اگر مهارت خاصی دارید که می توانید به دیگران آموزش دهید ، همچنین می توانید یک دوره آنلاین را راه اندازی کنید که می توانید بصورت آنلاین بازاریابی کنید. شما می توانید دوره های آنلاین را پیدا کنید که از آشپزی گرفته تا بازاریابی یا حتی نوشتن آزاد به شما آموزش می دهد. هک ، من حتی دوره شخصی خودم را برای مشاوران مالی که می خواهند مشاغل خود را بصورت آنلاین انجام دهند ارائه می دهم - فرمول رشد مشاور مشاور آنلاین.

سال گذشته ، من دوست من جوزف مایکل را از ایجاد دوره آسان پروفایل کردم. مایکل چندین دوره مختلف را ارائه می دهد ، از جمله دوره های مربوط به نرم افزار نوشتن به نام "Scrivener". با گذشت سالها ، مایکل شش رقم یا بیشتر دوره های فروش سالانه کسب کرده است که به افراد کمک می کند تا به نوع موفقیتی که کسب کرده اند دست یابند.

بیشتر افراد دوره آنلاین خود را از طریق بستری مانند Teachable.com برپا می کنند. با Teachable می توانید مطالب درسی خود را بارگذاری کرده و از سیستم عامل برای مدیریت مشتریان و پذیرش پرداخت استفاده کنید.

شماره 5: پادکست
راه دیگر برای کسب درآمد آنلاین با میزبانی پادکست آنلاین است. من پادکست سکه های مالی خوب را دارم که با وبلاگ خودم همراه شوم ، و از این بستر برای پیدا کردن اسپانسرها و تبلیغ کنندگان جدید استفاده می کنم.

هنوز یادم است که اولین اسپانسر من را در پادکست دریافت کردم و فهمیدم که حاضرند برای من 8000 دلار پرداخت کنند تا یک کلیپ کوتاه در ابتدای هر پادکست به مدت 90 روز درج کنم. از آنجایی که من مطمئن نبودم که بتوانم از پادکست خودم برای اولین بار کسب درآمد کنم ، برای من بسیار هیجان انگیز بود.

 

با این حال ، تعداد زیادی از مردم در پادکست های خود بسیار بیشتر از من هستند. نگاهی به کارآفرینان در آتش پادکست به میزبانی جان لی دوماس انجام دهید. براساس جدیدترین گزارش درآمد این نمایش ، این پادکست درآمد خالص بالغ بر 400000 دلار را در مارس 2018 به ارمغان آورده است. حالا ، این دیوانه است.

نکته مهم در پیشبرد پادکست ، یافتن طاقچه شما ، افزایش مخاطبان و سپس یافتن راه هایی برای کسب درآمد و ارتباط با حامیان مالی است. این ساده ترین راه برای کسب درآمد آنلاین نیست زیرا تدارکات زیادی وجود دارد که به نوشتن ، ضبط و ویرایش پادکست می روند ، اما هنوز هم ارزش دارد که مورد توجه قرار گیرد.

شماره 6: فروش کتاب
در حالی که صنعت چاپ در چاپ بسیار سنگین بود ، می توانید این روزها تمام مراحل نوشتن ، انتشار و بازاریابی کتاب را به صورت آنلاین انجام دهید. وب سایت هایی مانند ایجاد فضا به شما امکان می دهد بدون اینکه ناشر رسمی در آن شرکت داشته باشد ، کتاب خود را بارگذاری و چاپ کنید و حتی می توانید کتاب خود را در Amazon.com دریافت کنید تا مردم بتوانند آن را در آنجا خریداری کنند.

یک وبلاگ نویسی که من با نام جوزف هاگو می شناسم ، وبلاگ موفقی دارد (کار من از خانه پول) و یک کسب و کار پر رونق انتشار کتاب. هاگو چندین کتاب را منتشر کرده است که بصورت آنلاین منتشر کرده است تا منبع مداوم درآمد منفعل را ایجاد کند. او می گوید او به طور متوسط ​​در حدود 685 جلد کتاب فروخته شده در هر ماه به طور متوسط ​​1،857 دلار درآمد کسب می کند. بد نیست ، ها؟

اگر فکر می کنید می توانید کتابی بنویسید که مردم مایل به خرید آن هستند ، این یک استراتژی هوشمند است که باید در نظر بگیرید زیرا هزینه های راه اندازی می تواند حداقل باشد و احتمالاً شما به هر حال یک نرم افزار رایانه و واژه سازی را دارید.

شماره 7: فروش سرب
راه دیگر برای کسب درآمد آنلاین با جمع آوری سرب است. مراحل اصلی برای انجام کارهای فروش اصلی شما باید شامل راه‌اندازی وب سایت ، مراجعه به وب سایت و اطمینان از جمع‌آوری منجر به پرداخت هزینه واقعی شخصی شوید.

مثال خوبی در مورد چگونگی عملکرد فروش سرب در زندگی واقعی وجود دارد: وب سایت دوم من ، بیمه عمر توسط جف ، میزان ترافیک افرادی را که در حال جستجو در وب هستند برای یافتن پاسخ سوالات بیمه عمر فراهم می کند. در حالی که من قبلاً وب سایت راه اندازی کرده بودم تا بتوانم خودم بیمه عمر این افراد را بفروشم ، پردازش تمام درخواست ها و مشتری های مختلف کار زیادی بود. در نتیجه ، من شروع به فروش سیلاب هایی کردم که به جای آن جمع کردم.

در اصل ، خریداران اصلی مایل به پرداخت اطلاعات شخصی هستند که از افرادی که از وب سایت من جمع می کنند ، پرداخت می کنند. این برنده برای همه است از آنجا که من برای هدایا پرداخت می کنم و بازدید کنندگان وب سایت من با شخصی در ارتباط هستند که می تواند به آنها کمک کند.

 

 

اگر بخاطر داشته باشید ، می توانید در بسیاری از صنایع مختلف منجر به فروش سرب شوید ، نه فقط بیمه عمر. واقعاً شما فقط باید یک طاقچه را بفهمید ، یک وب سایت و ترافیک درست کنید و ببینید که چه میزان می توانید برای هدایایی که جمع می کنید بدست آورید.

شماره 8: نوشتن آزاد
اگر مهارت نوشتن و استعداد خلاقیت دارید ، می توانید برای ایجاد محتوای آنلاین نیز هزینه دریافت کنید. من به اندازه گذشته این کار را نمی کنم ، اما من بسیار آگاه هستم که این جریان درآمد چقدر سودمند است.

یک وبلاگ نویسی که من می شناسم ، هالی جانسون ، در واقع بیش از 200000 دلار در سال ایجاد محتوا برای وب سایت های دیگر می کند. و در واقع ، این بالاتر از شش چهره ای است که وی با وبلاگ خود ، Club Thrifty کسب می کند.

هولی به من گفت که او نوشتن مطالب را در سال 2011 آغاز کرده است. در آن زمان ، او هنوز هم به طور تمام وقت کار می کرد اما به طور پاره وقت برای تکمیل درآمد خود محتوا ایجاد می کرد. با گذشت زمان ، او توانست نرخ خود را دو برابر و سه برابر کند تا اینکه بتواند تمام وقت خود را برای نوشتن ترک کند. این روزها ، او به عنوان نویسنده مستقل بانک می شود و به دیگران می آموزد که از طریق دوره آنلاین خود ، Earn More Writing ، همین کار را انجام دهند.

به گفته جانسون ، کلید ساختن آن به عنوان نویسنده آزاد ، کشف یک طاقچه است