در گذشته زمانی که اخبار دنیای بازاریابی محتوا از طریق شبکه های اجتماعی در نبود مدیران برخی از شرکت ها در بهترین حالت اغلب یک بودجه برای بازاریابی بخش تزریق شد و پول صرف خرید تبلیغات بیشتر حمایت, حوادث, خیابان, تابلوهای تبلیغاتی.

اما بازاریابی در جهان امروز تکامل یافته است. امروزه بحث در بخش بازاریابی شرکت ها این است که چگونه ، با هزینه پایین تر ، می تواند نتیجه بهتر به دست آید ؟   و پاسخ به این سوال این است که استفاده از های Spitfire!

با ما در آکادمی Infogram برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مفهوم بازاریابی عصبی و بررسی راه هایی برای استفاده از آن.

بازاریابی عصبی چیست ؟ 
بازاریابی عصبی چنین تعریف است:

بازاریابی عصبی به عنوان طراحی و استفاده از محتوا ، وب سایت و کلمه ای است که باعث تحریک تعاملات عصبی خاص می شود که منجر به خرید یا احساسات مرتبط با تصمیمات خرید می شود.

با استفاده از عصبی, بازاریابی بازاریابان سعی کنید خود را به تجدید نظر کسب و کار و استراتژی بازاریابی و ایجاد تغییرات در روش های بازاریابی است که در نهایت می تواند تاثیر بیشتری بر روی مشتریان.

در واقع هدف بازاریابی عصبی این است که درک کنیم چگونه مغز مشتریان هنگام خرید تصمیم می گیرد و چگونه روش بازاریابی گروه بر مشتریان تاثیر می گذارد.

راجر دولی, نویسنده این وبلاگ بازاریابی عصبی در یک کتاب تحت عنوان نفوذ مغزی. ترجمه به زبان فارسی به عنوان "صد ایده عالی" ، صد راه برای متقاعد کردن مردم معرفی کرده است.

بازاریابی عصبی
در این کتاب راجر حرکت از زبان علمی و تمرکز بر راه حل های عملی است که بازاریابان نیاز. راه حل هایی که به شرکت ها کمک می کند تا به ایده آل خود نزدیک شوند. ایده آل این است که کمتر خرج کنید و موثرتر شوید.

واقعیت این است که مشتریان ناخودآگاه تمام اطلاعات لازم را به شرکت ها منتقل می شوند. اطلاعات مانند چه مقدار از آنها قرار است به هزینه و یا چگونه برای تبلیغ بیش از نام تجاری خود را می تواند کمک. راز موفقیت این است که سوالات ساده را از طریق بازاریابی عصبی پیدا کنید.

بازاریابی عصبی چگونه انجام می شود ؟  
بازاریابی عصبی
به طور کلی ، برای ترویج اهداف شرکت از طریق بازاریابی عصبی ، دو راه اصلی وجود دارد که هر کدام از آنها دارای معایب و مزایای خود هستند.

عصبی بازاریابی از دو روش fMRI (مخفف تصویربرداری رزونانس مغناطیسی کاربردی) که در فارسی با کلمات و تصاویر fMRI و EEG ترجمه شده اند که همان الکتروانسفالوگرافی انجام شده است.

روش FMRI, یک روش موثر اما بسیار گران قیمت
در روش fMRI ، آهن ربا بسیار قوی برای ارزیابی جریان خون در مغز در پاسخ به محرک های صوتی و تصویری استفاده می شود. این روش به بازاریابان دسترسی عمیق تر به مراکز لذت مغز می دهد و شرکت ها می توانند ارزیابی دقیق تر عملکرد خود را دریافت کنند.

معایب استفاده از این روش هزینه بالای آن ، سختی است. دستگاه هایی که انجام این روش بازاریابی شرکت هزینه یک هزار دلار در ساعت, و آن را ممکن است به استفاده از آنها برای بسیاری از.

روش EEG یک راه ساده تر برای دستیابی به بازاریابی عصبی است
به نوبه خود ، روش EEG بسیار ارزان تر از قبلی است. در این روش ، آنها از یک کلاه الکتریکی متصل به پوست سر استفاده می کنند تا ارزیابی های لازم را انجام دهند.

با استفاده از کلاه سیگنال های الکتریکی مغز تولید می شود دریافت این اطلاعات به محققان اجازه می دهد تا احساسات و غریزه مانند خشم و هیجان ،  غم و شادی توسط دیگران بررسی می شود.

اما نقطه ضعف این روش این است که محققان دیگر مانند F روش با علیرضا به عمیق تر مغز که مربوط به لذت آن را ندارد دسترسی به warzyabeha برای اندازه روش اول عمیق و دقیق نخواهد بود.

بازاریابی عصبی تنها برای نزدیک به یک دهه استفاده شده است و زمینه بسیار جدید است. در سال های اخیر با وجود انتقاد و تصورات غلط در مورد این روش وجود دارد بسیاری از شرکت ها پس از به طراحی محصولات خود را به شکل بسته بندی محصولات و تبلیغات کمپین های مختلف استفاده کرده اند.

بازاریابی عصبی غیر اخلاقی است ؟ !
هدف از بازاریابی عصبی به رسمیت شناختن واکنش افراد نسبت به یک نام تجاری یا مبارزات انتخاباتی است. اما حقیقت این است که همه این روش بازاریابی را به عنوان اخلاقی درک نمی کنند.

تحقیقات در دانشگاه آمریکایی sackhard, تحت عنوان " بازاریابی عصبی اخلاقی? مصرف کنندگان می گویند بله, هم, آنها می گویند هیچ " او با اشاره به سوالات اساسی در مورد این موضوع. سوالاتی مانند: "مارک ها می توانند تصمیمات خریداران را بیش از حد تحت تاثیر قرار دهند ؟   بازاریابی عصبی دستکاری تصمیمات ما?»

حقیقت این است که بازاریابی عصبی به خودی خود غیر اخلاقی نیست. با این حال ، وظیفه مارک ها حفظ استانداردهای اخلاقی و اصول در بالاترین سطح خود است.

علائم تجاری, مثلا, می توانید هر چیزی مضر تبلیغ نمی, فریبنده و یا غیر قانونی. علاوه بر این ، شما نمی توانید رفتار دوران کودکی را مطالعه کنید تا آن را به مشتری تبدیل کنید.

بازاریابی عصبی تنها باید کمک به افزایش تاثیر بر تبلیغات و نه بیشتر.

در حال حاضر شرکت های محبوب مانند Netflix از بازاریابی عصبی برای پیش بینی میزان موفقیت سری ها و فیلم های خود استفاده می کنند. جالب است بدانید که این انتظارات با برآورد 84 ٪ درست است!

بازاریابی عصبی است که عمدتا در کدام مناطق استفاده می شود ? 
بازاریابی عصبی یک ابزار موثر و راحت است که در زمینه های مختلف بازاریابی استفاده می شود. در آنچه در پی ما به برخی از برنامه های کاربردی خود را در زمینه های مختلف مراجعه کنید:

بهترین مارک های
بازاریابی عصبی برای ارزیابی موقعیت برند ، ارزیابی میزان موفقیت مزایای رقابتی شرکت ها ، بررسی تصویر عمومی و شخصیت شرکت ها و غیره استفاده می شود. همانطور که در طول مقاله ذکر شد ، بازاریابی عصبی به ما کمک می کند تا با استفاده از روش های خاص و دقیق ، چنین مواردی را با کمترین میزان خطای احتمالی ارزیابی کنیم.

بسته بندی محصول
بسته بندی محصول تاثیر قابل توجهی در تصمیم گیری مشتری در هنگام خرید و تجربه کاربر در هنگام استفاده از محصول خود را. این تجربه در نهایت تاثیر باور نکردنی بر میزان فروش و موفقیت نام تجاری شما خواهد داشت.

نورومارکتینگ به ارزیابی بازده بسته بندی شما از دیدگاه مشتری ، تجربه مصرف و مقایسه بین بسته بندی و طرح های مختلف کمک می کند.