مسیر فروش (همچنین به عنوان یک مسیر درآمد یا فرآیند فروش نامیده می شود) به فرایند خرید اشاره دارد که شرکت ها مشتریان را در مسیر خرید محصول قرار می دهند. این تعریف همچنین اشاره به روند که توسط یک شرکت می یابد مشتریان واجد شرایط برای محصول خود را به فروش.

سرکوب فروش مدت یا سرکوب فروش ممکن است در طول سال های اخیر گسترده شده است ، اما مفهوم آن در ذهن فروشندگان برای چندین دهه بوده است.

سرکوب فروش ، گاهی اوقات به عنوان سرکوب بازاریابی یا سرکوب درآمد اشاره می شود ، مسیری است که مشتری می خواهد ، هدایت می کند یا منجر به تبدیل شدن به مشتری واقعی شما می شود.

فروش قیف روشن و جامع ساختار با توجه به #مدل کسب و کار و نوع مشتری شما (فرد یا سازمان) می تواند به شکل های مختلف است.
مزایا و اهمیت سرکوب فروش در شرکت ها

تهیه مستند و سرکوب فروش به تیم کمک می کند تا # بازاریابی و فروش فعالیت های مربوط به شناسایی; فعالیت هایی که ایجاد اعتماد و افزایش تعامل منجر مشتریان بالقوه است. پس از تجسم این وظایف ، تیم مدیریت با کمک ابزار CRM منجر می شود و بر وظایف و مسئولیت های خود تمرکز می کند و تلاش های بعدی خود را اولویت بندی می کند.

سرکوب

مفاهیم اساسی استراتژی سرکوب فروش
آگهی; مخاطبان و مشتریان بالقوه

سرب کسی است که می داند وجود شرکت شما و محصول خود را و یا حتی کسی که به دنبال خرید است; اگر چه او با محصول پس از آشنا بود. همانطور که دیده می شود, شما می بینید, آن است که یک مجموعه دست بسیار بزرگ خواهد بود. با این حال ، شما می توانید بعد از این گروه عامل کد را انتخاب کنید ... یک طرف که برخی از ویژگی های هستند, مشتریان بیشتر احتمال دارد تبدیل خواهد شد. اگر شما فروش مواد غذایی حیوان خانگی ، به عنوان مثال ، شما بیشتر صاحبان حیوان خانگی واجد شرایط نسبت به ناشران عکس حیوان خانگی در وبلاگ خود را پیدا کنید

امکان اتصال (احتمال)یک کلمه است که استفاده های مختلف بسته به نوع شرکت است. در بسیاری از موارد, ما در نظر مخاطبان بالقوه به یکی با مشتریان بالقوه واجد شرایط. اما در حال حاضر اگر شما به دنبال برای معنای دقیق کلمات, به یاد داشته باشید این. مخاطبان بالقوه افرادی که نوعی هنوز شما ممکن است در تماس و هنوز هم علاقه مند هستند. بنابراین ، تمام توده های ممکن رشته ها هستند ، اما تصویر این جمله درست نیست.

این سومین گروه مشتری است که همه ما می دانیم. مشتریان افرادی که از شما خریداری شده است. در یک سطح بالاتر ، شما می توانید مشتریان که یکی از شما خریداری تنها ، مشتریان که چندین بار خریداری تشخیص دهد. گروه دوم به نام مشتریان تکراری.

همه این افراد نقش ویژه ای در قیف فروش خود را بازی

مزایا و اهمیت سرکوب فروش در شرکت ها
او همچنین متوجه یک قیف فروش از آشنایی مشتری و شروع به تبدیل شدن به یک خریدار و همچنان حتی پس از خرید نیز ناتمام و تا زمانی که فرد با او ارتباط کسب و کار همچنان ادامه دارد.

- شناسایی مشتری واقعی

با کمک این روش بازاریابی شما می توانید خود را انتخاب کنید مشتری واقعی مردم که خواندن و یا آنها وارد سایت شما فقط از روی کنجکاوی و یا وضعیت ... جدا.

- پیش بینی بازار

قیف فروش این است که شما می توانید در هر مرحله شما مشتری بالقوه به مشتری واقعی اندازه گیری خود را همیشه در فروش نظارت داشته باشید و بیشتر از همه است که شما می توانید پیش بینی آینده بازار داشته باشید. شما می توانید فروش خود را در هر دوره اندازه گیری و برآورد آینده.

- شناسایی موانع

در مقدار سرنخ نگاه, و غیره. Belkouh مشتری و مشتری در هر دوره می تواند موانع موجود در راه های بازاریابی و فروش شما می توانید شناسایی و حذف موانع froshtan بیشتر.

- بازاریابی موثر

با قیف فروش شما می توانید پیدا کردن که از محله های شهر و یا کشور به مشتریان خود را متعلق به کدام یک از مناطق شما لازم نیست به یک مشتری. بنابراین شما می توانید با استفاده از یک استراتژی بهتر برای تبلیغات آگاهی مشتری و به حداکثر رساندن تعداد مشتریان واقعی است.

- طعم شناسایی مشتری

اگر شما مراقب باشید, اکثر مردم فکر می کنم و عمل به همان شیوه, همین دلیل است که هر بار که یک چیز یک مد می شود (رسانه ها)! قیف فروش کمک می کند تا مطالعه رفتار مشتری است که کسب و کار خود را جذب و نمیفهمد چه چیزی شبیه به آمده در. توجه داشته باشید که سلیقه جمعیت هدف, سس گوجه فرنگی, و بر اساس تبلیغات شما بعدی آماده کرده ایم, بیشتر مردم را به خود جلب.

نحوه استفاده از قیف فروش

پس از استفاده از قیف به صورت فله ساخت آن شما باید قادر به بهبود وضعیت کسب و کار خود را با تجزیه و تحلیل داده های خروجی (تجزیه و تحلیل داده ها) بود که با پیروی از این مراحل شما به سادگی می توانید انجام این کار.

اولین, بر اساس مدل قیف فروش, آماده سازی یک گزارش در روند فروش, است که می تواند تکنیک های مانند رسم یک طرح مدل سازی گردش کار استفاده می شود

ترتیب ملاقات با تیم فروش و تجزیه و تحلیل بازاریابی گزارش.این دقت عملکرد قیف فروش طراحی شده را تضمین می کند. به علاوه ، شما به درستی می توانید آن را با ارائه روش های خلاق و کاربردی را بهبود بخشد.

ایجاد کدهای وضعیت با کمک سیستم مدیریت فروش و امتیاز از مشتریان بالقوه است.

در نهایت ، تعیین تعداد مشتریان بالقوه موجود در تمام موارد. علاوه بر این ، شما باید میزان تغییرات در هر ماه را در مقایسه با ماه قبل اندازه گیری کنید و علل آن را نیز تعیین کنید.

بهبود قیف فروش

هر فرآیند در طول کار نیاز به تنظیم و بهینه سازی (اصلاح و بهینه سازی), سرکوب فروش مدل مانند هر استراتژی بازاریابی دیگر با توجه به تغییرات در شرایط بازار ارز خارجی ، نیاز مشتری و این مشکل این قاعده مستثنی است.

آزمون یا کنترل یکی از پیش پا افتاده ترین روش برای ارزیابی فروش قیف استفاده می کنند که از طریق آنها می تواند به جلوگیری از مشکلات موجود در فرایند فروش تشخیص و در حداقل زمان ممکن به رفع این مشکل حل مناسب پیدا کنید.

به عنوان مثال ممکن است که به فکر بهبود سایت, بهبود تجربه کاربر تغییر فرم ثبت نام و اصلاح در خبرنامه. علاوه بر این ، کنترل برخی از راه حل های دیگر نرخ تبدیل خود را افزایش می دهد. به عبارت دیگر ، عبور از قیف برای مشتریان بالقوه آسان تر خواهد بود. ادامه مطلب به بررسی برخی از این استراتژی

مخاطبان باید محصول خود را لمس. بنابراین شما باید آن را ممکن است برای تست محصول. در حقیقت, این کار صداقت و اعتبار نشان داده است و مشتری معتقد است که شما واقعا برای او و نیازهای خود مراقبت. بررسی ها نشان می دهد که به لطف این استراتژی ساده ، نرخ فروش توسط 52 افزایش می یابد%

بازدید کنندگان به سادگی اعضای در وب سایت خود را تبدیل به دلیل آنها نیاز به پیدا کردن دلیل این وظیفه خود را به آنها را با ارائه پیشنهادات جذب می کند تحریک است. به عنوان مثال ، شما می توانید یک آدرس ایمیل ، یک مقاله یا یک دوره آموزشی رایگان دریافت کنید

سعی کنید مخاطبان را با انجام نظرسنجی ها درگیر کنید و سوالات مربوط به نیازهای مشتری و اهداف سایت را مطرح کنید. البته به یاد داشته باشید که تعدادی از این سوالات نباید بیش از حد و خسته کننده است و بهتر است به استفاده از عکس ها و چهار انتخاب سوالات.

آن را آسان برای کاربران برای عضویت در سایت. ساده تر عضویت سایت شما, مشتریان بیشتر ممکن است برای جذب. برای مثال اگر سایت شما در قالب وردپرس (وردپرس) است که یکی از شما می توانید انجام دهید برای کمک به نصب پلاگین گوگل ورود برنامه یک راه آسان کاربران را به جلو بدون دردسر و با استفاده از یک حساب کاربری گوگل (Google account) در وب سایت شما تبدیل به یک عضو.

یکی دیگر از راه هایی که می توانید برای افزایش درگیری مخاطبان استفاده کنید استفاده از ابزارهای اطلاع رسانی فشار است. با کمک آنها می توانید پیام های سفارشی طراحی شده برای آنها را با فرهنگ و زندگی ارسال کنید. در ادامه شما را با مخاطبان اختصاص داده شده ارتباط برقرار, بیشتر او می شود با کسب و کار شما درگیر. این درگیری ذهنی تداوم مخاطبان در سایت و احتمال خرید مکرر آن را افزایش می دهد.

 

https://bazaryabi.bigcartel.com/fuunel