با یک میلیارد کاربر فعال ماهانه ، بدون شک اینستاگرام یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی امروز است. اما حجم کاملی از کاربران می توانند ابزار را مورد ارعاب قرار دهند - قرار است تجارت شما چگونه بایستد؟

تأیید اعتبار برند شما در اینستاگرام ، به ویژه هنگامی که هشت میلیون حساب تجاری دیگر در این سیستم عامل وجود داشته باشد ، بسیار دشوار است . اگر یک تجارت کوچک هستید ، می دانید که تلاش برای افزایش مخاطبان و تعامل با طرفداران خود است.

درنهایت ، وقتی وقت و تلاش خود را برای ترغیب حضور کامل در اینستاگرام می گذرانید ، وقتی بازگشت فوری را مشاهده نمی کنید ، می تواند ناامید کننده باشد. برای برخی ، این زمانی است که خرید پیروان یا استفاده از خدمات رشد به گزینه ای تبدیل می شود.

در اینجا ، ما قصد داریم بررسی کنیم که یک سرویس رشد چیست ، گزینه هایی از خدمات رشدی که می توانید برای افزایش تعداد پیروان خود در اینستاگرام و روش های جایگزین برای تقویت مخاطبان و تعامل خود بدون استفاده از یک سرویس شخص ثالث استفاده کنیم.

 

 

خدمات رشد چیست؟

خدمات رشد ابزاری برای شخص ثالث است که می تواند برای رشد پیروان و تعامل در رسانه های اجتماعی خریداری شود. خدمات رشد می توانند ارگانیک یا خودکار باشند و بعضی اوقات می توانند شرایط خدمات یک بستر رسانه اجتماعی را نقض کنند.

خرید پیروان خرید هرچه بیشتر متأثر شود و پیروان به نوعی ارز تبدیل شوند رایج تر می شوند. اما مخاطب شما - مخاطب واقعی شما - بهتر می داند. خرید پیروان یک تاکتیکی است که به راحتی قابل مشاهده است ، درگیری طولانی مدت تأثیر نمی گذارد و در واقع می تواند اعتبار برند شما را پایین بیاورد.

مدت طولانی ، مکانی برای خرید دنبال کنندگان Instagress بود. Instagress یک سرویس رشد است که از اتوماسیون برای جذب مصنوعی کاربران از طریق لایک و موارد زیر استفاده می کرد.

سقوط Instagress می توانید به یک چیز خاص نمی شود مشخص، اما می تواند به نمایش مشخصات عمومی نسبت داده و شرایط خدمات به روز رسانی که با استفاده از یک سرویس کسب و کار مخاطره آمیز شخص ثالث، به خصوص اگر آن را شامل اتوماسیون. اگر اینستاگرام احساس کند که طرفداران شما ربات هستند یا ربات ها از طرف شما با کاربران درگیر هستند ، می توانید حساب شما به طور موقت یا دائم ممنوع شود.

با توجه به این هشدار ، اگر به دنبال افزایش موارد زیر هستید ، در اینجا گزینه های مختلف Instagress وجود دارد که می توانید از آنها برای افزایش تعداد دنبال کننده خود استفاده کنید ، و در ادامه راه هایی برای تقویت موارد زیر و درگیری خود بدون اتکا به یک سرویس شخص ثالث ارائه می شود.

گزینه های instagress

  1. 1. SocialSteeze

SocialSteeze یک سرویس رشد است که از یادگیری ماشینی برای درگیر کردن پیروان با هدف قرار دادن حسابها از طریق نام کاربری ، مکان و هشتگ استفاده می کند. SocialSteeze شما را به یک مدیر حساب اختصاصی اختصاص می دهد تا رشد درگیری و افزایش پیروان را با گذشت زمان به شما اختصاص دهد. از آنجا که یک انسان واقعی در پشت این سرویس رشد وجود دارد ، آن را با شرایط خدمات اینستاگرام رعایت می کند - بنابراین حساب شما از غیرفعال کردن در امان است.

قیمت گذاری:

  • برنامه منظم: 15 دلار در هفته یا 38 دلار در ماه. شامل یک مخاطب هدفمند ، ضمانت پیروان واقعی و یک سرویس کاملاً مدیریت شده است.
  • طرح نخبگان: 25 دلار در هفته ، 99 دلار در ماه و گزینه یک پرداخت سالانه 449 دلار است. شامل همه چیز در برنامه منظم ، به علاوه پشتیبانی در اولویت و مشارکت دو برابر می شود.

2. سحر و جادو اجتماعی

Magic Social همچنین حساب شما را به یک مدیر رشد اختصاص داده متصل می کند ، که برای شما در اینستاگرام با افراد درگیر می شود. Magic Social همچنین از هدفگذاری برای ارتباط شما با پیروان مربوطه استفاده می کند.

مانند SocialSteeze ، Magic Social یک جایگزین کم خطر برای Instagress است و در مورد خدمات ، برنامه ها و قیمت گذاری های آنها نظرات بسیار خوبی دارد.

قیمت گذاری:

  • برنامه منظم: 15 دلار در هفته یا 38 دلار در ماه. شامل مخاطب هدفمند ، ضمانت پیروان واقعی و یک سرویس حفظ شده است.
  • برنامه حرفه ای: 25 دلار در هفته ، 99 دلار در ماه و گزینه یک پرداخت سالانه 420 دلار است. شامل همه چیز در برنامه منظم ، به علاوه پشتیبانی در اولویت و مشارکت دو برابر می شود.

3. کیکستا

Kicksta از ارتباطات انسانی برای ارتباط با کاربران اینستاگرام از طریق لایک ، اظهار نظر و موارد زیر استفاده می کند. شما حسابهای اینستاگرام Kicksta را در اختیار شما قرار می دهید که دنبال کننده هایی دارند که دوست دارید آنها را جذب کنید. سپس ، از طریق حساب کاربری شما ، Kicksta عکس های آن دسته از کاربران را دوست دارد تا تعامل را برانگیزند. امید این است که از آنجا که این حساب ها علاقه ای به برند شما دارند ، این شانس را دنبال می کند که تجارت شما را دنبال کنند.

این سرویس مانند داشتن یک مدیر انجمن اینستاگرام است که در تمام طول روز تصاویر را برای شما دوست دارد. و با هزینه کمتر از 1.65 دلار در روز ، بسیار مقرون به صرفه است. اما Kicksta فقط لایکهایی از حساب شما ارائه می دهد ، و نمی تواند از طریق پیام یا اظهار نظر به بحث و گفتگو کمک کند - نکته حیاتی استراتژی بازاریابی ورودی که از دست می دهید.

قیمت گذاری:

  • برنامه رشد متوسط: 49 دلار در ماه. شامل حداکثر 1000 درگیری روزانه ، پردازنده ویدیویی و 10 هدف منحصر به فرد است. این طرح به سمت تأثیرگذار یا کارآفرینان زرنگ اینستاگرام به بازار عرضه می شود.
  • حداکثر برنامه رشد: 99 دلار در ماه. شامل حداکثر 1500 درگیری روزانه ، 40 هدف ، پشتیبانی حق بیمه و موارد دیگر.

4. کامبی

Combin یک برنامه نامزدی دنبال کننده است که می توانید در ویندوز ، Mac OS یا لینوکس بارگیری کنید. برنامه مجموعه ای از ابزارهای آسان برای استفاده را برای تقویت موارد زیر در اختیار شما قرار می دهد. ابزاری که ارائه می دهد متمرکز بر رشد پیروان شما و تقویت روابط است. با استفاده از ابزارهای جستجو و یادگیری ماشین ، می توانید کاربرانی را پیدا کنید که قبلاً با حساب های مشابه درگیر هستند و کاربرانی را که احتمالاً پیروان وفادار جدید شما هستند ، در اولویت قرار دهید.

رابط کاربری بسیار آسان برای استفاده است. این بیشتر یک ابزار خود مدیریتی است تا یک سرویس رشد. شما برای انجام کار برای شما به شخص دیگری (یا یک ربات) پرداخت نمی کنید. برای ورود به جستجوها و کشف پیروان احتمالی ، نیاز به دانش و زمان برند دارد.

قیمت گذاری:

  • طرح شروع: رایگان. این یک روش خوب برای امتحان کردن عملکرد برنامه قبل از خرید است.
  • برنامه شخصی: 10 دلار در ماه. شامل مدیریت یک حساب کاربری ، 1000 نتیجه جستجوی فوری برای پست ها و کاربران و اقدامات درون برنامه ای است.
  • برنامه کاری: 30 دلار در ماه. شامل مدیریت پنج حساب و همه موارد در برنامه شخصی است.

5- فراتر رفتن

پیگیری شما با یک مدیر حساب که اختصاص به رشد حساب شما دارد ، جفت می شود. همچنین می توانید در یک دوره آزمایشی ثبت نام کنید تا آزمایش کنید آیا این سرویس رشد برای اهداف اینستاگرام شما مناسب است یا خیر. Upleap از هدف قرار دادن برای یافتن کاربرانی که می خواهند با محتوای شما درگیر شوند استفاده می کند. Upleap تضمین می کند که فقط با کاربران واقعی ارتباط برقرار خواهد کرد ، که امیدوارم در طولانی مدت به تعامل شما کمک کند.

قیمت گذاری:

  • طرح مطلب: 39 دلار در ماه یا 349 دلار در سال. این طرح برای حساب های شخصی و تأثیر گذاران آینده بهتر است.
  • برنامه استاندارد: 69 دلار در ماه یا 579 دلار در سال. اگر به دنبال رشد سریع تری هستید ، این طرح برای تأثیرگذارتر و مشاغل بزرگتر است.
  • برنامه حق بیمه: 99 دلار در ماه یا 709 دلار در سال. سریعترین گزینه برای مشاغل و تأثیرگذار.

6. جارو

Jarvee نرم افزاری اتوماسیون بازاریابی در اینستاگرام است. با استفاده از Jarvee ، می توانید پاسخگویی به دنبال کنندگان جدید - مانند پیام های مستقیم ، لایک و نظرات - را به صورت خودکار انجام دهید تا با مخاطبان خود درگیر شوید. جارو به جای اینکه ساعت ها در تعامل با خود کاربران باشد ، این روند را خودکار می کند. این نرم افزار همچنین شامل هدفگذاری مخاطبان بر اساس هشتگ ها و مکان است. این سرویس رشد در چندین سیستم عامل کار می کند ، نه تنها اینستاگرام ، و شما می توانید تنظیمات مختلف اتوماسیون برای هر حساب از جمله زمان بین تعامل و زمان ارسال پیام را تنظیم کنید.

با استفاده از این سرویس ، شما به جای دسترسی به آژانس خارجی ، حساب های خود را مدیریت می کنید. همچنین می توانید ارسال های خود را مستقیماً از Jarvee زمان بندی کنید ، ویژگی ای که یافتن آن در سایر گزینه های Instagress دشوار است. Jarvee در حال حاضر فقط در ویندوز موجود است.

قیمت گذاری:

  • برنامه شروع کننده: 29.95 دلار در ماه. شامل کلیه ویژگی های برنامه ریزی و اتوماسیون ، به شما امکان می دهد 10 حساب کاربری را با پشتیبانی از مشتری برتر متصل کنید.
  • برنامه شخصی: 69.95 دلار در ماه. شامل کلیه ویژگی های برنامه ریزی و اتوماسیون ، به شما امکان می دهد 70 حساب اجتماعی وصل کنید ، همچنین شامل پشتیبانی از مشتری ممتاز می باشد.
  • برنامه حق بیمه: 99.95 دلار در ماه. هر دو برنامه را شامل می شود ، اما امکان اتصال به 150 حساب اجتماعی را دارد.

اکنون که ما گزینه های Instagress را مورد کاوش قرار داده ایم ، در اینجا چند روش برای افزایش مشاغل واقعی و بدون خدمات شخص ثالث ارائه شده است.

1. پیاده سازی یک کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام

اگر پولی برای هزینه کردن برای پیروان دارید که عملا درگیری شما را در درازمدت افزایش نمی دهند ، خرج کنید ، چرا این پول را پس از پرداخت هزینه ای قرار نمی دهید؟ کمپین را با هدف آگاهی از برند شروع کنید ، و مخاطبی را هدف قرار دهید که احتمالاً علاقه مند به حساب شما باشد.

برای اطمینان از عملکرد خوب باید یک تبلیغ تصویری با ارزش بالا ایجاد کنید. به سایر تبلیغات شرکتهایی که مخاطب مورد نظر خود را دنبال می کنید ، نگاهی بیندازید. تبلیغات اینستاگرام روز به روز محبوب تر می شود ، بنابراین می خواهید تعادل بین محتوای تبلیغی و محتوایی را که مخاطب شما به طور مرتب با آنها در تعامل است ، برقرار کنید ، بنابراین کمپین پرداختی شما مختار نیست.

برای ایجاد کمپین خود ، باید از مدیر تبلیغات Facebook استفاده کنید . مدیر تبلیغات به شما امکان می دهد مخاطب مورد نظر خود را از طریق جمعیتی متنوعی ، هدف تبلیغ خود انتخاب کنید و عملکرد کمپین خود را تحلیل کنید.

2. با محتوا آزمایش کنید

چه موقع در اینستاگرام پست می کنید؟ چند تا از هشتگ استفاده می کنید؟ آیا می توانید شاخه های زیبایی را به زیبایی خاصی بچسبانید؟

اگر هر روز در همان زمان پست می کنید ، ممکن است برخی از مخاطبان مورد نظر خود را از دست دهید. بهترین کار در اینستاگرام توصیه می کند که بین 2 تا 3 بعد از ظهر ارسال کنید . در روز های هفته. در حالی که این مورد در اکثر حساب ها وجود دارد ، بهترین تمرین ممکن است فردی باشد. شاید مخاطبان هدف شما نسبت به هنگام ناهار در رفت و آمد صبحگاهی خود فعال تر باشند. زمان های مختلف ارسال را امتحان کنید تا ببینید که آیا درگیری شما افزایش می یابد یا خیر.

نکته دیگری که می توانید با آن آزمایش کنید نوع محتویاتی است که ارسال می کنید. اگر حساب شما فقط از عکس های محصول تشکیل شده است ، یک نقل قول گرافیکی یا یادداشت را امتحان کنید. پستهایی که از محتوای معمول شما خارج می شوند تمایل به جلب توجه دارند. چه کسی می داند - شاید شما یک محتوای جدید را اجرا کنید که قبلاً هرگز در نظر نگرفته اید.

3. تعامل با پیروان

یک راه مطمئن برای افزایش تعامل ، تعامل منظم با طرفداران شماست. به نظر می رسد ساده است ، اما بسیاری از حساب های تجاری توپ را در این مورد پرتاب می کنند.

تعامل با مخاطبان شما به آنها نشان می دهد که به آنچه می گویند اهمیت می دهید و این باعث می شود که آنها بیشتر به هم بچسبند. اگر شخصی عکسی را بارگذاری کرده و حساب شما را برچسب گذاری کرده است ، آن را دوست دارد و درباره آن نظر داد. به نظرات در مورد پست های خود پاسخ دهید شما لازم نیست که به همه چیز پاسخ دهید ، اما مشتریان شما متوجه این تلاش خواهند شد. این باعث می شود تا برند شما احساس شخصیتی بیشتری داشته باشد ، و بنابراین ارتباط افراد راحت تر خواهد بود.

در پایان اینستاگرام ابزاری باورنکردنی برای بازاریابی است. ساختن موارد زیر بسیار مهم است ، اما اگر مخاطب شما اقدامی انجام ندهد ، دنبال کردن چیزی نیست.

رباتها و پیروان غیرمترقبه ممکن است روی سطح خوبی به نظر برسند ، اما مشتریانی که در تعامل با شما هستند و محصولات شما را می خرند همان چیزی است که تجارت شما را رشد می دهد.

4. ایجاد یک استراتژی داستان

استوری های اینستاگرام می توانند درگیری و ارزش را تحریک کنند و روشی عالی برای ارتباط روزانه با مخاطبان شما هستند. برای افزایش آگاهی از برند ، افزایش بازدید از وبلاگ ها یا خبرنامه ها در خارج از اینستاگرام ، و به اشتراک گذاری محتوای حمایت شده می توانید از داستان استفاده کنید.

یک سوم از بازدیدکنندگان Stories Instagram از مشاغل هستند ، بنابراین مطمئن شوید که از این ابزار نامزدی غافل نیستید. درباره اخبار مربوط به صنعت پست کنید و از تاکتیک های درگیری مانند نظرسنجی یا سوال استفاده کنید. درست مانند خوراک ، Stories شما باید از ترکیب خوبی از محتوای تبلیغاتی و مطالب سرگرم کننده سبک برخوردار باشد.

در هنگام ایجاد استراتژی استوری اینستاگرام خود ، باید به اهداف تجاری و رسانه های اجتماعی خود توجه کنید. این به شما کمک می کند تا روی محتوای صحیح برای ارسال تمرکز کنید.

به دلیل ماهیت زودگذر داستانها ، هیچ گونه خطری برای ارسال چند روز در روز وجود ندارد. نرخ تکمیل شما ممکن است بعد از هفت تا هشت فریم کاهش یابد. و برخلاف پستهای خوراک ، زمان مطلوب برای ارسال پست وجود ندارد. داستانها روشی عالی برای خلاقیت و ماندگار شدن هستند.

برای افزایش قابلیت کشف داستانهای خود ، حتما یک برچسب مکان و هشتگ اضافه کنید. کاربران توانایی جستجو در Stories را با هشتگ و موقعیت مکانی دارند ، و اگر تعامل شما زیاد باشد ، ممکن است در صفحه کاوش - که کاربران جدید را به مطالب شما منتقل می کند - پایان دهید.

در حالی که استفاده از گزینه جایگزین Instagress گزینه ای آسان برای رشد سریع اینستاگرام است ، هیچ راه بهتری برای اطمینان از جذب مخاطب در مقایسه با هدف گیری و جذب آنها وجود ندارد. در نهایت ، اگر شما صدا و سیمای نام تجاری خود را مدیریت نمی کنید و مستقیماً با دنبال کنندگان درگیر نیستید ، نمی توانید این پیروان را به مشتریان بلند مدت تبدیل کنید.

با یک میلیارد کاربر فعال ماهانه ، بدون شک اینستاگرام یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی امروز است. اما حجم کاملی از کاربران می توانند ابزار را مورد ارعاب قرار دهند - قرار است تجارت شما چگونه بایستد؟

تأیید اعتبار برند شما در اینستاگرام ، به ویژه هنگامی که هشت میلیون حساب تجاری دیگر در این سیستم عامل وجود داشته باشد ، بسیار دشوار است . اگر یک تجارت کوچک هستید ، می دانید که تلاش برای افزایش مخاطبان و تعامل با طرفداران خود است.

درنهایت ، وقتی وقت و تلاش خود را برای ترغیب حضور کامل در اینستاگرام می گذرانید ، وقتی بازگشت فوری را مشاهده نمی کنید ، می تواند ناامید کننده باشد. برای برخی ، این زمانی است که خرید پیروان یا استفاده از خدمات رشد به گزینه ای تبدیل می شود.

در اینجا ، ما قصد داریم بررسی کنیم که یک سرویس رشد چیست ، گزینه هایی از خدمات رشدی که می توانید برای افزایش تعداد پیروان خود در اینستاگرام و روش های جایگزین برای تقویت مخاطبان و تعامل خود بدون استفاده از یک سرویس شخص ثالث استفاده کنیم.

 

برای راهنمایی ها و ترفندهای مفید تر راهنمای ضروری ما را در اینستاگرام بارگیری کنید.

 

خدمات رشد چیست؟

خدمات رشد ابزاری برای شخص ثالث است که می تواند برای رشد پیروان و تعامل در رسانه های اجتماعی خریداری شود. خدمات رشد می توانند ارگانیک یا خودکار باشند و بعضی اوقات می توانند شرایط خدمات یک بستر رسانه اجتماعی را نقض کنند.

خرید پیروان خرید هرچه بیشتر متأثر شود و پیروان به نوعی ارز تبدیل شوند رایج تر می شوند. اما مخاطب شما - مخاطب واقعی شما - بهتر می داند. خرید پیروان یک تاکتیکی است که به راحتی قابل مشاهده است ، درگیری طولانی مدت تأثیر نمی گذارد و در واقع می تواند اعتبار برند شما را پایین بیاورد.

مدت طولانی ، مکانی برای خرید دنبال کنندگان Instagress بود. Instagress یک سرویس رشد است که از اتوماسیون برای جذب مصنوعی کاربران از طریق لایک و موارد زیر استفاده می کرد.

سقوط Instagress می توانید به یک چیز خاص نمی شود مشخص، اما می تواند به نمایش مشخصات عمومی نسبت داده و شرایط خدمات به روز رسانی که با استفاده از یک سرویس کسب و کار مخاطره آمیز شخص ثالث، به خصوص اگر آن را شامل اتوماسیون. اگر اینستاگرام احساس کند که طرفداران شما ربات هستند یا ربات ها از طرف شما با کاربران درگیر هستند ، می توانید حساب شما به طور موقت یا دائم ممنوع شود.

با توجه به این هشدار ، اگر به دنبال افزایش موارد زیر هستید ، در اینجا گزینه های مختلف Instagress وجود دارد که می توانید از آنها برای افزایش تعداد دنبال کننده خود استفاده کنید ، و در ادامه راه هایی برای تقویت موارد زیر و درگیری خود بدون اتکا به یک سرویس شخص ثالث ارائه می شود.

گزینه های instagress

  1. SocialSteeze
  2. جادوی اجتماعی
  3. کیکستا
  4. کامبی
  5. فراخور
  6. جارو

1. SocialSteeze

SocialSteeze یک سرویس رشد است که از یادگیری ماشینی برای درگیر کردن پیروان با هدف قرار دادن حسابها از طریق نام کاربری ، مکان و هشتگ استفاده می کند. SocialSteeze شما را به یک مدیر حساب اختصاصی اختصاص می دهد تا رشد درگیری و افزایش پیروان را با گذشت زمان به شما اختصاص دهد. از آنجا که یک انسان واقعی در پشت این سرویس رشد وجود دارد ، آن را با شرایط خدمات اینستاگرام رعایت می کند - بنابراین حساب شما از غیرفعال کردن در امان است.

قیمت گذاری:

  • برنامه منظم: 15 دلار در هفته یا 38 دلار در ماه. شامل یک مخاطب هدفمند ، ضمانت پیروان واقعی و یک سرویس کاملاً مدیریت شده است.
  • طرح نخبگان: 25 دلار در هفته ، 99 دلار در ماه و گزینه یک پرداخت سالانه 449 دلار است. شامل همه چیز در برنامه منظم ، به علاوه پشتیبانی در اولویت و مشارکت دو برابر می شود.

2. سحر و جادو اجتماعی

Magic Social همچنین حساب شما را به یک مدیر رشد اختصاص داده متصل می کند ، که برای شما در اینستاگرام با افراد درگیر می شود. Magic Social همچنین از هدفگذاری برای ارتباط شما با پیروان مربوطه استفاده می کند.

مانند SocialSteeze ، Magic Social یک جایگزین کم خطر برای Instagress است و در مورد خدمات ، برنامه ها و قیمت گذاری های آنها نظرات بسیار خوبی دارد.

قیمت گذاری:

  • برنامه منظم: 15 دلار در هفته یا 38 دلار در ماه. شامل مخاطب هدفمند ، ضمانت پیروان واقعی و یک سرویس حفظ شده است.
  • برنامه حرفه ای: 25 دلار در هفته ، 99 دلار در ماه و گزینه یک پرداخت سالانه 420 دلار است. شامل همه چیز در برنامه منظم ، به علاوه پشتیبانی در اولویت و مشارکت دو برابر می شود.

3. کیکستا

Kicksta از ارتباطات انسانی برای ارتباط با کاربران اینستاگرام از طریق لایک ، اظهار نظر و موارد زیر استفاده می کند. شما حسابهای اینستاگرام Kicksta را در اختیار شما قرار می دهید که دنبال کننده هایی دارند که دوست دارید آنها را جذب کنید. سپس ، از طریق حساب کاربری شما ، Kicksta عکس های آن دسته از کاربران را دوست دارد تا تعامل را برانگیزند. امید این است که از آنجا که این حساب ها علاقه ای به برند شما دارند ، این شانس را دنبال می کند که تجارت شما را دنبال کنند.

این سرویس مانند داشتن یک مدیر انجمن اینستاگرام است که در تمام طول روز تصاویر را برای شما دوست دارد. و با هزینه کمتر از 1.65 دلار در روز ، بسیار مقرون به صرفه است. اما Kicksta فقط لایکهایی از حساب شما ارائه می دهد ، و نمی تواند از طریق پیام یا اظهار نظر به بحث و گفتگو کمک کند - نکته حیاتی استراتژی بازاریابی ورودی که از دست می دهید.

قیمت گذاری:

  • برنامه رشد متوسط: 49 دلار در ماه. شامل حداکثر 1000 درگیری روزانه ، پردازنده ویدیویی و 10 هدف منحصر به فرد است. این طرح به سمت تأثیرگذار یا کارآفرینان زرنگ اینستاگرام به بازار عرضه می شود.
  • حداکثر برنامه رشد: 99 دلار در ماه. شامل حداکثر 1500 درگیری روزانه ، 40 هدف ، پشتیبانی حق بیمه و موارد دیگر.

4. کامبی

Combin یک برنامه نامزدی دنبال کننده است که می توانید در ویندوز ، Mac OS یا لینوکس بارگیری کنید. برنامه مجموعه ای از ابزارهای آسان برای استفاده را برای تقویت موارد زیر در اختیار شما قرار می دهد. ابزاری که ارائه می دهد متمرکز بر رشد پیروان شما و تقویت روابط است. با استفاده از ابزارهای جستجو و یادگیری ماشین ، می توانید کاربرانی را پیدا کنید که قبلاً با حساب های مشابه درگیر هستند و کاربرانی را که احتمالاً پیروان وفادار جدید شما هستند ، در اولویت قرار دهید.

رابط کاربری بسیار آسان برای استفاده است. این بیشتر یک ابزار خود مدیریتی است تا یک سرویس رشد. شما برای انجام کار برای شما به شخص دیگری (یا یک ربات) پرداخت نمی کنید. برای ورود به جستجوها و کشف پیروان احتمالی ، نیاز به دانش و زمان برند دارد.

قیمت گذاری:

  • طرح شروع: رایگان. این یک روش خوب برای امتحان کردن عملکرد برنامه قبل از خرید است.
  • برنامه شخصی: 10 دلار در ماه. شامل مدیریت یک حساب کاربری ، 1000 نتیجه جستجوی فوری برای پست ها و کاربران و اقدامات درون برنامه ای است.
  • برنامه کاری: 30 دلار در ماه. شامل مدیریت پنج حساب و همه موارد در برنامه شخصی است.

5- فراتر رفتن

پیگیری شما با یک مدیر حساب که اختصاص به رشد حساب شما دارد ، جفت می شود. همچنین می توانید در یک دوره آزمایشی ثبت نام کنید تا آزمایش کنید آیا این سرویس رشد برای اهداف اینستاگرام شما مناسب است یا خیر. Upleap از هدف قرار دادن برای یافتن کاربرانی که می خواهند با محتوای شما درگیر شوند استفاده می کند. Upleap تضمین می کند که فقط با کاربران واقعی ارتباط برقرار خواهد کرد ، که امیدوارم در طولانی مدت به تعامل شما کمک کند.

قیمت گذاری:

  • طرح مطلب: 39 دلار در ماه یا 349 دلار در سال. این طرح برای حساب های شخصی و تأثیر گذاران آینده بهتر است.
  • برنامه استاندارد: 69 دلار در ماه یا 579 دلار در سال. اگر به دنبال رشد سریع تری هستید ، این طرح برای تأثیرگذارتر و مشاغل بزرگتر است.
  • برنامه حق بیمه: 99 دلار در ماه یا 709 دلار در سال. سریعترین گزینه برای مشاغل و تأثیرگذار.

6. جارو

Jarvee نرم افزاری اتوماسیون بازاریابی در اینستاگرام است. با استفاده از Jarvee ، می توانید پاسخگویی به دنبال کنندگان جدید - مانند پیام های مستقیم ، لایک و نظرات - را به صورت خودکار انجام دهید تا با مخاطبان خود درگیر شوید. جارو به جای اینکه ساعت ها در تعامل با خود کاربران باشد ، این روند را خودکار می کند. این نرم افزار همچنین شامل هدفگذاری مخاطبان بر اساس هشتگ ها و مکان است. این سرویس رشد در چندین سیستم عامل کار می کند ، نه تنها اینستاگرام ، و شما می توانید تنظیمات مختلف اتوماسیون برای هر حساب از جمله زمان بین تعامل و زمان ارسال پیام را تنظیم کنید.

با استفاده از این سرویس ، شما به جای دسترسی به آژانس خارجی ، حساب های خود را مدیریت می کنید. همچنین می توانید ارسال های خود را مستقیماً از Jarvee زمان بندی کنید ، ویژگی ای که یافتن آن در سایر گزینه های Instagress دشوار است. Jarvee در حال حاضر فقط در ویندوز موجود است.

قیمت گذاری:

  • برنامه شروع کننده: 29.95 دلار در ماه. شامل کلیه ویژگی های برنامه ریزی و اتوماسیون ، به شما امکان می دهد 10 حساب کاربری را با پشتیبانی از مشتری برتر متصل کنید.
  • برنامه شخصی: 69.95 دلار در ماه. شامل کلیه ویژگی های برنامه ریزی و اتوماسیون ، به شما امکان می دهد 70 حساب اجتماعی وصل کنید ، همچنین شامل پشتیبانی از مشتری ممتاز می باشد.
  • برنامه حق بیمه: 99.95 دلار در ماه. هر دو برنامه را شامل می شود ، اما امکان اتصال به 150 حساب اجتماعی را دارد.

اکنون که ما گزینه های Instagress را مورد کاوش قرار داده ایم ، در اینجا چند روش برای افزایش مشاغل واقعی و بدون خدمات شخص ثالث ارائه شده است.

1. پیاده سازی یک کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام

اگر پولی برای هزینه کردن برای پیروان دارید که عملا درگیری شما را در درازمدت افزایش نمی دهند ، خرج کنید ، چرا این پول را پس از پرداخت هزینه ای قرار نمی دهید؟ کمپین را با هدف آگاهی از برند شروع کنید ، و مخاطبی را هدف قرار دهید که احتمالاً علاقه مند به حساب شما باشد.

برای اطمینان از عملکرد خوب باید یک تبلیغ تصویری با ارزش بالا ایجاد کنید. به سایر تبلیغات شرکتهایی که مخاطب مورد نظر خود را دنبال می کنید ، نگاهی بیندازید. تبلیغات اینستاگرام روز به روز محبوب تر می شود ، بنابراین می خواهید تعادل بین محتوای تبلیغی و محتوایی را که مخاطب شما به طور مرتب با آنها در تعامل است ، برقرار کنید ، بنابراین کمپین پرداختی شما مختار نیست.

برای ایجاد کمپین خود ، باید از مدیر تبلیغات Facebook استفاده کنید . مدیر تبلیغات به شما امکان می دهد مخاطب مورد نظر خود را از طریق جمعیتی متنوعی ، هدف تبلیغ خود انتخاب کنید و عملکرد کمپین خود را تحلیل کنید.

2. با محتوا آزمایش کنید

چه موقع در اینستاگرام پست می کنید؟ چند تا از هشتگ استفاده می کنید؟ آیا می توانید شاخه های زیبایی را به زیبایی خاصی بچسبانید؟

اگر هر روز در همان زمان پست می کنید ، ممکن است برخی از مخاطبان مورد نظر خود را از دست دهید. بهترین کار در اینستاگرام توصیه می کند که بین 2 تا 3 بعد از ظهر ارسال کنید . در روز های هفته. در حالی که این مورد در اکثر حساب ها وجود دارد ، بهترین تمرین ممکن است فردی باشد. شاید مخاطبان هدف شما نسبت به هنگام ناهار در رفت و آمد صبحگاهی خود فعال تر باشند. زمان های مختلف ارسال را امتحان کنید تا ببینید که آیا درگیری شما افزایش می یابد یا خیر.

نکته دیگری که می توانید با آن آزمایش کنید نوع محتویاتی است که ارسال می کنید. اگر حساب شما فقط از عکس های محصول تشکیل شده است ، یک نقل قول گرافیکی یا یادداشت را امتحان کنید. پستهایی که از محتوای معمول شما خارج می شوند تمایل به جلب توجه دارند. چه کسی می داند - شاید شما یک محتوای جدید را اجرا کنید که قبلاً هرگز در نظر نگرفته اید.

3. تعامل با پیروان

یک راه مطمئن برای افزایش تعامل ، تعامل منظم با طرفداران شماست. به نظر می رسد ساده است ، اما بسیاری از حساب های تجاری توپ را در این مورد پرتاب می کنند.

تعامل با مخاطبان شما به آنها نشان می دهد که به آنچه می گویند اهمیت می دهید و این باعث می شود که آنها بیشتر به هم بچسبند. اگر شخصی عکسی را بارگذاری کرده و حساب شما را برچسب گذاری کرده است ، آن را دوست دارد و درباره آن نظر داد. به نظرات در مورد پست های خود پاسخ دهید شما لازم نیست که به همه چیز پاسخ دهید ، اما مشتریان شما متوجه این تلاش خواهند شد. این باعث می شود تا برند شما احساس شخصیتی بیشتری داشته باشد ، و بنابراین ارتباط افراد راحت تر خواهد بود.

در پایان اینستاگرام ابزاری باورنکردنی برای بازاریابی است. ساختن موارد زیر بسیار مهم است ، اما اگر مخاطب شما اقدامی انجام ندهد ، دنبال کردن چیزی نیست.

رباتها و پیروان غیرمترقبه ممکن است روی سطح خوبی به نظر برسند ، اما مشتریانی که در تعامل با شما هستند و محصولات شما را می خرند همان چیزی است که تجارت شما را رشد می دهد.

4. ایجاد یک استراتژی داستان

استوری های اینستاگرام می توانند درگیری و ارزش را تحریک کنند و روشی عالی برای ارتباط روزانه با مخاطبان شما هستند. برای افزایش آگاهی از برند ، افزایش بازدید از وبلاگ ها یا خبرنامه ها در خارج از اینستاگرام ، و به اشتراک گذاری محتوای حمایت شده می توانید از داستان استفاده کنید.

یک سوم از بازدیدکنندگان Stories Instagram از مشاغل هستند ، بنابراین مطمئن شوید که از این ابزار نامزدی غافل نیستید. درباره اخبار مربوط به صنعت پست کنید و از تاکتیک های درگیری مانند نظرسنجی یا سوال استفاده کنید. درست مانند خوراک ، Stories شما باید از ترکیب خوبی از محتوای تبلیغاتی و مطالب سرگرم کننده سبک برخوردار باشد.

در هنگام ایجاد استراتژی استوری اینستاگرام خود ، باید به اهداف تجاری و رسانه های اجتماعی خود توجه کنید. این به شما کمک می کند تا روی محتوای صحیح برای ارسال تمرکز کنید.

به دلیل ماهیت زودگذر داستانها ، هیچ گونه خطری برای ارسال چند روز در روز وجود ندارد. نرخ تکمیل شما ممکن است بعد از هفت تا هشت فریم کاهش یابد. و برخلاف پستهای خوراک ، زمان مطلوب برای ارسال پست وجود ندارد. داستانها روشی عالی برای خلاقیت و ماندگار شدن هستند.

برای افزایش قابلیت کشف داستانهای خود ، حتما یک برچسب مکان و هشتگ اضافه کنید. کاربران توانایی جستجو در Stories را با هشتگ و موقعیت مکانی دارند ، و اگر تعامل شما زیاد باشد ، ممکن است در صفحه کاوش - که کاربران جدید را به مطالب

با یک میلیارد کاربر فعال ماهانه ، بدون شک اینستاگرام یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی امروز است. اما حجم کاملی از کاربران می توانند ابزار را مورد ارعاب قرار دهند - قرار است تجارت شما چگونه بایستد؟

تأیید اعتبار برند شما در اینستاگرام ، به ویژه هنگامی که هشت میلیون حساب تجاری دیگر در این سیستم عامل وجود داشته باشد ، بسیار دشوار است . اگر یک تجارت کوچک هستید ، می دانید که تلاش برای افزایش مخاطبان و تعامل با طرفداران خود است.

درنهایت ، وقتی وقت و تلاش خود را برای ترغیب حضور کامل در اینستاگرام می گذرانید ، وقتی بازگشت فوری را مشاهده نمی کنید ، می تواند ناامید کننده باشد. برای برخی ، این زمانی است که خرید پیروان یا استفاده از خدمات رشد به گزینه ای تبدیل می شود.

در اینجا ، ما قصد داریم بررسی کنیم که یک سرویس رشد چیست ، گزینه هایی از خدمات رشدی که می توانید برای افزایش تعداد پیروان خود در اینستاگرام و روش های جایگزین برای تقویت مخاطبان و تعامل خود بدون استفاده از یک سرویس شخص ثالث استفاده کنیم.

 

برای راهنمایی ها و ترفندهای مفید تر راهنمای ضروری ما را در اینستاگرام بارگیری کنید.

 

خدمات رشد چیست؟

خدمات رشد ابزاری برای شخص ثالث است که می تواند برای رشد پیروان و تعامل در رسانه های اجتماعی خریداری شود. خدمات رشد می توانند ارگانیک یا خودکار باشند و بعضی اوقات می توانند شرایط خدمات یک بستر رسانه اجتماعی را نقض کنند.

خرید پیروان خرید هرچه بیشتر متأثر شود و پیروان به نوعی ارز تبدیل شوند رایج تر می شوند. اما مخاطب شما - مخاطب واقعی شما - بهتر می داند. خرید پیروان یک تاکتیکی است که به راحتی قابل مشاهده است ، درگیری طولانی مدت تأثیر نمی گذارد و در واقع می تواند اعتبار برند شما را پایین بیاورد.

مدت طولانی ، مکانی برای خرید دنبال کنندگان Instagress بود. Instagress یک سرویس رشد است که از اتوماسیون برای جذب مصنوعی کاربران از طریق لایک و موارد زیر استفاده می کرد.

سقوط Instagress می توانید به یک چیز خاص نمی شود مشخص، اما می تواند به نمایش مشخصات عمومی نسبت داده و شرایط خدمات به روز رسانی که با استفاده از یک سرویس کسب و کار مخاطره آمیز شخص ثالث، به خصوص اگر آن را شامل اتوماسیون. اگر اینستاگرام احساس کند که طرفداران شما ربات هستند یا ربات ها از طرف شما با کاربران درگیر هستند ، می توانید حساب شما به طور موقت یا دائم ممنوع شود.

با توجه به این هشدار ، اگر به دنبال افزایش موارد زیر هستید ، در اینجا گزینه های مختلف Instagress وجود دارد که می توانید از آنها برای افزایش تعداد دنبال کننده خود استفاده کنید ، و در ادامه راه هایی برای تقویت موارد زیر و درگیری خود بدون اتکا به یک سرویس شخص ثالث ارائه می شود.

گزینه های instagress

  1. SocialSteeze
  2. جادوی اجتماعی
  3. کیکستا
  4. کامبی
  5. فراخور
  6. جارو

1. SocialSteeze

SocialSteeze یک سرویس رشد است که از یادگیری ماشینی برای درگیر کردن پیروان با هدف قرار دادن حسابها از طریق نام کاربری ، مکان و هشتگ استفاده می کند. SocialSteeze شما را به یک مدیر حساب اختصاصی اختصاص می دهد تا رشد درگیری و افزایش پیروان را با گذشت زمان به شما اختصاص دهد. از آنجا که یک انسان واقعی در پشت این سرویس رشد وجود دارد ، آن را با شرایط خدمات اینستاگرام رعایت می کند - بنابراین حساب شما از غیرفعال کردن در امان است.

قیمت گذاری:

  • برنامه منظم: 15 دلار در هفته یا 38 دلار در ماه. شامل یک مخاطب هدفمند ، ضمانت پیروان واقعی و یک سرویس کاملاً مدیریت شده است.
  • طرح نخبگان: 25 دلار در هفته ، 99 دلار در ماه و گزینه یک پرداخت سالانه 449 دلار است. شامل همه چیز در برنامه منظم ، به علاوه پشتیبانی در اولویت و مشارکت دو برابر می شود.

2. سحر و جادو اجتماعی

Magic Social همچنین حساب شما را به یک مدیر رشد اختصاص داده متصل می کند ، که برای شما در اینستاگرام با افراد درگیر می شود. Magic Social همچنین از هدفگذاری برای ارتباط شما با پیروان مربوطه استفاده می کند.

مانند SocialSteeze ، Magic Social یک جایگزین کم خطر برای Instagress است و در مورد خدمات ، برنامه ها و قیمت گذاری های آنها نظرات بسیار خوبی دارد.

قیمت گذاری:

  • برنامه منظم: 15 دلار در هفته یا 38 دلار در ماه. شامل مخاطب هدفمند ، ضمانت پیروان واقعی و یک سرویس حفظ شده است.
  • برنامه حرفه ای: 25 دلار در هفته ، 99 دلار در ماه و گزینه یک پرداخت سالانه 420 دلار است. شامل همه چیز در برنامه منظم ، به علاوه پشتیبانی در اولویت و مشارکت دو برابر می شود.

3. کیکستا

Kicksta از ارتباطات انسانی برای ارتباط با کاربران اینستاگرام از طریق لایک ، اظهار نظر و موارد زیر استفاده می کند. شما حسابهای اینستاگرام Kicksta را در اختیار شما قرار می دهید که دنبال کننده هایی دارند که دوست دارید آنها را جذب کنید. سپس ، از طریق حساب کاربری شما ، Kicksta عکس های آن دسته از کاربران را دوست دارد تا تعامل را برانگیزند. امید این است که از آنجا که این حساب ها علاقه ای به برند شما دارند ، این شانس را دنبال می کند که تجارت شما را دنبال کنند.

این سرویس مانند داشتن یک مدیر انجمن اینستاگرام است که در تمام طول روز تصاویر را برای شما دوست دارد. و با هزینه کمتر از 1.65 دلار در روز ، بسیار مقرون به صرفه است. اما Kicksta فقط لایکهایی از حساب شما ارائه می دهد ، و نمی تواند از طریق پیام یا اظهار نظر به بحث و گفتگو کمک کند - نکته حیاتی استراتژی بازاریابی ورودی که از دست می دهید.

قیمت گذاری:

  • برنامه رشد متوسط: 49 دلار در ماه. شامل حداکثر 1000 درگیری روزانه ، پردازنده ویدیویی و 10 هدف منحصر به فرد است. این طرح به سمت تأثیرگذار یا کارآفرینان زرنگ اینستاگرام به بازار عرضه می شود.
  • حداکثر برنامه رشد: 99 دلار در ماه. شامل حداکثر 1500 درگیری روزانه ، 40 هدف ، پشتیبانی حق بیمه و موارد دیگر.

4. کامبی

Combin یک برنامه نامزدی دنبال کننده است که می توانید در ویندوز ، Mac OS یا لینوکس بارگیری کنید. برنامه مجموعه ای از ابزارهای آسان برای استفاده را برای تقویت موارد زیر در اختیار شما قرار می دهد. ابزاری که ارائه می دهد متمرکز بر رشد پیروان شما و تقویت روابط است. با استفاده از ابزارهای جستجو و یادگیری ماشین ، می توانید کاربرانی را پیدا کنید که قبلاً با حساب های مشابه درگیر هستند و کاربرانی را که احتمالاً پیروان وفادار جدید شما هستند ، در اولویت قرار دهید.

رابط کاربری بسیار آسان برای استفاده است. این بیشتر یک ابزار خود مدیریتی است تا یک سرویس رشد. شما برای انجام کار برای شما به شخص دیگری (یا یک ربات) پرداخت نمی کنید. برای ورود به جستجوها و کشف پیروان احتمالی ، نیاز به دانش و زمان برند دارد.

قیمت گذاری:

  • طرح شروع: رایگان. این یک روش خوب برای امتحان کردن عملکرد برنامه قبل از خرید است.
  • برنامه شخصی: 10 دلار در ماه. شامل مدیریت یک حساب کاربری ، 1000 نتیجه جستجوی فوری برای پست ها و کاربران و اقدامات درون برنامه ای است.
  • برنامه کاری: 30 دلار در ماه. شامل مدیریت پنج حساب و همه موارد در برنامه شخصی است.

5- فراتر رفتن

پیگیری شما با یک مدیر حساب که اختصاص به رشد حساب شما دارد ، جفت می شود. همچنین می توانید در یک دوره آزمایشی ثبت نام کنید تا آزمایش کنید آیا این سرویس رشد برای اهداف اینستاگرام شما مناسب است یا خیر. Upleap از هدف قرار دادن برای یافتن کاربرانی که می خواهند با محتوای شما درگیر شوند استفاده می کند. Upleap تضمین می کند که فقط با کاربران واقعی ارتباط برقرار خواهد کرد ، که امیدوارم در طولانی مدت به تعامل شما کمک کند.

قیمت گذاری:

  • طرح مطلب: 39 دلار در ماه یا 349 دلار در سال. این طرح برای حساب های شخصی و تأثیر گذاران آینده بهتر است.
  • برنامه استاندارد: 69 دلار در ماه یا 579 دلار در سال. اگر به دنبال رشد سریع تری هستید ، این طرح برای تأثیرگذارتر و مشاغل بزرگتر است.
  • برنامه حق بیمه: 99 دلار در ماه یا 709 دلار در سال. سریعترین گزینه برای مشاغل و تأثیرگذار.

6. جارو

Jarvee نرم افزاری اتوماسیون بازاریابی در اینستاگرام است. با استفاده از Jarvee ، می توانید پاسخگویی به دنبال کنندگان جدید - مانند پیام های مستقیم ، لایک و نظرات - را به صورت خودکار انجام دهید تا با مخاطبان خود درگیر شوید. جارو به جای اینکه ساعت ها در تعامل با خود کاربران باشد ، این روند را خودکار می کند. این نرم افزار همچنین شامل هدفگذاری مخاطبان بر اساس هشتگ ها و مکان است. این سرویس رشد در چندین سیستم عامل کار می کند ، نه تنها اینستاگرام ، و شما می توانید تنظیمات مختلف اتوماسیون برای هر حساب از جمله زمان بین تعامل و زمان ارسال پیام را تنظیم کنید.

با استفاده از این سرویس ، شما به جای دسترسی به آژانس خارجی ، حساب های خود را مدیریت می کنید. همچنین می توانید ارسال های خود را مستقیماً از Jarvee زمان بندی کنید ، ویژگی ای که یافتن آن در سایر گزینه های Instagress دشوار است. Jarvee در حال حاضر فقط در ویندوز موجود است.

قیمت گذاری:

  • برنامه شروع کننده: 29.95 دلار در ماه. شامل کلیه ویژگی های برنامه ریزی و اتوماسیون ، به شما امکان می دهد 10 حساب کاربری را با پشتیبانی از مشتری برتر متصل کنید.
  • برنامه شخصی: 69.95 دلار در ماه. شامل کلیه ویژگی های برنامه ریزی و اتوماسیون ، به شما امکان می دهد 70 حساب اجتماعی وصل کنید ، همچنین شامل پشتیبانی از مشتری ممتاز می باشد.
  • برنامه حق بیمه: 99.95 دلار در ماه. هر دو برنامه را شامل می شود ، اما امکان اتصال به 150 حساب اجتماعی را دارد.

اکنون که ما گزینه های Instagress را مورد کاوش قرار داده ایم ، در اینجا چند روش برای افزایش مشاغل واقعی و بدون خدمات شخص ثالث ارائه شده است.

1. پیاده سازی یک کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام

اگر پولی برای هزینه کردن برای پیروان دارید که عملا درگیری شما را در درازمدت افزایش نمی دهند ، خرج کنید ، چرا این پول را پس از پرداخت هزینه ای قرار نمی دهید؟ کمپین را با هدف آگاهی از برند شروع کنید ، و مخاطبی را هدف قرار دهید که احتمالاً علاقه مند به حساب شما باشد.

برای اطمینان از عملکرد خوب باید یک تبلیغ تصویری با ارزش بالا ایجاد کنید. به سایر تبلیغات شرکتهایی که مخاطب مورد نظر خود را دنبال می کنید ، نگاهی بیندازید. تبلیغات اینستاگرام روز به روز محبوب تر می شود ، بنابراین می خواهید تعادل بین محتوای تبلیغی و محتوایی را که مخاطب شما به طور مرتب با آنها در تعامل است ، برقرار کنید ، بنابراین کمپین پرداختی شما مختار نیست.

برای ایجاد کمپین خود ، باید از مدیر تبلیغات Facebook استفاده کنید . مدیر تبلیغات به شما امکان می دهد مخاطب مورد نظر خود را از طریق جمعیتی متنوعی ، هدف تبلیغ خود انتخاب کنید و عملکرد کمپین خود را تحلیل کنید.

2. با محتوا آزمایش کنید

چه موقع در اینستاگرام پست می کنید؟ چند تا از هشتگ استفاده می کنید؟ آیا می توانید شاخه های زیبایی را به زیبایی خاصی بچسبانید؟

اگر هر روز در همان زمان پست می کنید ، ممکن است برخی از مخاطبان مورد نظر خود را از دست دهید. بهترین کار در اینستاگرام توصیه می کند که بین 2 تا 3 بعد از ظهر ارسال کنید . در روز های هفته. در حالی که این مورد در اکثر حساب ها وجود دارد ، بهترین تمرین ممکن است فردی باشد. شاید مخاطبان هدف شما نسبت به هنگام ناهار در رفت و آمد صبحگاهی خود فعال تر باشند. زمان های مختلف ارسال را امتحان کنید تا ببینید که آیا درگیری شما افزایش می یابد یا خیر.

نکته دیگری که می توانید با آن آزمایش کنید نوع محتویاتی است که ارسال می کنید. اگر حساب شما فقط از عکس های محصول تشکیل شده است ، یک نقل قول گرافیکی یا یادداشت را امتحان کنید. پستهایی که از محتوای معمول شما خارج می شوند تمایل به جلب توجه دارند. چه کسی می داند - شاید شما یک محتوای جدید را اجرا کنید که قبلاً هرگز در نظر نگرفته اید.

3. تعامل با پیروان

یک راه مطمئن برای افزایش تعامل ، تعامل منظم با طرفداران شماست. به نظر می رسد ساده است ، اما بسیاری از حساب های تجاری توپ را در این مورد پرتاب می کنند.

تعامل با مخاطبان شما به آنها نشان می دهد که به آنچه می گویند اهمیت می دهید و این باعث می شود که آنها بیشتر به هم بچسبند. اگر شخصی عکسی را بارگذاری کرده و حساب شما را برچسب گذاری کرده است ، آن را دوست دارد و درباره آن نظر داد. به نظرات در مورد پست های خود پاسخ دهید شما لازم نیست که به همه چیز پاسخ دهید ، اما مشتریان شما متوجه این تلاش خواهند شد. این باعث می شود تا برند شما احساس شخصیتی بیشتری داشته باشد ، و بنابراین ارتباط افراد راحت تر خواهد بود.

در پایان اینستاگرام ابزاری باورنکردنی برای بازاریابی است. ساختن موارد زیر بسیار مهم است ، اما اگر مخاطب شما اقدامی انجام ندهد ، دنبال کردن چیزی نیست.

رباتها و پیروان غیرمترقبه ممکن است روی سطح خوبی به نظر برسند ، اما مشتریانی که در تعامل با شما هستند و محصولات شما را می خرند همان چیزی است که تجارت شما را رشد می دهد.

4. ایجاد یک استراتژی داستان

استوری های اینستاگرام می توانند درگیری و ارزش را تحریک کنند و روشی عالی برای ارتباط روزانه با مخاطبان شما هستند. برای افزایش آگاهی از برند ، افزایش بازدید از وبلاگ ها یا خبرنامه ها در خارج از اینستاگرام ، و به اشتراک گذاری محتوای حمایت شده می توانید از داستان استفاده کنید.

یک سوم از بازدیدکنندگان Stories Instagram از مشاغل هستند ، بنابراین مطمئن شوید که از این ابزار نامزدی غافل نیستید. درباره اخبار مربوط به صنعت پست کنید و از تاکتیک های درگیری مانند نظرسنجی یا سوال استفاده کنید. درست مانند خوراک ، Stories شما باید از ترکیب خوبی از محتوای تبلیغاتی و مطالب سرگرم کننده سبک برخوردار باشد.

در هنگام ایجاد استراتژی استوری اینستاگرام خود ، باید به اهداف تجاری و رسانه های اجتماعی خود توجه کنید. این به شما کمک می کند تا روی محتوای صحیح برای ارسال تمرکز کنید.

به دلیل ماهیت زودگذر داستانها ، هیچ گونه خطری برای ارسال چند روز در روز وجود ندارد. نرخ تکمیل شما ممکن است بعد از هفت تا هشت فریم کاهش یابد. و برخلاف پستهای خوراک ، زمان مطلوب برای ارسال پست وجود ندارد. داستانها روشی عالی برای خلاقیت و ماندگار شدن هستند.

برای افزایش قابلیت کشف داستانهای خود ، حتما یک برچسب مکان و هشتگ اضافه کنید. کاربران توانایی جستجو در Stories را با هشتگ و موقعیت مکانی دارند ، و اگر تعامل شما زیاد باشد ، ممکن است در صفحه کاوش - که کاربران جدید را به مطالب شما منتقل می کند - پایان دهید.

در حالی که استفاده از گزینه جایگزین Instagress گزینه ای آسان برای رشد سریع اینستاگرام است ، هیچ راه بهتری برای اطمینان از جذب مخاطب در مقایسه با هدف گیری و جذب آنها وجود ندارد. در نهایت ، اگر شما صدا و سیمای نام تجاری خود را مدیریت نمی کنید و مستقیماً با دنبال کنندگان درگیر نیستید ، نمی توانید این پیروان را به مشتریان بلند مدت تبدیل کنید.

 

شما منتقل می کند - پایان دهید.

در حالی که استفاده از گزینه جایگزین Instagress گزینه ای آسان برای رشد سریع اینستاگرام است ، هیچ راه بهتری برای اطمینان از جذب مخاطب در مقایسه با هدف گیری و جذب آنها وجود ندارد. در نهایت ، اگر شما صدا و سیمای نام تجاری خود را مدیریت نمی کنید و مستقیماً با دنبال کنندگان درگیر نیستید ، نمی توانید این پیروان را به مشتریان بلند مدت تبدیل کنید.