بازاریابی ایمیل است عملی برای هدف قرار دادن مصرف کنندگان با پیام برند از طریق ایمیل با هدف هدایت به فروش افزایش وفاداری مشتری و یا ارتباط با اطلاعات مهم است.

این نوع بازاریابی مستقیم که معمولا در گذشته برای هدف قرار دادن گروه های مردم مورد استفاده قرار گرفت. با این حال ، بازاریابی ایمیل مدرن بر اساس انتظارات رضایت ، تقسیم بندی و شخصی سازی است.

بازاریابی ایمیل است که بیشترین سود بازاریابی مستقیم کانال قادر به تولید 30 برابر سرمایه اولیه ساخت آن ستون اصلی هر استراتژی بازاریابی دیجیتال.

از این رو, عدم علاقه به بازاریابی ایمیل در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را با توجه به حضور نرخ بالقوه بازگشت غیر منطقی خواهد بود.

در این مقاله به شما خواهد آموخت:

بازاریابی ایمیل و اهداف کسب و کار چیست, که می تواند کمک به شما برای رسیدن به
چگونه برای شروع
انواع مختلف ایمیل
چه جنبه های دیگر و الزامات قانونی باید در نظر گرفته شود
فهرست مطالب:

۱ - چرا بازاریابی ایمیل امروز مهم است ؟
اهداف کسب و کار مشتق شده از بازاریابی ایمیل
دولت از بازاریابی ایمیل در 2020
۲-شروع به کار: انتخاب راه حل بازاریابی مناسب از طریق ایمیل
مزایای برنامه های بازاریابی ایمیل
مقایسه راه حل های مختلف
3 - انواع بازاریابی ایمیل
ایمیل های تبلیغاتی
ایمیل به صورت خودکار
۴-بهترین شیوه های بازاریابی ایمیل
جمع آوری آدرس ایمیل از نظر قانونی
تقسیم لیست پستی خود را
توانایی بهبود برای ارائه
طراحی ایمیل است که با این نسخهها کار برای نام تجاری و مخاطبان خود را انتخاب کنید
صرفه جویی در وقت با سبک های ایمیل
ایمیل های خود را سفارشی کنید
5. راه اندازی بازاریابی ایمیل خود را با ebgroup

۱ - چرا بازاریابی ایمیل مهم است ؟
از تأیید سفارش به خبرنامه ، ایمیل یک جنبه ضروری از رشد و مدیریت کسب و کار شما است.

بازاریابی ایمیل است در مورد اطلاع رسانی, تشویق, و به دست آوردن اعتماد و وفاداری, یک نقطه تماس است که علاقه مند به محصول یا خدمات خود را.

ایمیل های بازاریابی شامل دعوت ویژه به کار به منظور فروش و یا ایجاد ترافیک در صفحات خاصی از سایت شما. این نیز یک ابزار قدرتمند برای عینی ایجاد جامعه است. بنابراین این را دنبال کنید:

بازاریابی ایمیل

اهداف کسب و کار مشتق شده از بازاریابی ایمیل
بازاریابی ایمیل می تواند کمک به دستیابی به 3 دسته از اهداف:

تبدیل (فروش محصولات و خدمات شما)
وفاداری مشتری
آگاهی نام تجاری
ایمیل یک کانال ارتباطی عالی است زیرا دارای درجه ای از صمیمیت است که فرد را به آنها متصل می کند. برای بسیاری از مردم ، یک صندوق ایمیل تبدیل به یک فضای پر از پیام های مارک های مورد علاقه خود شده است.

با برقراری ارتباط به طور مستقیم با صندوق, تماس با ایمیل, شما یک فرصت منحصر به فرد برای حضور در زندگی روزمره خود را. این بسیار تاثیرگذار تر از به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی است ، زیرا شما نمی توانید مطمئن باشید که آیا کسی پیام شما را دیده است.

به غیر از صمیمیت, ایمیل دارای روش های لازم در هنگام برقراری ارتباط و ارسال پیام های مهم. به همین دلیل است که ایمیل کانال انتخاب شده یک نام تجاری عمده ارتباطات بحرانی در طول اپیدمی کرونا بود.

ایمیل در هر مرحله از چرخه خریدار نقش دارد: در مرحله اطلاعات و آینده ، در طول تبدیل و پس از آن برای حفظ مشتریان.

یکی از مهم ترین مزایای بازاریابی ایمیل مقیاس پذیری آن است. به این معنا که, ایمیل در مقیاس بزرگ را می توان به تعداد زیادی از دریافت کنندگان ارسال.

حالت بازاریابی شخصی در 2020
ایمیل اجازه می دهد تا شما برای پیدا کردن و برقراری ارتباط با دیگر طیف گسترده ای با استفاده از اینترنت. برای ما قادر به تغییر راه بازاریابی واقع بینانه است مهم است.

با این نوع بازاریابی ممکن است برای رسیدن به تعداد زیادی از مردم بین المللی است.

فقط به این آمار نگاه کنید:

با توجه به تیم صندوق پستی ، 80 ٪ از آمریکایی ها صندوق پستی خود را حداقل یک بار در روز بررسی می کنند و یک چهارم ایمیل شخصی خود را اغلب در طول روز بررسی می کنند.
مشتریانی که سفارشات ایمیل از محصولات پیشنهادی هستند 138 % بیش از خریداران که هر ایمیل محصول پیشنهاد دریافت نکرده اند.
86% از متخصصان ترجیح می دهند به استفاده از ایمیل برای خدمات ارتباطی.
با توجه به آمار و ارقام, تعجب آور نیست که ایمیل کانال موثر ترین در بازاریابی B2B خوش آمدید.

فقدان استراتژی بازاریابی ایمیل به معنای فرصت های فروش از دست رفته و فرصتی برای تقویت روابط با مشتریان است.

اکنون وقت آن است که بازاریابی ایمیل خود را فعال و اجرا کنیم-و ما می خواهیم نشان دهیم که چگونه برای شما کار می کند.


شروع به کار: انتخاب راه حل بازاریابی ایمیل مناسب
مزایای برنامه های بازاریابی ایمیل
اولین گام برای اجرای موثر ایمیل یا ایمیل ارسال استراتژی این است که یک راه حل بازاریابی ایمیل را انتخاب کنید.

در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا ارزش سرمایه گذاری در یک سرویس بازاریابی اختصاصی ایمیل برای ایجاد و ارسال بازاریابی ایمیل توضیح داده شده است.

بازاریابی و ایمیل سیستم عامل (مانند mailchimp) زیرساخت های لازم برای اطمینان از تحویل پست الکترونیکی در اختیار شما قرار داده اند-چیزی است که شما نمی توانید در هنگام ارسال ایمیل در مبارزات انتخاباتی از یک ارائه دهنده خدمات و معمولی اینترنت مانند Gmail ، Yahoo و یا چشم انداز تضمین شده است برای دریافت.

یکی دیگر از مزایای سرویس ایمیل امکان مدیریت مشترکین ایمیل و تقسیم آنها به لیست های مختلف است.

مهمتر از همه ، هنگامی که به طراحی بازاریابی ایمیل می آید ، متوجه خواهید شد که اکثر خدمات ایمیل قالب های آماده و سردبیران ایمیل آسان برای استفاده را ارائه می دهند.

چند کلیک شما به راحتی می توانید یک خبرنامه ایجاد کنید. من طراحی گرافیک و یا مهارت های برنامه نویسی HTML نیاز ندارد.

با تشکر از گزارش های پیشرفته و آمار ، شما همچنین می توانید اطلاعات بین عملکرد تبلیغات از طریق ایمیل دریافت کنید. شما خواهید دید که از ایمیل های موفق ترین است و شما به لطف بیشتر به نرخ بازگشت مطمئن شوید, نرخ کلیک کنید و اطلاعات تعامل مخاطبان.

مقایسه راه حل های مختلف
بسیاری از راه حل های مختلف برای ارسال ایمیل وجود دارد. را انتخاب کنید که چگونه شما باید در مورد فرد مرتبط با کسب و کار شما فکر می کنم, در اینجا برخی از سوالات است که شما باید با دقت پاسخ می:

چگونه بسیاری از مخاطبین شما و چگونه بسیاری از آنها قصد دارید برای رسیدن به ظرف یک سال?
چگونه بسیاری از ایمیل های شما قصد ارسال?
چه نوع ایمیل شما می خواهید برای ارسال? تبلیغات, معامله و یا هر دو?
بودجه شما چقدر است?
یکی دیگر از عوامل در نظر گرفتن زمانی که در مقایسه خدمات ایمیل مقیاس پذیری و هزینه های مرتبط است.

هنگامی که شما شروع به بازاریابی ایمیل برای کسب و کار شما, به احتمال زیاد به لیست تماس خود را کوچک-اما در حالت ایده آل در طول زمان لیست.

در حالی که بسیاری از ارائه دهندگان برنامه های رایگان و یا بسیار ارزان برای کسانی که با مخاطبان کوچک, قیمت نیز پس از به دست آوردن مشترکین بیشتر افزایش یابد.

انواع مختلف ایمیل های بازاریابی
ایمیل های تبلیغاتی
با توجه به ریتم کسب و کار شما ، ایمیل های تبلیغاتی در صورت لزوم ارسال می شود.

خبرنامه ارائه اخبار در مورد کسب و کار شما (نقاط عطف جدید ، قابلیت محصول جدید) و یا برجسته استفاده از محصول. این یک راه برای ماندن در ذهن مخاطبین خود و الهام بخشیدن به آنها برای ارتباط بیشتر با شما است.

کمپین های ایمیل متمرکز به شدت بیشتر در فروش و بازاریابی, معمولا شامل حفاظت از 3 به 10 پیام های ایمیل بیش از چند روز یا چند هفته ارسال.

این نوع از ایمیل ها با یک هدف خاص در ذهن ارسال-می شود آن را به ترویج پیشنهاد های ویژه, برای تشویق دریافت کاغذ سفید و یا به ثبت نام برای یک وبینار.

ایمیل به صورت خودکار
ایمیل خودکار می تواند صرفه جویی در وقت و ایجاد شگفتی برای رشد روابط مشتری.

ایمیل خودکار می تواند ساده به عنوان یک خوش آمدید ایمیل برای ارسال خبرنامه جدید یک ایمیل شخصی بر اساس مشتری رفتار و یا اطلاعات ارسال خواهد شد.

نکته جالب در مورد ایمیل های خودکار این است که هیچ کس نیاز به حضور فیزیکی به فشار "ارسال" را فشار دهید.

انواع مختلف ایمیل خودکار

کمی عمیق تر به ایمیل های خودکار ، دو نوع مختلف شما باید آگاه باشند از وجود دارد:

ایمیل های بازاریابی خودکار: اینها کسانی هستند که ما در بالا بحث کردیم. محتوای این ایمیل ها همزمان با اقدامات انجام شده توسط عموم مردم در مورد محصول یا خدمات شما است.

به طور معمول ، عموم مردم قبلا رضایت خود را برای دریافت ایمیل های تبلیغاتی از طریق فرم مشخص شده اعلام کرده اند.

ایمیل های معاملاتی: همانطور که از نامش بر می آید ، پس از معامله ارسال می شود. مثالها عبارتند از تایید سفارش ، به روز رسانی حمل و نقل ، و یادآوری قرار ملاقات.

ایمیل های تجاری برای CRM ضروری هستند ، به خصوص اگر تجارت الکترونیک داشته باشید. تصور کنید خرید یک محصول آنلاین و دریافت هر گونه تایید سفارش-شما احتمالا فکر می کنم این یک کلاهبرداری است برای شما.

به دلیل اهمیت آنها ، ایمیل های کسب و کار اغلب از یک آدرس ip مختلف به ایمیل های تبلیغاتی ارسال می شود.

اگر تجارت شما متکی بیش از حد در ارتباط متقابل, شما باید با دقت ارزیابی قابلیت های یک معامله گر ارائه دهنده ایمیل بالقوه.

بهترین روش های بازاریابی ایمیل
در حال حاضر که اطلاعات بیشتر در مورد انواع مختلف ایمیل و مزایای آنها را برای تجارت خود را, شما می دانید, زمان آن رسیده است که با برخی از مهم ترین جنبه های بازاریابی ایمیل آشنا.

نکات زیر نیاز به توجه دقیق خود را به دلیل شما نیاز به مطمئن شوید که بازاریابی ایمیل خود را از نظر قانونی انجام می شود.

جمع آوری آدرس ایمیل از نظر قانونی
اگر شما می خواهید برای ارسال یک ایمیل به, شما به وضوح نیاز آدرس ایمیل. با این حال ، نحوه جمع آوری این آدرس ها بسیار مهم است.

به منظور جمع آوری آدرس ایمیل از نظر قانونی ، شما نیاز به انتخاب روند.
این است که چگونه یک مشتری علاقه مند و یا عمومی به شما می دهد رضایت خود را از طریق یک فرم آنلاین برای جمع آوری و استفاده از داده های خود را.


تقسیم لیست پستی خود را ایمیل مارکتینگ
با گسترش لیست ایمیل خود را, شما احتمالا انواع پروفیل های خریدار.

هش کردن اشاره به کاهش لیست شما و ایجاد لیست های کوچکتر از مخاطبین که یک اتصال مشترک دارند.

در میان بسیاری از امکانات مختلف تقسیم بندی, برخی از نمونه های از جمله سن وجود دارد, موقعیت جغرافیایی, خرید برای اولین بار, و غیره.

این اجازه می دهد تا شما را به ادامه محتوای شخصی و مربوط به هر فرد در لیست پستی خود را.

توانایی بهبود برای ارائه
تحویل ایمیل اشاره به توانایی ایمیل به زمین در صندوق پستی مشترکین.