

هر روز با افراد مختلف کار کنید: همیشه می خواهید کاری جدید در این زمینه انجام دهید - و شخص جدیدی برای گفتگو با او دارید. چه مشتری جدید باشد ، چه همکار با تخصص جالب و یا پیدا کردن راههای جالب برای تعامل و گسترش مخاطبان خود ، هر کسی که علاقه به کار با مردم داشته باشد ، در پایان اجتماعی و شغلی این حرفه به خوبی عمل خواهد کرد. و اگر کمی بیشتر در سمت درونگرا هستید ، می توانید در پشت صحنه با انجام نوشتن یا کار در وب بمانید.

چه افرادی در این زمینه برتری دارند؟

همه افراد می توانند حرفه ای را دنبال کنند که بازاریابی را لمس کند. بستگی به علاقه شما دارد. داشتن یک پیش زمینه بسیار فنی معمولاً ضروری نیست ، اگرچه در مورد طراحی وب یا کد نویسی چیزی یا دو مورد را می دانید ، احتمالاً جلوتر از رقابت هستید.

از آنجا که این یک زمینه پویا است که نیاز به یادگیری مداوم دارد ، شما تقریباً باید یک مبتدی باشید - یعنی مایل باشید خود را به طور مداوم مهارت ها و فناوری های جدید را آموزش دهید. برای این منظور ، شما باید یک حل کننده خلاق باشید. اگر کنجکاو ، مبتکر ، فعال ، یک رهبر طبیعی ، سازگار ، خلاق هستید و حس خوبی برای تجارت دارید. احتمالاً در بیشتر زمینه های این زمینه عملکردهای خوبی خواهید داشت.

چگونه به عنوان یک حرفه ای بازاریابی دیجیتال آموزش می بینید؟

اگر قبلاً در مدیریت بازاریابی ، نوشتن کپی ، نوشتن وب یا حتی طراحی خود پیشینه دارید ، قبلاً مهارتهای قابل انتقال زیادی برای ورود به بازاریابی دیجیتال کسب کرده اید. احتمالاً شما می خواهید با برند شخصی خود شروع به کار کنید و به منظور ایجاد حضور دیجیتالی منحصر به فرد خود ، نمونه کارها را بسازید.

ماندن در بالای همه آخرین روندها دشوار است ، اما درک کاملی از اصول اولیه و روندهای آینده مانند هوش مصنوعی و واقعیت مجازی در زمینه چگونگی استفاده از آنها برای بازاریابی مکانی عالی برای قرار دادن شما است. تمرکز نیز

مطمئناً باید اطمینان حاصل کنید که جریان رسانه های اجتماعی شما با مهارت ها و مهارت های شما سازگار است - به عبارت دیگر ، در مورد آنچه به شما علاقه مند هستند صحبت کنید و در مورد علنی و هرچه بیشتر که می توانید یاد بگیرید. یک وبلاگ را در Medium شروع کنید و به گروه های Facebook در زمینه مورد علاقه خود بپیوندید.

شما همچنین می خواهید برای دریافت گواهینامه رسمی در یک یا چند حوزه اصلی به دنبال یک برنامه آموزشی جامع و معتبر باشید. هنگامی که به طور رسمی مجوز دریافت کردید ، می توانید در جستجوی دستیابی به فرصتها ، در بین همسالان خود قدم بردارید.