WordPress به یکی از پرکاربردترین سیستمهای مدیریت محتوا (CMS) در سراسر جهان تبدیل شده است. در دوره طراحی سایت بدون کدنویسی این ممکن است دارای ناسازگاری باشد اما حقیقت این است که سهولت استفاده از آن همراه با جامعه بزرگی که از توسعه آن پشتیبانی می کند ، آن را به کاندیدای ایده آل برای ایجاد وب سایت شما تبدیل می کند.

علاوه بر این ، افزونه های وردپرس شما را قادر می سازد ویژگی های آن را به روشی کاملاً بی حد و حصر گسترش دهید ، به سایت شما اجازه می دهد تقریباً به همان اندازه که از طرف یک توسعه دهنده وب سایت حرفه ای ایجاد شده است ، دارای یک لمس کامل باشد. در این مقاله بهترین افزونه های وردپرس را بیابید تا وب سایت خود را از ابتدا ایجاد کنید بدون اینکه وارد یک خط کد شوید.

آیا می خواهید یک وب سایت ایجاد کنید؟ درباره پروژه تان به ما بگویید!
افزونه های WordPress که امکان طراحی بدون وارد کردن کد را فراهم می کنند
وردپرس میلیون ها پلاگین دارد که به شما امکان می دهد ویژگی هایی را به وب سایت خود اضافه کنید. اگر پس از آن یک وب سایت اصلی است ، فقط باید موضوعی را انتخاب کنید که دوست دارید و آن را نصب کنید. با این حال ، این بدان معناست که - به دلیل عدم دانش فنی - سفارشی سازی وب سایت شما به دلخواه خود بسیار دشوار خواهد بود. بنابراین ، چگونه می توانیم با این مشکل مقابله کنیم؟

یک سری کاملاً پلاگین وجود دارد که طرفداران خود را بدست آورده اند زیرا آنها اجازه می دهند سفارشی سازی هر وب سایت را تا حد زیادی انجام دهند. آنها به طور کلی مجموعه ای از عناصر از پیش تعریف شده را شامل می شوند که می توانید آنها را ترکیب کنید و قادر خواهید بود وب سایت خود را طراحی کرده و نتایج را همزمان مشاهده کنید. معمولاً ، این افزونه ها هستند که به شما امکان می دهند وب سایت خود را به راحتی با استفاده از اقدامات کشیدن و رها کردن ، با استفاده از عناصر اضافه شده ، به راحتی طراحی کنید تا زمانی که از نتیجه راضی شوید.

 

آیا برای طراحی وب سایت خود به الهام نیاز دارید؟ این مقاله را بخوانید: 5 وب سایت برتر با رابط کاربری چشمگیر (UI)

 

مزیت اصلی این افزونه ها این است که آنها به شما این امکان را می دهند که وب سایت خود را با جزئیات بصورت شخصی تنظیم کنید و متن ها ، رنگ ها ، قلم ها و سایر عناصر طراحی مورد نظر خود را در آن بگنجانید. با این حال ، بسیاری از آنها گزینه های زیادی را در بر می گیرند که لازم است برای تسلط بر آنها مدتی سرمایه گذاری کنید و بتوانید سریع طراحی کنید. اما هیچ دلیلی برای ایجاد وحشت وجود ندارد: تقریباً همه آنها آموزش رسمی و پشتیبانی را ارائه می دهند ، بنابراین اگر مدتی را به آن اختصاص دهید ، به راحتی سؤالات خود را حل خواهید کرد.

اکنون می خواهیم 3 افزونه محبوب وردپرس را برای طراحی طرح وب سایت خود بدون نیاز به دانستن نحوه برنامه ریزی ، مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

 

در ادامه بخوانید: طراحی وب سایت متناسب با قالب وب سایت

 

دیوی
Divi یکی از محبوب ترین سازندگان صفحه وردپرس در سراسر جهان است. هنگام نصب ، وردپرس شما یک ویرایشگر بصری جدید دارد که ویرایشگر پست و وب سایت را بصورت پیش فرض جایگزین می کند.

Divi به شما امکان می دهد وب سایت خود را بصورت بصری از طریق گزینه های کشیدن و رها کردن آن توسعه دهید. همچنین شامل یک کتابخانه وب سایت از پیش تعریف شده است ، بنابراین شما لازم نیست که از ابتدا شروع کنید ، مگر اینکه واقعاً بخواهید.

یکی از بزرگترین مزایای آن پاسخگو بودن ذاتی آن است ، به این معنی که شما بر نحوه نگاه وب سایت خود در هر دستگاه کنترل کاملی خواهید داشت. علاوه بر این ، این پلاگین ها را در بر می گیرد که جنبه های دیگری از بازاریابی مانند Monarch (ادغام با رسانه های اجتماعی) ، Bloom (ابزاری برای گرفتن رهبری) و Divi Lead (ابزاری برای ایجاد تست های A / B و بهینه سازی ترافیک) را در خود جای داده است. این یک گزینه بسیار قدرتمند است

اگر تصمیم دارید که با Divi کار کنید ، دو گزینه خرید وجود دارد. اولین پرداخت هزینه اشتراک سالانه 89 دلار است. این به شما امکان می دهد تعداد نامحدودی از وب سایت ها را طراحی کرده و به صدها طرح از پیش تعریف شده دسترسی پیدا کنید. راه دوم انتخاب دسترسی 249 دلار به طول عمر است.

 

https://en.yeeply.com/blog/wordpress-plugins-design-website-without-code/