بسیاری از مردم از ما سؤال می کنند: چگونه می توانم کاهش رتبه الکسا؟ ما می دانیم که این متریک برای شما و تجارت شما چقدر مهم است. به عنوان یک معیار عمومی ، تبلیغ کنندگان ، سرمایه گذاران و شرکای احتمالی رتبه الکسا را ​​جستجو می کنند و از آن به عنوان روشی برای ارزیابی ارزش تجارت شما استفاده می کنند. به همین دلیل ، پیشرفت در رتبه شما می تواند تأثیر واقعی دلار و سنت را در خط پایین شما بگذارد.

برای کسانی از شما که تازه وارد الکسا هستند و یا با رتبه الکسا نا آشنا نیستید - این یک متریک است که خلاصه ای سریع از عملکرد یک سایت (شما یا رقیب شما) نسبت به سایر سایت های وب ارائه می دهد. اگر روی آن متمرکز نیستید ، ممکن است تمام تلاش خود را انجام دهید تا ارزش و دید کسب و کار خود را به حداکثر برسانید. در کل ، اختیارات سایت شما در وب به عنوان رتبه الکسا شما ترجمه می شود.

اما قبل از اینکه به این نکته توجه کنیم که چگونه می توانید رتبه الکسا سایت خود را بهبود بخشید ، باید یک قدم به عقب برداریم. درک فرم آرایش مرتبه الکسا بسیار مهم است ، بنابراین می دانید که چگونه می توانید آن را بهتر کنید.

بیا شروع کنیم.

کاهش رتبه الکسا

 

رتبه الکسا چیست؟
رتبه الکسا شما تخمینی از میزان محبوبیت سایت شما نسبت به سایر سایتها است. رتبه الکسا به این سوال پاسخ می دهد: در مقایسه با تمام سایت های دیگر ، سایت من چگونه کار می کند؟ توجه داشته باشید که از آنجا که رتبه یک معیار نسبی است ، رتبه سایت شما نه تنها به ترافیک آن سایت بستگی دارد ، بلکه به تغییر در ترافیک سایتهای دیگر نیز بستگی دارد.

الکسا چگونه داده های خود را دریافت می کند؟
الکسا دارای یک پنل داده ترافیک بزرگ است که از میلیون ها نفر در سراسر جهان تشکیل شده است. براساس داده های این نمونه ، الکسا تعداد بازدید کنندگان همه سایت های اینترنتی را تخمین می زند. این یک محاسبه پیچیده است که شامل تصحیح سوگیری ها و همچنین شناسایی و دور زدن ترافیک جعلی یا هرزنامه است. دانشمندان داده های ما بهترین در تجارت هستند و آنها اطمینان می دهند داده هایی که ارائه می دهیم عاری از سر و صدا و داده های غیر انسانی است ، بنابراین می توانید بهترین تصمیم را برای تجارت خود بگیرید.

رتبه الکسا چگونه محاسبه می شود؟
هر روز ، الکسا در طی 3 ماه گذشته میانگین بازدید کنندگان روزانه و بازدید از صفحه به هر سایت را تخمین می زند. سایتی که بیشترین ترکیبی از بازدید کنندگان و بازدیدهای صفحه را در طی 3 ماه گذشته دارد ، در رتبه شماره یک قرار گرفته است. این سایت با کمترین رتبه در جایی حدود 30 میلیون قرار دارد. اگر هیچ کس در پانل اندازه گیری ما طی 3 ماه گذشته از سایتی بازدید نکرده باشد ، هیچ رتبه ای برای آن سایت وجود ندارد.

چگونه تعداد بازدید کنندگان یک سایت در رتبه الکسا تأثیر می گذارد؟
اگر تعداد بازدید کنندگان یک سایت را در مقابل رتبه بندی ترسیم کنید ، چیزی شبیه به این است: بازدیدکنندگان در مقابل رنک در رأس این نمودار ، Google.com قرار دارد که تعداد بازدیدکنندگان زیادی را به خود اختصاص می دهد و در رتبه 1 قرار دارد. سایت های انتهای "سر" طرح مانند Google.com ، نسبت به سایت های "دم بلند" در انتهای دیگر ، میزان زیادی از ترافیک را به خود اختصاص می دهند. نکته مهمی که باید توجه داشته باشید این است که به دلیل شکل توزیع ، تغییر بسیار ناچیزی در تعداد بازدید کنندگان از سایتی در دم بلند منجر به تغییر بزرگی در رتبه می شود. Long_Change Visitors vs RankHowever ، هر چه نزدیکتر شوید سر نمودار ، بازدیدکنندگان بیشتری برای افزایش رتبه می طلبد. تفاوت زیادی در ترافیک سایت وجود دارد که در رده 10 قرار دارد در حالی که سایتی در رتبه 200 قرار دارد