یکی از روش های کسب درآمد از اینترنت اگر حضور خوبی در شبکه های اجتماعی داشته اید یا حتی ممکن است یک وبلاگ یا وب سایت داشته باشید ، می توانید بلافاصله با تبلیغ انواع شرکت ها ، محصولات ، خدمات و پیشنهادهای آنلاین درآمد خود را آغاز کنید

  1. به عنوان ناشر در شبکه Awin ثبت نام کنید ، وبلاگ پیشنهادهای آنها را بررسی کنید یا در لیست های بازرگانان بگردید تا موردی را پیدا کنید که فکر می کنید دوستانتان به آن علاقه دارند ، پیوند وابسته خود را بگیرید و آن را به اشتراک بگذارید. اگر کسی با استفاده از لینک شما خرید کند (ممکن است حداکثر 90 روز طول بکشد) ، کمیسیون خوبی ایجاد خواهید کرد

    برای اینکه یک قدم جلوتر بروید ، یک وب سایت ( راهنمای ما را بخوانید ) یا یک صفحه موضوعی در فیس بوک ایجاد کنید و از همه دوستان خود دعوت کنید تا به آن بپیوندند و پیشنهادات شرکت های وابسته خود را در آنجا ارسال کنند.

  2. بازیافت تلفن همراه

    با بازیافت تلفن های همراه قدیمی و سایر وسایل بلااستفاده می توانید درآمد خوبی کسب کرده و به محیط زیست کمک کنید. شاید از والدین خود بپرسید که آیا آنها هم دروغ گفته اند.

    به صفحه ما در مورد کسب درآمد از تلفن های قدیمی برای بهترین شرکت ها برای استفاده و نحوه اطمینان از دریافت کل وجه نقدی که به شما از طریق اینترنت استفاده می شود ، مراجعه کنید.

  3. تبدیل به "کارگر کلیک" شوید

    Clickworker.com مفهوم بر، اینترنت منابع جمعیتی که در آن کسب و کار تبلیغات خاص، وظایف مقیاس پذیر آنها نیاز به تکمیل به سرعت است. و برای ما ، این یک روش آسان برای کسب سریع پول از مبل است.

    کلیک کننده

    وظایف گوناگونی وجود دارد ، اما معمولاً شامل ورود اطلاعات بدون ذهن ، تحقیق در وب یا پر کردن فرم هستند. برای کارهایی که انجام می دهید به شما جایزه و پول نقد می دهند (از طریق Paypal) و می توانید برای چه کاری و چه زمانی کار کنید. آن بروید . [اگر مقیم آمریکا هستید ، ' مکانیک ترک ' آمازون را نیز امتحان کنید ].

  4. مطالبه استرداد مالیات

    بسیاری از دانشجویان به صورت پاره وقت یا در ماه های تابستان کار می کنند و دیگران در محل کار یا کارآموزی با حقوق خواهند بود. بیشتر اوقات ، اگر شما دانشجویی هستید که در طول سال کار می کنید ، بیش از حد مالیات بر درآمد را پرداخت می کنید.

    چرا؟ صرفاً به این دلیل که سالانه تعداد معدودی از دانشجویان به کمک مالیات بدون مالیات شخصی می رسند اما توسط کارفرمایان کد مالیاتی اساسی اضطراری برای آنها در نظر گرفته می شود ، به این معنی که مالیات در حالی پرداخت می شود که نباید پرداخت شود.

    برای کسب اطلاعات بیشتر و محاسبه میزان بازپرداخت مالیات ، به راهنمای ما در مورد بازپرداخت مالیات دانشجویان مراجعه کنید .

  5. هنگام خرید پول نقد دریافت کنید

    این نه تنها راهی برای کسب درآمد بلکه برای پس انداز دانشجویی است. اگر به روش دیگری به آن نگاه کنید ، در هر صورت با هر خریدی که انجام می دهید ، درآمد کسب می کنید ، خواه 10٪ و یا 0.5٪ وجه نقد باشد.

    تعدادی سایت برگشت پول وجود دارد که کمیسیونی را که در غیر اینصورت بدست می آوردند به شما پرداخت می کنند.

    ما توصیه می کنیم با Top Cashback ، Quidco.com و Swagbucks ثبت نام کنید که رایگان هستند و بهترین انتخاب خرده فروشان و انحصاری ها را ارائه می دهند.

  6. شغل پاره وقت

    مشاغل بار

    شغل نیمه وقت اولین انتخاب واضحی است که اکثر دانشجویانی که به دنبال تکمیل وام دانشجویی خود هستند انتخاب می کنند. این یک جریان کاملاً ثابت درآمد ایجاد می کند و می تواند شما را قادر به کسب تجربه کاری ارزشمند کند.

    اما یافتن مشاغل خوب همیشه آسان نیست!

    با جستجوی کار دانشجویی ما شروع کنید ، سپس طبقه بندی های محلی و خدمات شغلی دانشگاه خود را برای جای خالی بررسی کنید.

    همچنین لازم است با CV Library ثبت نام کنید ، یک سرویس رایگان که با CV شما با مشاغل نیمه وقت مناسب و فرصت های شغلی مطابقت دارد.

    برای نکات بیشتر راهنمای ما برای پیدا کردن یک کار نیمه وقت را در حالی که مطالعه می کنید ، بخوانید .

  7. کنسرت ها در Fiverr

    شوخی های Fiverr

    Fiverr در حال حاضر بزرگترین بازار جهانی است که مردم می توانند از طریق فروش خدمات کوچک (معروف به 'کنسرت ") درآمد کسب کنند.

    آنچه شما ارائه می دهید می تواند مطلقا هر چیزی باشد ، از نوشتن و ترجمه ، ارسال پیام در شبکه های اجتماعی ، بازی شوخی و آموزش گرفته تا ایجاد موسیقی ، پخش صدا و کلیپ های ویدیویی کوتاه برای مردم سراسر جهان!

    قیمت پیش فرض 5 دلار است (از این رو Fiverr ..) ، اما با پرداخت پول بیشتر می توانید خدمات اضافی را به کنسول ها متصل کنید. گرچه ممکن است زیاد به نظر نرسد ، اما می تواند به سرعت جمع شود و مثالهای زیادی از مردم برای زندگی خود از این سایت بسیار خوب زندگی می کنند. نکته اصلی این است که سیستمی در دسترس باشد که زمان صرف شده برای هر گیگ را به حداقل برساند.

    اما راه دیگری برای سودآوری حتی بیشتر از Fiverr برای کارهایی که احتمالاً بسیار کمتر است وجود دارد. چطور؟ با فروش مجدد کنسرت ها در جای دیگر. به عنوان مثال ، یک طراح آرم مناسب پیدا کنید وسپس به مشاغل موجود در Upwork یا حتی آگهی های محلیپاسخ دهید. یک هزینه 5 دلاری می تواند به راحتی 50 دلار شود و این قابل تکرار است!

    اگر اصلاً علاقه ای به فروش ندارید ، چیزهای خوبی وجود دارد که می توانید برای خودتان انجام دهید. مرور کنید و الهام بگیرید!

  8. موسیقی را برای پول مرور کنید

    اگر عاشق موسیقی هستید ، با بازبینی گروههای موسیقی و هنرمندان بدون امضا بصورت آنلاین و با استفاده از Slicethepie ، آن را به تجارت خود تبدیل کنید .

    ایجاد اعتبار شما ممکن است مدتی طول بکشد اما برخی از کاربران سایت گفته اند که ماهیانه 40 پوند درآمد دارند. این ممکن است زیاد به نظر نرسد ، اما اگر موردی است که از آن لذت می برید ، کار سختی نیست و چیز دیگری برای CV شماست . پولی که به دست می آورید دلار آمریکا خواهد بود اما هر کسی می تواند در آن ثبت نام و بررسی کند.

    تکه تکه

    برای شروع ، اکنون به Slicethepie بروید یا برای اطلاعات بیشتر راهنمای سریع ما را بخوانید .

  9. یادداشت های خود را بفروشید

    اگر مشکلی ندارید که یادداشت های خود را با دانشجویان دیگر به اشتراک بگذارید ، راهی عالی برای تولید کمی پول اضافی است. سایت هایی در آنجا وجود دارند که می توانید یادداشت های خود را همراه با قیمت خود در آنها بارگذاری کنید و سپس هنگامی که دانش آموز دیگری آنها را بارگیری می کند ، حقوق دریافت می کنید.

    اکثر این سایت ها مانند Nexus Notes و Stuvia  رایگان هستند که شما می توانید یادداشت های خود را لیست کنید اما برای کنترل بازاریابی و غیره تمایل دارید که سود خود را کاهش دهید تا مجبور نباشید خودتان به آنجا بروید و یادداشت های خود را تبلیغ کنید.

    به احتمال زیاد مجبورید PDF را بارگذاری کنید اما ارزش آن را دارد که برای بازگشت آن ارزش داشته باشید و می توانید یادداشت های دست نویس ارسال کنید اما در صورت تایپ کردن ، درآمد بیشتری خواهید داشت.

  10. فروش کتاب دوره های دست دوم

    یک راه عالی برای کسب درآمد این است که در پایان سال کتابهای درسی دیگر دانش آموزان را بخرید و بعد از هفته تازه فروشان آن را بفروشید - وقتی مصرف جدید دانش آموزان می دانند که به آنها احتیاج دارند!

    شما می توانید در دانشگاه تبلیغات خود را انجام دهید یا آنها را به راحتی در Amazon Marketplace به صورت آنلاین لیست کنید (فقط بخاطر داشته باشید که آنها برای کتابهای فروخته شده کمیسیون می گیرند)

    در اینجا 29 مورد دیگر وجود دارد که می توانید در حال حاضر بفروشید !

  11. مسابقات

    ورود به مسابقات البته بدون تضمین است ، اما جامعه به اصطلاح "جمع کننده" در انگلستان به طور مداوم و با درآمد سالانه 50،000 پوند از طریق انواع مسابقات در حال رشد است.

    انواع مسابقات موجود برای شرکت در مسابقات از فرم های ساده ثبت نام و صفحه فیس بوک گرفته تا پاسخ صحیح تلفنی به سوالات گرفته تا یک شرکت کننده در نمایش بازی های تلویزیونی متفاوت است. تصور کنید که به جای تماشای آن ، آن را روی Deal یا No Deal قرار داده اید!

    با ورود به مسابقات ماهانه دانشجویی خود شروع کنید ( صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید تا ببینید بعدی بعدی ما چیست)!

    سپس به صفحه مسابقات فعال ما بروید تا وارد سایر مسابقات رایگانی شوید که پیدا کرده ایم. فقط توجه داشته باشید که برخی از این سایت ها ممکن است به شما اسپم ارسال کنند بنابراین از یک آدرس ایمیل مستعار استفاده کنید و تا آنجا که ممکن است از پیشنهادات خود صرف نظر کنید.

    برای بارگیری نکات بیشتر درباره موفقیت و کسب درآمد از مسابقات ، راهنمای ورود به مسابقات را بخوانید .