بازاریابی دیجیتال به مشاغل در هر اندازه کمک می کند تا خود را نمایان کنند. با این وجود ، با توجه به اینکه هزینه انجام یک تجارت چقدر گران است ، ممکن است کامپنی شما از صرف بودجه اضافی بدون اطمینان اطمینان دریغ کند.

راهکارهای مقرون به صرفه ای برای استفاده از طریق اینترنت برای مشروعیت بیشتر و جذب مردم به مشاغل و محصولات یا خدمات آن وجود دارد.

این که آیا از طریق رسانه های اجتماعی ، یک وب سایت یا هر وسیله دیگر ، تاکتیک های ظریف بازاریابی دیجیتال می تواند تفاوت قابل توجهی در بازاریابی و سودآوری سازمان شما ایجاد کند.

1. تبلیغات مجدد

بارگیری مجدد تبلیغات

ترافیک فراتر از آن است که مردم به وب سایت شما مراجعه کنند و تجارت شما را نمایان کنند. برای موفقیت شرکت شما در یک کمپین بازاریابی دیجیتال ، شما نیاز به ایجاد ترافیک هدفمند دارید.

ترافیک هدفمند به بازدید کنندگان وب سایت مراجعه می کند که فقط سایت شما را مرور نمی کنند ، اما به طور فعال به دنبال محصولات و اطلاعات هستند. هنگامی که می توانید ترافیک هدفمند را به وب سایت خود جذب کنید ، نرخ تبدیل بهتری ایجاد می کند زیرا احتمالاً آنها می توانند محصولی را خریداری کرده یا خدمات خود را به کار گیرند و از آنها سؤال کنند.

ترافیک خوب نیز برای سودآوری بیشتر در سرمایه گذاری مورد نیاز است. به این ترتیب ، کمپین های شما افرادی را جذب نمی کنند که به سادگی در حال گشت و گذار در وب هستند ، اما در عوض ، تبلیغات شما به افرادی می رسد که سؤال می کنند مارک شما چه چیزی می فروشد یا بلافاصله آنها خریداری می کنند.

یک راه برای هدایت ترافیک "کیفیت" با تبلیغات مجدد است . بازاریابی یک مکانیسم اساسی برای ایجاد مخاطب است. با وجود پارامترهای تعیین شده در مورد رفتارهای آنلاین مخاطبان ، علاقه ها و جزئیات جمعیتی ، بازپرداخت تبلیغاتی را قبل از کسانی که مایل به همکاری با شما یا خرید از شما هستند قرار می دهد.

علاوه بر این ، بازپرداخت حتی می تواند در افرادی استفاده شود که یک بار در وب سایت یا برنامه شما خریداری کرده اند. تبلیغات به عنوان یادآوری یا معرفی ارزش شما عمل می کنند. دیدن اینکه چه تعداد تبدیل ها به کجا رسیده و از کجا به دست آمده است می تواند به شما در تنظیم دقیق تر فعالیت های آینده کمک کند.

 

2. فروش اجتماعی می تواند اتصال و تبدیل شود

مصرف کنندگان صرفه جویی تر و آگاه تر از گذشته هستند. به دلیل تأثیر فزاینده رسانه های اجتماعی ، مردم با استفاده از چنین کانال هایی برای تصمیم گیری در مورد خرید هوشمند از طریق تحقیق در مورد محصولات و تصمیم گیری یا خواندن توصیه ها استفاده می کنند.

62 درصد از فروشندگان برتر ، معاملات بیشتری را به فروش اجتماعی می بخشند. برای بهره گیری از نکات لمسی اساسی در سفر خریدار ، جلسات آموزشی موثرتر فروش اجتماعی لازم است. با توجه به اینکه خریداران وقت بیشتری برای تحقیق می گذرانند ، تأمین کمک و ابزار مناسب در حالی که آنها به دنبال پاسخ هستند ، بسیار مهم است.

برای کار در فروش اجتماعی ، به یک تیم رسانه اجتماعی نیاز دارید که می داند چگونه از Social برای ارتباط با مشتریان بالقوه استفاده کند. بازاریابان رسانه های اجتماعی نیاز به نظارت بر پروفایل های خود و ارایه ارزش به چشم انداز دارند و خریداران را به صورت مداوم و طولانی مدت درگیر می کنند.

به اشتراک گذاشتن محتوای چشمگیر و چشمگیر ، اصلی ترین کار در کار فروش فروش اجتماعی است. با این کار ، شما با افراد ارتباط برقرار می کنید و می توانید بر روی آن تأثیر بگذارید تا تلاشهای فروش خود را بیشتر کنید. افرادی را که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید و از چه سیستم عاملهایی استفاده می کنند ، شناسایی کنید و سپس محتوای خود را برای آن اهداف برنامه ریزی کنید. محتوایی ایجاد کنید که بصری جذاب باشد و راه حلی برای مشکل مشتری ارائه دهد. شما با داشتن هر نقطه لمسی مفید و مثبتی با یک چشم انداز ، نام تجاری خود را به عنوان یک متخصص در صنعت قرار می دهید.

مشاغلی که در حال حاضر مشغول فروش فروش اجتماعی هستند ، مزایای زیر را بیان کردند: افزایش میزان مخاطبان و دامنه ، تماس با چشم اندازها در طول سفر خریدار ، افزایش نرخ تبدیل و بهبود راندمان فروش.

3.Track Success & Adjust Campaigns

نرخ تبدیل فیس بوک در سراسر صنعت

استفاده از روشهای بازاریابی دیجیتال مانند رسانه های اجتماعی می تواند به افزایش نرخ تبدیل در زمان واقعی کمک کند. نرخ تبدیل درصد درصد بیننده هایی است که به سرب و به زودی مشتری تبدیل می شوند.

معیارها و ردیاب هایی از قبیل بازده سرمایه گذاری (ROI) ، فروش افزایشی ، بازدیدکننده های برگشتی و موارد دیگر برای ارزیابی اثربخشی فروش استفاده می شوند. اینها به شما کمک می کنند استراتژی برند خود را تدوین کنید ، مواردی را که باید مورد توجه قرار گیرد رعایت کنید و در هنگام پیشرفت ، یک محیط کار مشترک تر ایجاد کنید.

نرخ تبدیل و سایر معیارها نقاط ضعف در استراتژی های بازاریابی شما را برجسته می کند . اگر می دانید که ایمیلی به یک لیست کامل از لیست ارسال شده است ، اما فقط تعداد معدودی از افراد تبدیل شده ، می دانید که چیزی شگفت آور نیست. هنگامی که می بینید یک کمپین رنج می برد ، می توانید تشخیص دهید که کدام قسمت از لمس مشتری را خاموش کرده و آن صفحه یا ایمیل را تنظیم کنید تا جذاب تر شود.

شناخت و استفاده از معیارهای کلیدی شما را قادر می سازد تا منابع را به کانال های بازاریابی و تاکتیک هایی که کار می کنید اختصاص دهید. ردیابی موفقیت همچنین به شما کمک می کند تا در آینده آن را با سرعت بیشتری تکرار کنید ، بنابراین زودتر با آینده نگران می شوید.

4. بازده بالایی از سرمایه گذاری (ROI)

با هر مشاغل ، بازده سرمایه گذاری آماری مهم است که برای ارزیابی سودآوری استفاده می شود.

از آنجایی که می توانید با تقسیم سرمایه گذاری خود از طریق فروش ، ROI را به راحتی اندازه گیری کنید ، لازم نیست قبل از اینکه بتوانید نحوه ادامه کار را ارزیابی کنید ، سرمایه گذاری زیادی نکنید. برای محاسبه کامل آن ، باید از اهداف و اهداف شغلی خود اطمینان داشته باشید.

قبل از اندازه گیری بازده سرمایه گذاری ، بودجه خود ، فروش موردنیاز خود و آنچه را که می خواهید از کمپین بازاریابی دیجیتال دریافت کنید ، مشخص کنید. برای به دست آوردن اندازه گیری دقیق به شاخص های عملکرد کلیدی (KPI) نیاز دارید.

KPI ها شامل شاخص های عملکرد کلی مانند ترافیک ، مسیرها و رسیدن و همچنین شاخص های مبتنی بر کانال (شبکه های اجتماعی ، موتورهای جستجو ، وبلاگ ها و غیره) هستند. KPI همچنین شامل عملکرد مبتنی بر منبع (جستجوی ارگانیک ، ترافیک مستقیم ، ارجاع) ، عملکرد مبتنی بر مبارزات انتخاباتی (از جمله نرخ تبدیل) و تعیین اهداف واقع بینانه است.

هنگامی که یک کمپین به اندازه کافی طولانی کار کرد تا داده ها را جمع کند ، گزارش عملکرد را دریافت کنید و ROI را محاسبه کنید. برای ردیابی و بهبود ROI باید یک محیط مشارکتی بین متخصصان فروش و بازاریابی ایجاد کنید.

بازاریابی دیجیتال برای تجارت مقرون به صرفه است زیرا می توانید به طور مداوم نحوه و چگونگی کار را ارزیابی کنید. اندازه گیری ROI از کمپین های خود به شما کمک می کند تا دوباره استراتژی کار کنید و منابع را به سمت پروژه های صحیح قرار دهید.

5. پرداخت هر کلیک زودتر به مخاطب می رسد

PPC

اگر شما مشاغل ، به ویژه یک تجارت کوچک را اداره می کنید ، تبلیغات برای هر کلیک یک پرداخت ضروری است. حدود 45٪ مشاغل کوچک از تبلیغات PPC به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال خود استفاده می کنند. بودجه بازاریابی شما گسترده نیست ، بنابراین باید هر دلار حداکثر شود.

شما می توانید آگاهی بیشتری نسبت به برند ایجاد کنید و دید فوری را برای مخاطبان مربوطه بدست آورید ، چیزی که بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ممکن است ماه ها طول بکشد.

در مقابل ، PPC به شما اجازه می دهد تا بهترین دارایی های خود را برای تولید سرب به کار بگیرید. تبلیغات حاوی گزاره ارزش (معمولاً در عنوان و متا تگ) است که مخاطب مورد نظر شما از جستجوگرهای آنلاین و مرورگرهای وب سایت را پیدا می کند.

در مورد کلمات کلیدی و عباراتی که در آنها پیشنهاد شده و استفاده می شود ، باهوش باشید ، تنظیم گزینه های شما ممکن است تاثیری در حجم کلیک نداشته باشد ، اما ممکن است فضای بیشتری در بودجه شما ایجاد کند. از نظر استراتژیک مسائل را تغییر دهید و ببینید که در آن می توانید بهترین ROI را حل کنید.

با استفاده از تکنیک های حق بیمه جستجو ، PPC بازده بالایی را ایجاد می کند و به شما امکان می دهد هزینه های خود را برای تبدیل مشتری محدود کنید.

6. هزینه های خرید مشتری

هزینه های خرید مشتری (CAC) می تواند یک معیار ساخت یا شکست باشد.

CAC شامل هزینه های متغیر و ثابت است که به تبدیل مشتریان جدید می رود. حتی می توان برای تعیین منابعی که برای این مشتری جدید به ارمغان می آورد ، به صورت حساب فردی محاسبه کرد. محاسبه این رقم برای یک کمپین مستلزم آن است که کل هزینه خرید مشتری را براساس کل مشتریان جدید تقسیم کند.

بنابراین ، اگر 100 دلار در یک سال برای بازاریابی صرف شود ، اما 100 مشتری جدید را نیز بدست آورد ، هزینه خرید مشتری 1 دلار خواهد بود. این هزینه ها برای شرکت شما و سرمایه گذاران بالقوه مهم است. بنابراین ، برای اتخاذ تصمیمات سودآور و موثر ، تجارت شما باید از هزینه های متوسط آگاهی داشته باشد.

با بازاریابی دیجیتال ، بسیاری از هزینه های شما کم است. چیزهایی مانند کمپین های ایمیل ، تعامل و پست های رسانه های اجتماعی و محتوای وب سایت تقریباً برای تولید هیچ هزینه ای ندارد. هنگامی که مشتریان شما از طریق این کانال ها به شما مراجعه می کنند ، CAC شما ناچیز است.

7. محتوای کم هزینه و تعامل با مشتری

محتوای کم هزینه و تعامل با مشتری

اگر بودجه بزرگی ندارید یا پول زیادی را صرف جنبه خاصی از یک کمپین کرده اید ، هنوز هم می توانید با موفقیت تبلیغ کنید. از رسانه های اجتماعی خود برای ایجاد توجه به مشاغل خود با ایجاد یک سری پستهایی استفاده کنید که در یک موضوع پرطرفدار قرار دارند و مربوط به کمپین یا مارک تجاری شما هستند. این می تواند به ایجاد ترافیک از منابع غیر منتظره اما از طرف مخاطبی که هنوز هم مرتبط است کمک کند.

برای شکل دادن به برنامه بازاریابی از داده های خود استفاده کنید به آنچه مشتریان فعلی شما درباره شرکت شما علاقه دارند ، متمرکز شوید ، از جمله ایمیلهایی که برای آنها ارسال می کنید ، محتواهایی که به اشتراک می گذارید یا تبلیغاتی که انجام می دهید.

استفاده از تجزیه و تحلیلهای شما برای به دست آوردن بینش ارزشمند بسیار ارزشمند است. و هر چند وقت یک بار ، یک نظرسنجی ارسال کنید تا با مشتریان ارتباط برقرار کنید و بازخورد خود را دریافت کنید. این تاکتیک ها امکان بازخورد صادقانه و اطلاعات پیشرفته ای را فراهم می کند که اعداد می توانند انتقال دهند.

استفاده از استراتژی های مقرون به صرفه تر و تعامل مداوم با مشتریان ، به شما این امکان را می دهد تا با روشی معنی دار با مشتریان جدید ارتباط برقرار کنید. در حالی که ایجاد یک پایه بهتر با سرب به این معنی است که حرکت و بازاریابی بسیار آسان تر است تا بتوانید آنها را از طریق قیف جابجا کنید.

8- آگاهی از برند در بودجه

کارشناسان بازاریابی دیجیتال آگاهی از مارک را از طریق ساده ترین وسیله افزایش می دهند بدون اینکه انرژی زیادی را خرج کنید.

بازاریابی ایمیل یک استراتژی دیجیتال ارزان و بسیار مؤثر است. در مقایسه با سایر تاکتیک های دیجیتال ، eMarketer گزارش می دهد که ایمیل می تواند چهار برابر ROI تولید کند . به همین دلیل ، این استراتژی حرکت برای اکثر مشاغل است.

برای اجرای یک کمپین بازاریابی ایمیل با ابزارهای مدیریت کاربر پسند کاربر مانند Marketo و MailChimp هزینه ای ندارد. تمام آنچه شما نیاز دارید متن اقناع آمیز از خط موضوع به بدن است ، یک جدول زمانی متناسب با اهداف بازاریابی ، یک تماس جذاب برای اقدام و یک صفحه فرود مناسب.

وقتی نویسندگان و طراحان داخلی دارید که بتوانند آن مواد را تولید کنند ، تنظیم می شوید. در غیر این صورت ، از نوشتن کپی برداری و طراحی خارج شوید تا ایمیل و صفحه های فرود را با بودجه محدود جذاب تر کنید. اگر با یک آژانس کار کنید ، آنها می توانند منابع خوبی را برای شما ایجاد کنند.

بازاریابی رسانه های اجتماعی ، چه از طریق پست های ارگانیک و چه از طریق تبلیغات مقرون به صرفه مانند تأثیرگذار ، می تواند توجه مورد نیاز شما را جلب کند. از موضوعات گرایش ، هشتگ ها ، گروه های انجمن و تأثیرگذارانی که با تصویری که ایجاد کرده اید متناسب باشد استفاده کنید. با وجود کانال های زیادی که در آنجا وجود دارد ، ایجاد آگاهی از برند لازم نیست که بانک را زیر پا بگذارد.

9. از مزایای تأثیرگذاری بر رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید

مشارکت با تأثیرگذار رسانه های اجتماعی در حال تبدیل شدن به روشی مرسوم برای افزایش دسترسی به شرکت ها و مشاغل کوچک است.

اگر تجارت شما در خرده فروشی است ، این امر به ویژه مفید است ، خواه در فروش طلا و جواهر ، لوازم جانبی یا سایر محصولات مرتبط با مد. اگر یک برند بزرگ خرده فروشی هستید ، می توانید در ازای دریافت یک پست حمایت شده توسط یک تأثیرگذار برجسته ، کالای بیشتری را ارائه دهید . اگرچه شما باید مبلغی را بپردازید ، اما تأثیر گذاران پیروان وفاداری دارند که به توصیه های آنها اعتماد دارند. بنابراین ، شریک مناسب می تواند محصولات شما را کاملاً برای سنبله در فروش جای دهد.

ابزاری مانند Klout ، Kred و PeerIndex در شناسایی بزرگترین تأثیرگذار اجتماعی در شبکه های اصلی اجتماعی مفید هستند. بیشتر تأثیرگذارها را می توان در اینستاگرام یافت ، از مد گرفته تا صنعت موسیقی و همچنین ورزش و زمینه های دیگر. همچنین می توانید ببینید که چگونه آنها با صنعت شما و مخاطبان هدف متناسب هستند. BuzzSumo می تواند به کسانی که مباحث مشابه مورد علاقه را می نویسند و ارائه می دهند ، اشاره کند و به شما امکان می دهد از بازار هدف ایده آلی حک کنید.

از تماس با تأثیرگذار نترسید. این چیزی است که انجام می دهند. اگر موضوعی است که تأثیرگذار بتواند با آن ارتباط برقرار کند و از آنها بخواهید سهم بخواهید ، آنها را در پست های رسانه های اجتماعی قرار دهید. برقراری پیوند خوب با چنین افرادی در صنعت رسانه های اجتماعی ، تجارت و خدمات آن را برای دامنه وسیع تری از مردم جذاب تر می کند.

این 9 تاکتیک مزایای هزینه بازاریابی دیجیتال را در طیف وسیعی از عملکردهای یک تجارت نشان می دهد. نکته اصلی استفاده از آنها داشتن استعداد مناسب در خانه است که می تواند از فرصتها سود ببرد.

دریابید که چگونه این کار را آسان می کند ، نیروی کار خود را در بخش های مختلف در بازاریابی دیجیتالی و فروش اجتماعی باز دارد .