نامه الکترونیکی از دهه 1970 میلادی شروع شده است ، و اگرچه اکنون همه گیر است ، شما هنوز هم ممکن است تعجب کنید که می دانید چقدر یک ابزار بازاریابی امروزه موثر است. اگرچه این یک فناوری 50 ساله است ، مشاغل هنوز از ایمیل برای ارتباط با دنبال کنندگان استفاده می کنند ، منجر به مشتری می شوند و مخاطبان را با اخبار ، تبلیغات ، اطلاعات و معاملات ویژه درگیر می کنند. راه های زیادی وجود دارد که بازاریابی ایمیل می تواند به رشد شغلی شما کمک کند و یکی از مهمترین آنها این است که به شما امکان می دهد بدون مراجعه به افرادی که از سایت شما بازدید کرده اند ، دسترسی پیدا کنید ، به این معنی که می توانید از طریق ایمیل هدایت های واجد شرایط را هدف قرار دهید تا شانس دوم را بدست آورید. در تبدیل با این حال ، برای پرورش یک سرب مانند این ، ضروری است که شما ارتباطات خود را شخصی سازی و شخصی سازی کنید ، از انواع صحیح ایمیل در زمان مناسب استفاده کنید ،

بازاریابی ایمیل هنوز یک شکل ارتباطی باورنکردنی و مؤثر است

ایمیل ممکن است دیگر فناوری جدید و درخشان و شفافی باشد که همه از آن استفاده می کنند ، اما با وجودی که از دنیای فناوری نوین خارج شده است ، به یک قلمرو متفاوت تغییر یافته و به موضوعی ضروری تبدیل شده است که مردم هر روز برای برقراری ارتباط به آن اعتماد می کنند. بنابراین اگر ایمیل ممکن است هیجان انگیز نباشد ، قابل اعتماد است: در 98 درصد موارد ، یک ایمیل ارسالی یک ایمیل تحویل داده می شود .

برای مقایسه ، احتمالاً یک پست در رسانه های اجتماعی فقط به حدود 2 درصد از دنبال کنندگان شما خواهد رسید ، در حالی که ارسال نامه الکترونیکی تقریباً تضمین شده است که بتواند آن را به صندوق ورودی مخاطبان شما تبدیل کند. علاوه بر این ، ایمیل دسترسی بسیار گسترده ای دارد ، زیرا بیش از 90 درصد بزرگسالان آمریکایی از ایمیل و تقریباً سه چهارم از نوجوانان این کشور استفاده می کنند.

ممکن است ایمیل شما را با شما مجدداً ارتباط برقرار کند و در غیر این صورت گم شود

یکی از بهترین راه هایی که ایمیل می تواند به شغل شما کمک کند ، کمک به شما در پیشبرد اهداف از پیش تعیین شده است. در اینجا نحوه کار آن آمده است: یک بازدید کننده به سایت شما می آید و کمی بازدید می کند اما چیزی را خریداری نمی کند و سرانجام سایت را ترک می کند ، اما نه قبل از ثبت نام در خبرنامه. این سرب اکنون از قبل واجد شرایط است زیرا شما می دانید چشم انداز مورد نظر علاقه مند است ، بنابراین هرگونه تلاش بازاریابی که برای تبدیل آن سرب انجام می دهید احتمال بیشتری دارد که پرداخت کنید.

و به جای اینکه فرض کنید سرب از سایت شما خارج شود ، به خوبی پیش رفته است ، اکنون می توانید از ایمیل برای بازنویسی در آن چشم انداز استفاده کنید ، سرب را پرورش دهید ، مجدداً توجه خود را جلب کنید و آن بازدید کننده را به مشتری پرداخت تبدیل کنید.

به خصوص ، ایمیلهای شخصی شده به مراتب بیشتر مورد توجه قرار می گیرند

فراتر از رسیدن به اهداف مورد نظر خود ، بازاریابی ایمیلی نیز موثر است زیرا می توانید پیام ها را شخصی سازی کنید ، این امر باعث می شود که احتمالاً گیرنده ایمیل شما را باز کند بسیار بیشتر می شود. بعلاوه ، ایمیلهای شخصی باعث کاهش درخواست های عدم اشتراک می شوند ، 75٪ احتمال افتتاح آنها بیشتر است و همچنین نرخ کلیک بیشتری دارند.

روش های بسیاری وجود دارد که می توانید ایمیل ها را شخصی سازی کنید ، از جمله استفاده از نام گیرنده در موضوع یا تبریک ، استفاده از نام یک کارمند واقعی برای نام فرستنده و ارسال ایمیل در زمان مناسب روز (قبل از انجام آزمایشات به برخی موارد نیاز دارید) شما می توانید این را تعیین کنید)

پیشروها را به بخشها تقسیم کنید تا بتوانید محتوای متناسب و متناسب ارسال کنید

راه دیگر برای افزایش بیشتر اثربخشی بازاریابی پست الکترونیکی تقسیم سرب شما به بخشهای مختلف بر اساس personas خریدار آنها است که شامل اطلاعات دقیق مانند جمعیت ، اشتغال ، نقاط درد ، عادات خرید ، مرحله سفر خریدار و موارد دیگر می باشد. هنگامی که گیرندگان خود را تقسیم می کنید ، می توانید ایمیل های مربوط به بخش های مختلف را برای ارائه مطالب بسیار شخصی و سفارشی شده تهیه کنید. در اینجا چند روش می توانید ایمیل های خود را بر اساس بخش تنظیم کنید:

  • تغییر زبان برای طنین انداز با جمعیت های مختلف
  • انجام پیشنهادات سفارشی بر اساس عادت خرید و جستجو
  • نوشتن مطالب مختلف یا در مورد موضوعات مختلف
  • فروش ویژه بر اساس جغرافیا
  • ارائه محصولات یا خدمات پیشنهادی بر اساس نیازها یا خریدهای گذشته

برای حفظ توجه یک رهبر و ایجاد یک رابطه ، انواع مختلفی از ایمیل ارسال کنید

همانطور که ژانرهای مختلف ادبیات نیز وجود دارد ، ایمیل های متفاوتی نیز وجود دارند ، و همه ایمیل ها در همه شرایط مناسب نیستند. در حقیقت ، هنگامی که تازه وارد یک سرمایه گذاری در زمینه پرورش سرب می شوید ، ارسال ایمیل هایی که دارای آموزش و اطلاعات باشند ، مهم است. در غیر این صورت خطر می کنید بیش از حد قوی شوید و از ترساندن سرب سربازید.

اولین ایمیلی که برای شما ارسال می کنید باید اطلاعاتی را در رابطه با تجارت یا حوزه شما در اختیار شما قرار دهد و تخصص شما در این زمینه را نشان می دهد. ایمیل بعدی می تواند مشکلی را که ممکن است چشم انداز شما با آن روبرو شود یا نقطه درد مشترک در بین مشتریان شما برجسته کند. فقط پس از ارسال این چند ایمیل مقدماتی می توانید شروع کنید به اینکه نشان می دهد مشاغل شما می تواند راه حل مورد نیاز آنها باشد ، اما در حالی که هنوز بیشتر آموزشی است. پس از آن ، می توانید اطلاعات مربوط به فروش و حتی معاملات در ایمیل های خود را ، به همراه بررسی یا توصیفات سایر مشتریان خوشحال ، درج کنید.

اگرچه ممکن است این روند طولانی و طولانی به نظر برسد ، ارسال انواع صحیح ایمیل در زمان مناسب به ایجاد رابطه با آینده شما کمک می کند. استفاده از ایمیل های اطلاع رسانی به جای تبلیغات تبلیغاتی به آینده نگری کمک می کند تا ببینند که شما در تلاش نیستید که به آنها بفروشید بلکه در آنجا برای کمک به حل یک مشکل یا بهتر شدن زندگی آنها وجود دارد. این امر باعث ایجاد وفاداری و آشنایی با برند شما خواهد شد و تا زمانی که شما آماده تبلیغ محصولات یا خدمات خود باشید ، چشم انداز آماده گوش دادن خواهد بود.

برای ارسال محتوای تبلیغی برای تشویق تبدیل ها از ایمیل استفاده کنید

پس از برقراری ارتباط با چشم انداز خود از طریق مجموعه ای از ایمیل های اطلاعاتی ، می توانید تا زمانی که به این امر فشار نیاورید ، به طور فعال شروع به ارتقاء تجارت خود کنید. یک راه خوب برای این کار ، گنجاندن یک محصول برجسته در ایمیلی است که براساس بخش آنها متناسب با چشم انداز ها است. همچنین می توانید فروش و معاملات شخصی ، پیشنهادات اختصاصی ، اطلاعات خودی و سایر داده ها یا مطالب تبلیغاتی را شامل شوید که چشم اندازهای شما را برای کلیک و تبدیل وسوسه می کند.

دو نکته بسیار مهم وجود دارد که باید هنگام استفاده از ایمیل به صورت تبلیغاتی به خاطر بسپارید: تماس با اقدام و صفحه فرود. شامل یک تماس واضح و قانع کننده برای اقدام در ایمیل برای دستیابی به فرصت های کلیک از طریق آن ضروری است. همچنین ، ایمیل باید به یک صفحه فرود سفارشی که به طور خاص با محتوای ایمیل مرتبط است پیوند یابد. در غیر این صورت چشم انداز ممکن است اشتباه گرفته و گزاف گویی کند. به عنوان مثال ، اگر ایمیلی که برای شما ارسال شده بود محصول خاصی را که به تازگی راه اندازی کرده اید ، تبلیغ می کند ، صفحه فرود باید مربوط به آن محصول باشد.

یک یادداشت در مورد صفحات فرود: صفحه فرود یک بخش اساسی در تلاش برای بازاریابی ایمیل شما است زیرا بدون آن ، هیچ گونه تبدیلی نمی کنید. هنگامی که چشم اندازها از طریق آن کلیک می کنند ، آنها نباید به صفحه تصادفی هدایت شوند ، بلکه به یک صفحه فرود که ساخته شده است و برای تبدیل بهینه شده است. این شامل داشتن یک تماس واضح برای اقدام در صفحه فرود ، داشتن عناوین قانع کننده ، استفاده از تصاویر و فیلم برای جلب توجه و استفاده از بهترین روش های دیگر برای بهینه سازی نرخ تبدیل است. آزمایش A / B یک روش عالی برای اطمینان از این است که تمام عناصر در ایمیل شما و صفحه فرود شما بهینه عمل می کنند و این رویکرد دو طرفه با بازاریابی ایمیل و صفحه فرود بهترین راه برای اطمینان از وجود شماست. در افزایش تبدیل موفقیت آمیز است.

نتیجه

اگرچه ایمیل برای چندین دهه است ، اما هنوز یک ابزار موثر برای بازاریابی دیجیتال است که همه مشاغل می توانند از آن بهره مند شوند. ایمیل می تواند شما را با بازدید کننده هایی که به وب سایت شما بوده اند اما بدون تبدیل آنها در تماس بوده اند تماس برقرار کند و این فرصتی بی نظیر به شما می دهد تا بتوانید به مواردی که از قبل واجد شرایط هستند ، بپردازید که می دانید به آنچه پیشنهاد می دهید علاقه مند هستید. ایمیل نیز بسیار مؤثر است زیرا می توان آن را برای افراد خاص و بخش های خاص شخصی سازی و تنظیم کرد. نرخ تحویل بالا همچنین بدان معنی است که ایمیل نوعی بازاریابی قابل اعتماد است ، و همچنین می توانید حواس خود را بر روی باز کردن گیرندگان ، کلیک بر روی ، تبدیل یا لغو اشتراک بگذارید. نکته مهم در بازاریابی ایمیل ، کند کردن آن است ،