سلام دوستان امیدوارم عالی باشید یک مقاله ای از سایت گذاشتم برای افازیش فالوور حتما نگاه کنید روش های خوبی برای افزایش فالوور اینستاگرام گفته
آخر مقاله لینک صفحه رو هم گذاشتم 
برای افزایش فالوور اینستاگرام حتما بخونیدش


قطعا اینستاگرام بهترین شبکه اجتماعی در کل دنیا و ایران است. این محبویت در بین کاربران ایرانی با فیلتر شدن تلگرام 2 چندان شد. برای هر مدیر کسب و کار اینترنتی یک فرصت بسیار عالی است برای کسب و کارها است تا بتوانند کسب درآمد اینترنتی خوبی داشته باشند و به یک درآمد نسبتا پایدار دست پیدا کند. همانطور که می دانید دلیل معرف و محبوب بودن کسب و کار در اینستاگرام تعداد فالوورهای آن کسب و کار است. ما در این مقاله راجع به فالوورهای واقعی صحبت می کنیم و فالوورهای فیک را کاملا رد می کنیم، فالوور فیک نه تنها برای کسب و کار مفید نیست بلکه ضرر هم دارد.
در این مقاله قصد دارم در مورد روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام صحبت کنم. روش های مختلفی برای جمع آوری فالوور وجود دارد که تا حدودی با آن آشنا هستید. اما امروز میخواهم به طور کامل این روش ها را مورد بررسی قرار دهم. پس اگر شما هم میخواهید بدانید چه روشهای برای جمع آوری فالوورهای واقعی وجود دارد و اینکه بخواهید فالوورهای خودتان را افزایش دهید با من در این مقاله از آکادمی مومنی همرا باشید.


چرا نباید فالوور فیک اینستاگرام بخریم؟
اگر شما فکر می کنید با خرید فالوور اینستاگرام می توانید موفق شوید با بگوییم کاملا اشتباه دارید می کنید!! فالوور فیک اینستاگرام نه تنها خوب نیست بلکه بسیار زیان وار است برای کسب و کار شما.
معمولا پیج های که فالوور واقعی دارند تا 20 درصد از پست هایشان لایک میخورد، حدود 30 درصد هم ویدوها ویو میخورند و این یک روند است که معمولا رو به رشد است. اما پیج های که فالوور میخرند پست هایشان به شدت کم لایک میخورد و ویدیوهایشان ویو ندارد. همین موضوع اعتبارتان را پیش مخاطبی نتان از بین می برد و مخاطبین شما بد بین میشوند و این برداشت از شما میشود که شما و کسب و کارتان قابل اعتماد نیستید.
پس این دید را داشته باشید که خرید فالوورهای فیک به کسب و کار و برندتان آسیب بسیار زیادی میزند و متاسفانه بارها و بارها بنده دیده ام که شرکت های بزرگ دست به همچین عملی میزنند که هم اعتبارشان و هم هزینه ای که کردن از بین میرود.

بهترین راه این است که شما به طور اصولی و بدون خریدن فالوورهای فیک به دنبال بالا بردن فالوور های پیج اینستاگرام تان باشید. در این مقاله راه های را به شما معرفی می کنم تا بتوانید فالوورهای واقعی برای پیچ اینستاگرام تان پیدا کنید

پیشنهاد ویژه آکادمی مومنی : روش های کسب درآمد از اینستاگرام

راه های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام
من در این مقاله راه های را برای جذب فالوور معرفی می کنم که کاملا اصولی هستند و قطعا راه های که اصولی هستند زمان برند. پس اگر شما نمی خواهید فالوورهای خودتان را اصولی بالا ببرید و به دنبال خرید فالوور هستید از شما می خواهم همین جا صفحه را ببندید و مقاله دیگری از سایت را بخوانید.

1.  پروفایل جذاب داشته باشید
اولین کاری که کاربر بعد از وارد شدن به پیچ اینستاگرامتان میکند پروفایلتان را بازدید می کند. پروفایل شما حکم یک ویترین مغازه در دنیای واقعی است. اگر ویترین شما جذاب نباشد هیچ مشتری برای دیدن ویترین شما وقت نمیگذارد و خیلی بی تفاوت از کنارش رد میشود.
اینستاگرام بر پایه تصویر بنا شده است. کاربرانی که وارد اینستاگرام میشوند میخواهند عکس و ویدیو ببینند نه چیز دیگه مانند متن یا صوت. پس داشتن عکس و ویدیو های جذاب یکی از مهمترین کارهای است که شما باید انجام دهید.

باید زمان بگذارید و تصاویر جذاب تهیه کنید. طوری که وقتی کاربری شما را میخواهد فالوو کند این حس بهش دست دهد که شما برای پیجتان زحمت می کشید و برایش تولید محتوا می کنید. پیج الکی نیست!! که صرفا چند تا مطلب کپی منتشر می کند. پیج های جذاب زیادی وجود دارند که فقط به خاطرعکس و ویدوهای جذابی که دارند توسط افراد دنبال می شوند

افزایش فالوور اینستاگرام
2.   استفاده از کلمات کلیدی در بایو
شما باید در توضیحات بیو خود از کلمات کلیدی کسب و کارتان استفاده کنید. بارها پیج های را دیده ام که در بیو از کلمات انگلیسی استفاده می کنند. کسانی که علاقه مند به موضوع کسب و کار شما هستند کلمات را به فارسی سرچ می کنند. پس اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که در بیو پیج تان از کلمات انگلیسی کسب و کار خودتان استفاده کرده اید همین الان بروید و این را اصلاح کنید.
حتما کلمات کلیدی را که در بیو خود استفاده می کنید هشتک دار کنید. یعنی کلمات کلیدیتان را با هشتک در بیو قرار دهید.
در بیو خود یک دلیل بیاورید که کاربر با فالوو کردن پیج شما چه چیزی را می تواند بدست آورد. برای اینکه بتوانید فالوورهای خودتان را رازی نگهدارید حتما از لایو اینستاگرام استفاده کنید.

 

3. استفاده از هشتک
هشتک ها نقش بسیار مهمی برای بیشتر دیده شدن عکس های شما دارند. استفاده از هشتک مناسب می تواند بازدید پست های شما را تا 30 برابر افزایش دهد. یعنی اگر عکس شما الان یک لایک می خورند بعد از استفاده درست هشتک تعداد لایک ها به عدد 30 میرسد

شما همیشه باید یک لیستی از هشتک برای خود داشته باشید و در تمامی پست های خود از هشتک استفاده کنید. دقت کنید ما دو نوع هشتک داریم. هشتک های که ثابت هستند و همیشه از آنها استفاده می کنیم. و هشتک های که مناسبتی یا به اصلاح داغ هستند. فرضا الان نزدیک به جام جهانی هستیم و از هشتک جام جهانی استفاده کنید.

برای پیدا کردن هشتک های حوزه خود از تب هشتک # در اینستاگرام استفاده کنید. و یا به پیج رقبا رفته و هشتک های حوزه کاری خودتان را در آنجا پیدا کنید.
از تمام هشتک ها به اندازه کافی در پست های خود استفاده کنید. شما می توانید در هریک از پست های خود حداکثر 30 تا هشتک استفاده کنید

برای خواندن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید


https://moomeni.com/how-to-increase-the-instagram-follower/