یک مطالعه جامع Mediakix گفت ، اکثر مردم حداقل سی دقیقه در روز را در فیس بوک می گذرانند (که تقریباً دو سال در طول زندگی به طول می انجامد) ، و این مساوی است با تبلیغ روزانه برای شما بعنوان صاحب مشاغل با سی دقیقه در روز.

طبق گزارش هر کانال بازاریابی ، شرکت هایی که استراتژی دیجیتال مارکتینگ جامعی را اجرا می کنند 2.8 برابر بیشتر انتظار رشد درآمد دارند. به طور خلاصه ، بازاریابی دیجیتال بیشتر با پول بیشتری برابر است. شرکت هایی که روی بازاریابی دیجیتال تمرکز دارند نیز 3.3 برابر شانس بیشتری برای گسترش نیروی کار و تجارت خود دارند.

آنچه در اینجا واقعاً می خواهیم بگوییم این است که بازاریابی دیجیتال مهم است. تجارت شما بدون آن رشد نخواهد کرد.

نقش بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک بسیار مناسب است

اگر مشاغل کوچکی داشته باشید یا یک شرکت تازه تاسیس داشته باشید ، احتمالاً پول ، وقت و نیروی انسانی زیادی برای سرمایه گذاری در روش های سنتی بازاریابی ندارید. اما اشکالی ندارد! شما به یک ساختمان فانتزی با صدها نفر پرسنل احتیاج ندارید. شما فقط به یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ساده اما محکم نیاز دارید.

اندازه شما مهم نیست

وقتی اینترنت پیچید ، زمین بازی مساوی شد.

روزهایی که کسب و کار فکر می کنند بازاریابی دیجیتال فقط برای آن دسته از شرکت های بزرگی است که بودجه و منابع لازم برای انجام آن را دارند ، گذشته است. از قضا ، بازاریابی دیجیتال سطح رقابت را فراهم می کند که به مشاغل کوچک و متوسط اجازه می دهد تا با دیگر مارک های بزرگ و مستقر رو در رو شوند. بازاریابی دیجیتال به کسب و کارهای کوچک این امکان را می دهد تا بازار مناسب را برای گسترش مخاطبان خود انتخاب و هدف گذاری کنند. داشتن فروشگاه های فیزیکی نیز دیگر مانعی برای فروش نیست زیرا در بازاریابی آنلاین ، می توانید به مشتریانی برسید که در هر نقطه از جهان قرار دارند.

بازاریابی دیجیتال رقابت در یک بازار بزرگ را برای مشاغل کوچک آسان می کند. این فرصت را به آنها می دهد تا به سرعت با همتایان بزرگ خود جلب کنند.

Uber یک نمونه بارز است. Engadget می گوید ، یک استارت آپ متواضع که ریشه در سانفرانسیسکو دارد ، امروز رانندگان Uber حدود 5/5 میلیون رانندگی در روز انجام می دهند. کلید بزرگی برای این شماره است؟ استراتژی بازاریابی دیجیتال بی عیب و نقص اوبر.

بررسی ها و توصیه های آنلاین تفاوت زیادی در تصمیمات مصرف کننده ایجاد می کند. و Uber با ارائه سواری رایگان برای افرادی که کدهای ارجاع را به دوستان خود می دهند ، از آن استفاده می کند. حضور آنلاین اوبر (با شعارهایی از قبیل "هر وقت خواستید رانندگی کنید ، آنچه را که نیاز دارید بسازید") کاملاً مشتری مدار است. مخاطبان اکثر هزار ساله اوبر از پست های سرگرم کننده این شرکت در شبکه های اجتماعی قدردانی می کنند. و طرح وب سایت اوبر در مورد اینکه شما دوباره در دسک تاپ یا موبایل مشاهده می کنید.

به طور خلاصه ، اوبر بازاریابی دیجیتال را به درستی انجام می دهد ... و این همان چیزی است که به آنها کمک می کند تا بعد از فیس بوک ، به عنوان دومین استارت آپ مورد حمایت سرمایه های تجاری تبدیل شوند که 50 میلیارد دلار ارزش دارد.نمودار با مجوز از WSJ

نقش بازاریابی دیجیتال به رشد و جهش Uber کمک کرده و می کند. این می تواند به رشد تجارت کوچک و یا شرکت نوپای شما نیز کمک کند.

هزینه کمتری دارد

بازاریابی دیجیتال نه تنها باعث صرفه جویی در وقت می شود و هم به تعداد زیادی نیاز ندارد بلکه مقرون به صرفه است. روزهای اجاره بیلبورد بزرگی برای انتشار اخبار مربوط به شرکت شما گذشته است. اکنون برای بازاریابی تجارت خود تنها یک لپ تاپ و یک دانش فنی لازم دارید. کمی کمک از یک آژانس بازاریابی دیجیتال هم ضرری ندارد.

در مقایسه با انواع دیگر بازاریابی ، بازاریابی دیجیتال هزینه بهتری را برای شما به ارمغان می آورد (CPL معیاری است که میزان کارآیی یک کمپین بازاریابی معین را اندازه گیری می کند). هدف شما داشتن CPL پایین است.نمودار با مجوز از Hubspot

وقتی نوبت به هزینه می رسد ، رسانه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ برای استراتژی برتر مناسب هستند. چند بار در روز فیس بوک یا ایمیل خود را چک می کنید؟ احتمالاً بسیار زیاد است ... به همین دلیل این سیستم عامل ها بسیار مهم هستند.

بودجه مشاغل شما هرچقدر اندک باشد ، باز هم می توانید نوعی استراتژی بازاریابی دیجیتال را پیاده سازی کنید: ارسال چند ایمیل فروش. یک پست وبلاگ بهینه شده برای SEO بنویسید . حساب های شبکه های اجتماعی برای نام تجاری خود ایجاد کنید.

بازاریابی دیجیتال در هنگام ورود به تبلیغات نزدیکترین به رایگان است. با داده هایی که ترافیک بیشتری را با هزینه کمتری نشان می دهد - این چیزی است که دیوانه می شوید از آن استفاده نمی کنید.

با این همه پولی که برای تبلیغات کسب و کار کوچک خود پس انداز می کنید ، چه خواهید کرد؟ ساده: آن را دوباره در تجارت خود سرمایه گذاری کنید و رشد نمایی را تماشا کنید. از بخشی از بودجه خود برای استخدام متخصصان بازاریابی دیجیتال استفاده کنید تا همه چیز واقعاً نتیجه بگیرد.

بازاریابی دیجیتال شروع به کوچک و بزرگ شدن را آسان می کند.

پیگیری بازاریابی دیجیتال آسان است

هدف شما ساده است: تبدیل. شما می خواهید افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند این آهنربای سرب را بارگیری کنند ، به لیست ایمیل شما بپیوندند و در نهایت جدیدترین مشتری خوشحال شما شوند. و با بازاریابی دیجیتال ، پیگیری نرخ تبدیل شما یک نسیم است.

نرخ تبدیل بالا با رشد تجارت برابر است و اینترنت برای شما ساده می کند که مراقب چه چیزهایی خوب تغییر دهید و چه چیزهایی نیستید. طبق Google Ads ، نرخ تبدیل با در نظر گرفتن تعداد تبدیل و تقسیم بر تعداد کلیک تبلیغاتی قابل پیگیری برای تبدیل در یک دوره زمانی مشابه محاسبه می شود.

ردیابی تبدیل

همانطور که می بینید ، این بدان معنی است که ردیابی تبدیل های آنلاین بسیار آسان تر از موارد آفلاین است.

اما نیازی نیست که همه اینها را به خاطر بسپارید وقتی این همه فناوری وجود دارد که نرخ تبدیل شما را برای شما ردیابی می کنند.

نقش بازاریابی دیجیتال افزایش نرخ تبدیل شما را ساده می کند. برای یک چیز ، آسان است که آزمونهای اسپلیت را انجام دهید و ببینید چه چیزی بهتر جواب می دهد ، به شما این امکان را می دهد که در مورد چشم انداز و مشتریان خود موثرترین کار را انجام دهید.

از طرف دیگر ، شبکه های اجتماعی به شما امکان می دهد شخصاً با مشتری روزانه تعامل داشته باشید. مشتری ها بیشتر از مشاغلی خرید می کنند که رابطه کاری خوبی با آنها دارند.

حتی می توانید وب سایت خود را به گونه ای بهینه کنید که هم رومیزی باشد و هم موبایل. AdWeek می گوید ، تلفن های هوشمند در بیش از یک سوم فروش خرده فروشی آمریکا مورد استفاده قرار می گیرند ، بنابراین توجه به مشتری تلفن همراه مهم است .

ردیابی نرخ تبدیل نه تنها آسان است ، بلکه نقش بازاریابی دیجیتال در مورد نرخ تبدیل می تواند واقعاً به رشد تجارت شما کمک کند. سئو ، بازاریابی از طریق ایمیل و سایر اشکال بازاریابی دیجیتال به نرخ تبدیل شما سر به فلک می کشد - و آنها را نه تنها نسیم ، بلکه ردیابی آنها نیز لذتبخش می کند.

بازاریابی دیجیتال بسیار آسان است

ما قبلاً در مورد چگونگی عالی بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک و بودجه کم توضیح داده ایم ، اما دلایل بیشتری نیز دارد که بازاریابی دیجیتال ساده ترین انتخابی است که می توانید برای کمک به رشد تجارت خود انجام دهید.

اول اینکه: ایجاد شهرت تجاری آسان است. با بازاریابی دیجیتال ، شما کاملاً تصویر خود را کنترل می کنید ، این امر در مورد رشد تجارت مهم است. مردم می خواهند از مشاغلی که احساس می کنند به آنها اعتماد می کنند حمایت کنند. نقش بازاریابی دیجیتال در مدیریت شهرت بسیار مهم است.

فوربس اینگونه بیان می کند: شهرت دائمی و مهم است و این روزها اعتبار آنلاین شما بیشترین اهمیت را دارد. احتمالاً شما کسی را شنیده اید که شوخی می کند ، "گوگل این را گفت ، بنابراین باید درست باشد!" 91٪ مردم واقعاً به آنچه در نتایج جستجو می بینند و می خوانند اعتماد دارند. فوربس به صاحبان مشاغل یادآوری می کند که رد پای دیجیتالی شما هرگز از بین نمی رود.

تا حدی کنترل آنچه در اینترنت درباره کب و کار شما نشان داده می شود را کنترل می کنید. اگر می خواهید شرکت خود را به نام جمعیتی متفاوت تغییر نام دهید ، اجرای یک کمپین تبلیغاتی جدید و تغییر نام تجاری کامل خود آسان است.

اگر می خواهید تصویر نام تجاری خود را بهبود ببخشید ، می توانید از طریق فرم های مختلف بازاریابی دیجیتال ، پیامی را که می خواهید مردم بشنوند ، انتخاب کنید.

نقش بازاریابی دیجیتال در تجارت شما ایجاد شهرت آنلاین خوب را آسان می کند. که مساوی با مشتریان خوشحال تر است. که برابر رشد اقتصادی است.

دوم ، بازاریابی دیجیتال از بسیاری جهات مانند تبلیغات رایگان است. ما قبلاً به چگونگی مقرون به صرفه بودن آن پرداخته ایم و اینجاست که اوضاع حتی بهتر می شود. اگر محتوای با کیفیت ارائه دهید ، مردم دکمه "اشتراک" را می زنند - توجه بیشتری به محتوای شما ، وب سایت و محصول یا خدمات شما جلب می کند.

دهان به دهان بسیار مهم است: در حالی که 75 درصد مردم تبلیغات را باور ندارند ، 92 درصد توصیه های دوستان را باور دارند.

بنابراین ایجاد محتوای قابل اشتراک به سر و صدا رفتن تعداد شما کمک می کند.

چه چیزی محتوا را "قابل اشتراک" می کند؟

این فرایند با انجام تحقیقات شما آغاز می شود ، و هم از رقبا و هم از مخاطبان هدف خود استفاده می کنید. در مرحله بعد ، روی داستان پردازی تمرکز کنید. بازاریابی محتوا روند جدید است . تقریبا نیمی از جمعیت هزاره مسدودکننده تبلیغات را فعال کرده و 84٪ از آنها به طور خاص گفته اند که تبلیغات را دوست ندارند. بنابراین مهم است که تلاش تبلیغاتی شما به جای فروش فقط یک محصول ، داستانی را بیان کند.

سرانجام ، شما همچنین می توانید مشوق هایی مانند هدایا یا مسابقه برای تشویق مردم برای به اشتراک گذاشتن محتوای شما و تجارت خود ارائه دهید.نقش بازاریابی دیجیتال - و به طور خاص بازاریابی محتوا - کمک بزرگی برای استفاده از برخی تبلیغات رایگان و کمک به رشد تجارت شما است.

و سرانجام ، بازاریابی دیجیتال هدف قرار دادن مخاطبان دقیق شما را ساده می کند. با قابلیت های امروزی اینترنت ، شناسایی مخاطبان خود هرگز آسان نبوده است. چه کسی از وب سایت شما بازدید می کند؟ آنها اهل کجا هستند؟ آنها از چه دستگاهی استفاده می کنند؟ آیا آنها محتوای شما را به اشتراک می گذارند؟

وقتی دانستید که مخاطبان شما چه کسانی هستند ، می توانید به راحتی متوجه شوید که آنها را جذب می کنید یا خیر ، و در صورت لزوم کمپین جدیدی را برای جذب آنها به راه بیندازید.

تمرکز روی مخاطب خاص شما ، هم رضایت مشتری و هم درآمد او را افزایش می دهد.

بازاریابی دیجیتال آینده است

بازاریابی دیجیتال بسیار زیاد است و به این زودی ها از بین نمی رود.

ما این را به شما ثابت خواهیم کرد: Boostability می گوید: 120 میلیارد دلار مبلغی است که ایالات متحده در سال 2020 برای بازاریابی دیجیتال هزینه خواهد کرد. این تعداد تقریباً نیمی از کل هزینه شده برای رسانه ها است. نقش بازاریابی دیجیتال به طور چشمگیری در حال افزایش است.

Boostability آمار بیشتری را لیست می کند: از سال 2016 تا 2021 پیش بینی می شود مبلغی که برای تبلیغات اجتماعی هزینه می شود ، دو برابر شود (15،016 تا 32،977 دلار). مبلغی که صرف تبلیغات نمایشی و فیلم های آنلاین می شود نیز افزایش می یابد.

طولی نکشید که انتظار می رود بازاریابی دیجیتال از استراتژی های مرسوم بازاریابی پیشی بگیرد. مردم به سادگی محتوای آنلاین را ترجیح می دهند. کوین اوکان ، مدیرعامل Google Marketing Solutions از Google Asia Pacific ، اینترنت را به عنوان سوخت موشک توصیف کرد ، وقتی صحبت از رشد تجارت می شود. و حق با اوست.

به گزارش دنیای تجارت ، اوکان گفت: "هر مشاغل باید آنلاین و دیجیتالی باشد." "برای ادامه رشد ، SMB ها (مشاغل کوچک و متوسط) باید با مصرف کنندگان در جایی که وقت بیشتری را به صورت آنلاین می گذرانند ، ملاقات کنند. آنلاین ، بازار 'محلی' شما به اندازه دلخواه شماست. "  

بنابراین نقش بازاریابی دیجیتال در رشد تجارت چیست؟

از رسانه های اجتماعی گرفته تا SEO تا محتوای قابل اشتراک ، بازاریابی دیجیتال از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. تجارت شما بدون آن رشد نخواهد کرد. آماده شروع رشد هستید؟ برای یادگیری نقش