شما به عنوان یک تجارت وب ، به طراحی سایت بدون کدنویسی حرفه ای نیاز دارید که وب سایت شما را برجسته کند و ارزش های شما و آنچه را که تجارت شما نشان می دهد ، بیان کند.


به عبارت دیگر ، ظاهر بسیار مهم است.

با بیش از 72 میلیون وب سایت که از WordPress CMS استفاده می کنند ، بدیهی است که بهترین انتخاب آنلاین است که افراد در مورد طراحی یک وب سایت حرفه ای صحبت می کنند.

اما گاهی اوقات ، عقل متعارف می تواند اشتباه باشد. شاید شما نباید از وردپرس استفاده کنید. فقط به این دلیل که دیگران از آن استفاده می کنند به این معنی نیست که شما نیز باید این کار را انجام دهید.

در حالی که وردپرس در نوع خود عالی است ، در اینجا چند معایب استفاده از وردپرس برای وب سایت شما وجود دارد:

1. طراحی می تواند بسیار گران باشد: اشکال شماره یک استفاده از وردپرس هزینه طراحی است. در حالی که وردپرس یک CMS رایگان و پرکاربرد است ، اما مضامین پیش فرض ارائه شده عمومی و غیرحرفه ای است. اگر وبلاگ کوچکی را به عنوان سرگرمی اداره می کنید مشکلی نیست اما اگر می خواهید برای خدمات یا محصولات خود یک وب سایت حرفه ای ایجاد کنید.

دریافت حرفه ای طراحی وردپرس هزینه بر است و این قابل درک است وقتی شما در نظر بگیرید که چند نفر از وردپرس استفاده می کنند و ایجاد چیزی که برجسته باشد چقدر دشوار است. در حالی که چندین تم برتر وجود دارد که هزینه آنها از 47 دلار تا چند صد دلار است ، این تم ها همچنین توسط صدها یا هزاران نفر استفاده می شود ، که برجسته کردن تجارت شما را آسان نمی کند.

دریافت یک طراحی سفارشی وردپرس با کیفیت هزاران دلار هزینه دارد. بسته به اینکه طراح شما کیست ، برای بدست آوردن طراحی عالی وردپرس باید بیش از 3000 دلار هزینه کنید.

به عنوان مثال ، برای دریافت یک طراحی سفارشی با شرکت های برتر وردپرس Blazersix.com یا HindsiteInteractive.com ، بیش از 5000 دلار هزینه می شود.

2. به روز رسانی و نگهداری مداوم می تواند گران باشد: بیش از 100 نسخه نسخه وردپرس تا به امروز وجود داشته است. اکثر این نسخه ها اشکالات نسخه های قبلی را برطرف می کنند و بسته به اینکه از کدام موضوع استفاده می کنید ممکن است به به روزرسانی نیاز داشته باشید.

اگر به دنبال وب سایتی هستید که فقط بتوانید طراحی خود را تنظیم کنید و فراموش کنید ، وردپرس گزینه ای نیست.

3. پلاگین ها می توانند وب سایت شما را کند کرده و آن را آسیب پذیر کنند: با وردپرس ، برای لذت بردن از عملکرد کامل آن ، باید ده ها پلاگین نصب کنید. از افزونه های ضد هرزنامه گرفته تا پلاگین های تجزیه و تحلیل تا پلاگین های SEO ، تقریباً همه کارها توسط پلاگین های جداگانه انجام می شود ، به جز اینکه قبلاً در موضوع شما کدگذاری شده است.

همچنین ، افزونه های وردپرس توسط برنامه نویسان و طراحان مختلف کدگذاری می شوند ، بنابراین اثر بخشی یک پلاگین به سازنده آن بستگی دارد. به همین دلیل ، مواردی وجود داشته است که هکرها به دلیل افزونه قدیمی یا پلاگین ناکارآمد قادر به گرفتن وبلاگ وردپرس هستند.

افزونه ها همچنین به سرعت بارگذاری وب سایت شما کمک می کنند و می توانند سرعت آن را کندتر کنند.

نکات بالا برای این نیست که وردپرس مزایای خاص خود را ندارد. چنین است ، این در مورد شماست که می دانید چه زمانی باید از وردپرس استفاده کنید و چه زمانی نباید.

به عنوان مثال ، اگر شما با بودجه تازه کار هستید و یا می خواهید یک کار خدمات را شروع کنید ، ممکن است 5000 تا 10000 دلار برای خرید یک طراحی سفارشی نداشته باشید. شاید مشاغل بزرگ انجام دهند ، اما شما این کار را نمی کنید.

شما به راحتی می توانید به میزان قابل توجهی کمتر سرمایه گذاری کنید و همچنان از وب سایت های وردپرس زیبا برخوردار شوید.

راهی بهتر برای ایجاد وب سایت های حرفه ای بدون اعتماد به وردپرس
این ممکن است شما را متعجب کند ، اما پاسخ این است که از HTML ساده و قدیمی استفاده کنید.

بله، چیزی که شنیدید درست است.

هنگامی که شما نیازی به افزونه هایی که وردپرس با آنها شناخته شده است برطرف کنید ، یک وب سایت HTML با طراحی مناسب می تواند بسیار سریع و موثر باشد.

با استفاده از ابزارهای مناسب ، نگران به روزرسانی وب سایت و فعال نگه داشتن آن نیستید.

اگر می خواهید یک وب سایت حرفه ای بدون بودجه طراحی گران ایجاد کنید ، اگر نمی خواهید نگران به روزرسانی و تعمیر و نگهداری مداوم باشید که هزینه بیشتری می برد یا اگر نمی خواهید نگران کاهش سرعت افزونه های وب سایت خود باشید ، به این مورد نیاز دارید ابزار مناسب

بیشتر این ابزارها صفحات وب HTML را برای شما ایجاد می کنند ، اما لازم نیست نگران باشید زیرا پیچیده نیست. اغلب به آسانی انتشار در وردپرس است.

در اینجا چند گزینه برای کمک به شما در ایجاد وب سایت های حرفه ای بدون وردپرس آورده شده است:

1. محتوای وب آسان
با یک سایت ساز انعطاف پذیر که می توانید بدون دانش و تجربه برنامه نویسی برای ایجاد و طراحی سایت های زیبا و منحصر به فرد استفاده کنید و همچنین یک ویرایشگر HTML که ویرایش و به روزرسانی وب سایت خود را برای شما آسان می کند مانند اینکه از وردپرس استفاده می کنید ، ایجاد می کنید و به روزرسانی مطالب نسیم می شود.

2. ویکس
Wix یکی دیگر از گزینه های وردپرس است که به شما کمک می کند وب سایت های با کیفیت و بدون اتکا به وردپرس ایجاد کنید.

Wix با پشتیبانی از HTML 5 و 100 تم قابل تنظیم ، ساخت وب سایت های بهتر را بدون اعتماد به وردپرس آسان می کند.

همیشه لازم نیست وردپرس باشد
وردپرس عالی است و من خودم از آن استفاده می کنم ، اما برای همه مناسب نیست. اگر می خواهید بدون استخدام طراحان گران قیمت بیشتر بخواهید یا نمی خواهید همیشه نصب وردپرس خود را به روز کنید ، معتقدم پست فوق کمک زیادی کرده است.