- گوگل پلاس
گوگل پلاس قدرتمند ترین ابزار گوگل در جهان رسانه های اجتماعی است. علاوه بر یک شبکه اجتماعی ، Google Plus ابزاری است که شامل تمام جنبه های گوگل ، از جمله نتایج جستجوی خود گوگل است. با استفاده از این ابزار ، وب سایت شما می تواند در میان نتایج نمایش داده شده به اعضای Google Plus بالاتر باشد.  

گوگل پلاس فراهم می کند کاربران با توانایی به جای یک پست آنها را در صفحه خود را در سایت و یا وبلاگ خود را در علاوه بر این به ویژگی های ارسال شده (جاسازی). اطلاعات تماس در این صفحات هم می توانید خواهم برای به اشتراک گذاشتن ، ترک نظر ، و یا وارد گوگل پلاس از وجود دارد و پیگیری صفحه خود را. برای جاسازی یک پست با انتخاب گزینه پست جاسازی, به شما خواهد شد یک کد است که شما می توانید بر روی صفحه از سایت یا وبلاگ خود کپی داده.

ویژگی های کسب و کار گوگل پلاس
ایجاد یک صفحه کسب و کار سفارشی (نمای-منطقه خدمات-نام تجاری)
بررسی و یا تجزیه و تحلیل فعالیت های بازدید کنندگان
بهبود کسب و کار با استفاده از حضور محلی
حلقه موفق به ارسال اطلاعات در مورد کاربران
تکنیک های خانه سازی برای دریافت بازخورد بیشتر از کاربران
ساخت یک گروه برای جذب کاربران در اهداف خاص
استفاده از Google Hangout برای تعامل بیشتر با کاربران
قوانین جستجوگرها ، مانند حالت backlink ، نیز در گوگل پلاس تاسیس شده است. برای افزایش اعتبار صفحه و پست های Google Plus ، باید پست ها و محتوایی را که مخاطبین به اشتراک می گذارند قرار دهید. پیام تبادل معادل با لینک در سایت های دیگر به شما اعتبار فراهم می کند. شما همچنین می توانید با صفحات دیگر که مخاطبین و نفوذگران بیشتری در زمینه خود دارند ارتباط برقرار کنید و محتوای آنها را در صفحه خود به اشتراک بگذارید و از آنها بخواهید که این کار را برای شما انجام دهند.

گوگل-گوگل وب مستر ابزار
اگر می خواهید وضعیت وب سایت خود را از نقطه نظر گوگل مشاهده کنید ، می توانید از ابزار Google Webmaster toules استفاده کنید. در واقع ، این ابزار یک ابزار ضروری برای بهبود جستجوگرها سایت شما است.این ابزار کمک می کند تا شما را در وب سایت خود را مانند گوگل ربات نگاه کنید و شما را به یاد راهنمایی که شما را در نتایج جستجو را ببینید

ساختار سایت: در این بخش ، تنظیمات سایت آن را چک کنید. علاوه بر این ، استاندارد سازی دامنه شخصی سازی دامنه مطلوب و غیره است. لینک به سایت, هوایی., تغییرات در آدرس, کاربرانی که دسترسی مشخص کرده اند.
ترافیک سایت: در این بخش, گوگل تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی به عنوان پرس و جو ترافیک ورودی به سایت که از آن لینک وارد.
اعتبار سایت: این ابزار به طور منظم چک سایت برای جلوگیری از نرم افزارهای مخرب و ایمیل های خود را در صورت یک مشکل خاص. همچنین گزارش Url های مسدود شده و خطاهای خزنده.
بهینه سازی سایت: نقشه سایت پیشنهادات خود را برای بهینه سازی HTML ، کلمات کلیدی برای محتوا و منابع دیگر فراهم می کند.
شما همچنین می توانید وب مستر تولوز تماس: ببینید که چگونه بسیاری از بار او شده است در نتایج جستجو دیده. یافتن صفحات موفق تر از نظر نرخ کلیک کنید و جاذبه مخاطبان و سعی کنید برای طراحی بقیه صفحات با همان استراتژی. خوب است که به بخش آزمایشگاه توجه کنید. در این بخش ، مدیر سایت تغییرات عملکرد این ابزار را توضیح می دهد.

گوگل سوئیت-3
مجموعه گوگل شامل بهترین ابزار مشترک شما می توانید به عنوان برخی از برنامه های روزانه بر روی صفحه نمایش کامپیوتر رومیزی خود استفاده کنید. این ابزار گوگل به شما امکان می دهد به فایل های یک پروژه گروهی و یا برای دسترسی به چند ابزار در فضای آنلاین به اشتراک بگذارید و دیگر مردم برای دیدن یا ویرایش محتویات آن فایل و دعوت. پس از قرار دادن مطالب خود را در google suite, شما یک لینک داده می شود و شما می توانید آن را به دیگران ارسال, دعوت و یا ویرایش آن را با وارد کردن یک ایمیل. این ابزار دارای چهار بخش است:

Google Docs جایگزین آنلاین برای WRD
ورق های گوگل جایگزین آنلاین به اکسل
اسلاید گوگل برای راه اندازی پاورپوینت آنلاین
فرم های گوگل تهیه پرسشنامه ها و جمع آوری داده ها از پاسخ ها
یکی از ویژگی های خوب این ابزار امکان ویرایش یک فایل توسط کاربران متعدد در یک زمان است.

4-گوگل AdWords
اگر ما می خواهیم به طور خلاصه در یک جمله گوگل ادواردز بازار است که در آن بسیاری از شرکت ها ترویج وب سایت خود را به یک محل عالی برای کلمه کلیدی جستجو نتایج برای پرداخت پول.

Google adroaches تبلیغات PPC (پرداخت برای هر کلیک) است که گوگل در موتور جستجوی خود استفاده می کند. تبلیغات در گوگل eddes به عنوان اگر با سرمایه گذاری در کلمات کلیدی صحیح, شما می توانید تعداد زیادی از بازدیدکننده داشته است به وب سایت خود را جذب. این نرم افزار همچنین اجازه می دهد تا شما را به قرار دادن تبلیغات خود را در گوگل جستجو صفحات و اطلاع مشتریان آینده نگر خود خدمات یا محصول خود را برای کلمات کلیدی خاص.

دیگر قدرت پردازش از این نوع بازاریابی و تبلیغات پرداخت می شود بر اساس نتیجه. در چنین راهی است که کاربر کلیک بر روی لینک آگهی بازدید سایت یا ساعتهای متصل به خود را آگهی تصویری آگهی خود را در Google نتیجه بود و شما می پرسد به پرداخت.

5. گوگل حستبلیغ
حستبلیغ گوگل (Google AdSense) یکی از خدمات تبلیغات در گوگل آگهی توسط ناشران در شبکه نمایش اجازه می دهد تا محبوب تبلیغات ویروسی, متن تصویری / بنر و غیره. ویدئو و یا هر نوع تبلیغات چند رسانه ای که با محتوا و مخاطب سایت خود را در وب سایت خود متصل هستند و با مشاهده این تبلیغات کسب درآمد. کسب درآمد گوگل odessen در دو روش پرداخت برای بازدید کنندگان بر اساس (CPM) و متوسط تعداد کلیک (CTR). در روش اول ، بازدیدکنندگان سایت و در روش دوم ، تعداد کلیک بر روی آگهی در نظر گرفته شده است. هر دو روش نیز در افزایش درآمد بسیار موثر هستند. اما بر اساس تجربه بیشتر سایت های مشروع به CPM بیشتر توجه آن بر نه تنها افزایش ترافیک به وب سایت خود را, اما رتبه بندی وب سایت شما در نتایج جستجو نیز به نوبه خود.

کسب درآمد با این سرویس می تواند در سه مرحله کلی خلاصه شود:

راه اندازی وب سایت (به غیر فارسی) ،
جذب بازدید کننده با تولید محتوای جذاب و رعایت اصول جستجوگرها.
در نهایت با ثبت نام و قرار دادن تبلیغات Google AdSense در سایت خود پول کسب کنید


6-برنامه ریز کلمه کلیدی 
گوگل کلید واژه ابزار برنامه ریز یکی از بهترین ابزار موجود برای پیدا کردن کلمات کلیدی است. این ابزار رایگان گوگل تا به بسیاری از توابع و بسیار مناسب برای استفاده است.

بهبود جستجوگرها و وب سایت در جستجوهای آلی ، شما نیاز به جستجو برای پیدا کردن کلمات کلیدی صحیح. پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای این مفهوم است که کلماتی که مخاطبین و مشتریان بالقوه در مورد صنعت خود را بیشتر تحقیقات آنها می توانید پیدا کردن در مورد محتوای شما تولید کند که در جستجوی مخاطبان خود را در نظر بگیرید. ابزار برنامه ریز کلمه کلیدی شما کمک می کند در این راه.

منبع:

https://asusmarketing.splashthat.com/