آیا به دنبال یادگیری WordPress و ساخت وب سایت هستید؟ سهولت استفاده یکی از بهترین موارد در مورد وردپرس است که آن را به محبوب ترین سازنده وب سایت در جهان تبدیل می کند.

یادگیری وردپرس نیاز به وقت و هزینه زیادی ندارد. شما می توانید آن طراحی سایت بدون کدنویسی را به تنهایی ، با سرعت خود انجام دهید ، و سپس بر اساس آن بنا کنید.

در این مقاله ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه WordPress را بطور رایگان در یک هفته (یا کمتر) یاد بگیرید. هدف این است که به شما در آشنایی با وردپرس کمک کنید و بتوانید به تنهایی وب سایت های خود را بسازید.

چگونه به راحتی وردپرس را به مدت یک هفته به صورت رایگان یاد بگیریم

چرا وردپرس را یاد می گیرید؟
وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای منبع باز جهان است. این یک روش جالب برای گفتن است که به شما امکان می دهد هر نوع وب سایت ایجاد کنید.

وردپرس بیش از 36٪ از کل وب سایتهای اینترنتی را تأمین می کند. این هزاران طراحی سایت بدون کدنویسی فرصت شغلی در سراسر جهان ایجاد می کند ، و میلیون ها وب سایت وجود دارد که با استفاده از وردپرس درآمد کسب می کنند.

جدای از فرصت های اقتصادی ، وردپرس به افراد امکان می دهد داستان ها ، ایده های خود را به اشتراک بگذارند ، اجتماعات خود را بسازند و کارهای خارق العاده ای انجام دهند.

ایده آل برای مشاغل کوچک است که حضور آنلاین خود را انجام دهند ، در عین حال برای وبلاگ نویسان کافی است اولین وبلاگ خود را راه اندازی کنند.

WordPress همچنین محبوب ترین پلتفرم تجارت الکترونیکی به نام WooCommerce را قدرت می دهد. توسط میلیون ها فروشگاه کوچک و بزرگ آنلاین استفاده می شود. برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی (بدون نوشتن کد) می توانید از WordPress استفاده کنید.

وردپرس با داشتن یک تن افزونه و تم ، به راحتی قابل گسترش است و به شما امکان می دهد هر نوع وب سایت را قابل تصور کنید.

برای یادگیری وردپرس چه چیزی لازم دارم؟
یادگیری وردپرس تا زمانی که شما مایل به انجام چند ساعت هر روز به مدت یک هفته هستید آسان است.

شما به مهارتهای جستجوی خیلی ابتدایی (یعنی نحوه استفاده از موتورهای جستجو مانند Google) و توانایی پیروی از دستورالعمل ها نیاز دارید.

نه ، برای کدگذاری یک وب سایت نیازی به دانستن HTML یا سایر زبان های برنامه نویسی ندارید. یادگیری آنها در آینده مفید خواهد بود ، اما برای ایجاد یک وب سایت با استفاده از وردپرس به عنوان مبتدی نیازی به آنها ندارید.

اکثر کاربران وردپرس مهارت های برنامه نویسی و برنامه نویسی را ندارند و سالهاست که از WordPress استفاده می کنند.

به همین ترتیب ، بسیاری از توسعه دهندگان موفق وردپرس درست مانند طراحی سایت بدون کدنویسی شما شروع به کار کردند ، و اکنون آنها به عنوان توسعه دهندگان وب تمام وقت وب سایت می سازند.

اکنون که به یادگیری وردپرس متعهد شده اید ، ما می خواهیم شما را در اجتماع عالی وردپرس و WPBeginner خوش آمدید.

بیا شروع کنیم.

دوشنبه: شروع کار با وردپرس
شروع شدن

دو نوع وب سایت وردپرس وجود دارد. ابتدا ، WordPress.org وجود دارد که به عنوان WordPress خود میزبان نیز شناخته می شود ، و سپس WordPress.com وجود دارد.

توصیه می کنیم از WordPress.org خود میزبان استفاده کنید زیرا این امکان را به شما می دهد تا به کلیه ویژگی های وردپرس خارج از جعبه دسترسی پیدا کنید. برای اطلاعات بیشتر ، به مقایسه ما با WordPress.com با WordPress.org مراجعه کنید.

اکنون که بستر مناسبی را انتخاب کرده اید ، مرحله بعدی انتخاب دامنه و هاستینگ شماست.

دامنه شما آدرس وب سایت است که کاربران برای بازدید از شما تایپ می کنند (به عنوان مثال wpbeginner.com). ما یک راهنمایی داریم که به شما در انتخاب بهترین نام دامنه برای وب سایت شما کمک می کند.

مرحله بعدی انتخاب میزبانی وب است. اینجاست که کلیه پرونده های وب سایت شما ذخیره می شود ، بنابراین کاربران می توانند سایت شما را مشاهده کنند.

به طور معمول ، یک دامنه در هر سال 14.99 دلار هزینه دارد و میزبانی وب از 7.99 دلار در هر ماه شروع می شود. اگر تازه کار را شروع کنید این پول زیادی است.

خوشبختانه ، Bluehost موافقت کرده است که به کاربران WPBeginner یک نام دامنه رایگان و تخفیف سخاوتمندانه در میزبانی ارائه دهد. در اصل ، شما می توانید برای هر ماه 2.75 دلار شروع کنید.

→ برای ادعای این پیشنهاد منحصر به فرد Bluehost اینجا را کلیک کنید

اگر می خواهید به گزینه جایگزین Bluehost نگاهی بیندازید ، SiteGround را پرداخت کنید یا راهنمای ما در مورد نحوه انتخاب بهترین هاستینگ وردپرس را مشاهده کنید.

پس از ثبت نام برای نام دامنه و حساب میزبانی وب ، زمان آن است که وردپرس را نصب کنید.

وردپرس به دلیل نصب آسان خود مشهور است و بیشتر ارائه دهندگان میزبان نیز نصب کننده های 1 کلیک WordPress را ارائه می دهند. اگر به کمک نیاز دارید ، آموزش گام به گام آموزش نصب وردپرس ما را دنبال کنید.

ما همچنین یک آموزش گام به گام در مورد:

نحوه شروع یک وبلاگ وردپرس
نحوه ایجاد وب سایت با وردپرس
نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین با وردپرس
چگونه می توان یک سایت عضویت وردپرس ایجاد کرد
نحوه شروع پادکست با وردپرس
برای سایر آموزش های اختصاصی ، به راهنمای ما در مورد انواع مختلف وب سایت هایی که می توانید با وردپرس ایجاد کنید ، مراجعه کنید.

اگر فقط می خواهید یاد بگیرید و یک سایت آزمایشی ایجاد کنید ، می توانید WordPress را در رایانه Mac یا Windows خود نیز نصب کنید. اما به یاد داشته باشید ، وب سایت های محلی برای سایر کاربران در اینترنت قابل مشاهده نیست. برای اینکه آن را در دسترس همه قرار دهید ، باید WordPress را از رایانه (محلی) خود به یک سایت زنده منتقل کنید.

پس از نصب وردپرس ، به داشبورد وردپرس یا ناحیه سرپرست خواهید رسید.طراحی سایت بدون کدنویسی این طرح دارای یک طرح براق با نوار ابزار در بالا و یک منوی نوار جانبی مدیر در سمت چپ است.

داشبورد وردپرس

تبریک می گویم ، شما یک سایت وردپرس ایجاد کرده اید. با این حال ، وب سایت شما در حال حاضر خالی است و از یک طراحی بسیار اساسی و بدون ویژگی های قابل توجه استفاده می کند.

https://moomeni.com/product/website-design-without-coding/

 

https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-learn-wordpress-for-free-in-a-week-or-less/

 

در چند Da بعدی